INTERESSANTE VEILING!!!! | Page 2 | FerrariChat

INTERESSANTE VEILING!!!!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Dino2010, Jun 23, 2016.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JoskeD

JoskeD Rookie

Jun 25, 2012
    20
    @ home
    Er waren wel degelijk reserve-prijzen, maar die werden vooraf niet meegedeeld of geafficheerd. Enkele gelukkige winnaars kregen achteraf telefoon dat hun hoogste bod waar ze dachten mee gewonnen te hebben, eigenlijk te laag was ... en of ze aub wilden meer betalen ;)

2. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,169
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Erg vervelend voor de 'winnaars' maar denk ik niet heel vreemd vanuit de zijde van het veilinghuis; ik kan me voorstellen men in ieder geval eerst de hoogste bieding wilde verkrijgen en dat als deze onder de reserve lag er toch nog wel in sommige gevallen een deal mogelijk was; als de 'winnaar' niet wil bijleggen kan het veilinghuis natuurlijk ook nog besluiten om een (forse) korting te geven op haar commissie en zo de deal wellicht toch nog kan laten doorgaan.

Ik ben toch wel benieuwd naar hoe het met de Scud is afgelopen :) Als deze echt voor 146k door de verkoper van de hand is gedaan (en OK was :) ) zet dat wel een radicaal nieuw prijsniveau in de markt waar ik als niet Scud-eigenaar misschien ooit nog mijn voordeel mee kan doen :)

3. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Ik zou me niet teveel illusies maken.... De volgende Scud die door Bonhams of andere RM Auctions geveild wordt, gaat voor minstens 50.000 € meer de deur uit. In de lage landen zijn er blijkbaar net iets teveel kerels die menen dat er, onder genoemde veilingsvoorwaarden, met dergelijke auto iets niet OK is. :D :D :D
    En als ik het goed begrepen heb gaat de Scud niet weg.

Share This Page