; ) = (maar dan zonder spatie ertussen) : ) = : D = : eek : = : cool : = Meer weet ik er ook niet....
Zeer zeker. Het is een fantastische wagen, ik hoor net dat hij vanmiddag al gehaald wordt. Niet mauwen over 105pk en 170km/u, we praten over 1961 ! Ik hoop dat Pedro er veel smaakvolle jaren mee zal hebben. Ook zag ik hem erg lang bij de CS van Harrie rondhangen, zelfs de klep opendoen. Als dat dezelfde voortekenen zijn....
tegenzin, omdat je weet dat er veel heel aardige autos zullen zijn, maar ook omdat je weet dat er een aantal zodanig staat opgesteld dat je geen goede fotos kan maken...(ga jij altijd zonder tegenzin naar je werk?)
Is het je werk dan? Ik ga erheen voor de auto's, niet om te fotograferen.... Maar goed, ieder zijn ding.
klopt...mijn hoogtepunt was op de Essen Motorshow, het fotograferen van een juffrouw slechts gekleed in broekje, maar keurig beschilderd als droeg ze een zwempak...
Hallo Pieter, Heb jij al iets gehoord van de organisatie van Villa d'Este wat betreft accreditatie? Ik heb al twee keer een mail gestuurd, waarvan eentje om bevestiging van ontvangst te vragen, maar er wordt niet gereageerd. Groeten, Peter
BMW is 'notioriously" langzaam met reageren. We zijn nu "vaste gast" maar in het begin hadden we dat probleem ook. Bellen met de persdienst van BMW wil ook wel eens helpen. Even weer on-topic. Ik zit nu het programma van Interclassics te lezen, en bij het Ferrari stukje staat op blz 13 een foto met als bijschrift dat de auto een 333SP is. Als het 1 auto niet is is het dat, maar ik vroeg mij af of we hier te maken hebben met de door NART omgebouwde 312 Coupe uit 1969....Ook wordt er melding gemaakt van het feit dat er 7000 Testarossa's zouden zijn gebouwd. Kan iemand dat bevestigen?
Het leuke is dat van de zestig Ferrari's er ooit 9 van mijn broer zijn geweest en bij de tentoonstelling in 1988 een eender getal.
wij waren daar samen. En zoals je misschien al hebt kunnen duiden uit mijn eerdere bijdragen aan dit draadje, het maken van GOEDE fotos behoorde tot de onmogelijkheden. Ik heb wel alles geschoten, gewoon voor de volledigheid en in combinatie met de informatieve bordjes (waarvoor hulde), maar alleen om te weten welke auto wat was....(ook bruikbaar voor oudere opnames). De enige Ferrari die in de donkere hal nog een beetje leuk stond was de rode 166 Inter, die bij de ingang.
Volgens de lijst van Wouter Brand stond die auto daar niet maar heeft er wel gestaan, heb daar wel wat auto's gewisseld ook nog 365 BB Konig daar neergezet dus in 1988 waren het er 11. Maar bij Interclassics stond ook nog mijn Dino en 275 gtb met stradale strepen is ook van mijn broer geweest dus dan komt het ook op 11 stuks.
Klopt in 1988 heeft 2839 daar gestaan, alleen op de lijst van wouter Brand staat deze erniet op en even terug in mijn gedachte en kan mij herinneren dat ik daar verschillende auto's geruild heb, hebben daarna nog een tijdje meerdere auto's daar gestald wat ons goed uitkwam.