@Paul Nogmaals Superlatieven kom ik tekort !!!!! Je DVD is subliem Ik heb 'm al 3 keer bekeken, met dit weer zit je hartje zomer veel binnen !!!! De onderschriften waren ook genieus en grappig Klasse
@Paul Van (doffe) Ellende Bedankt voor de dvd jongen. Eindelijk live beelden van Schumi die bij ons huppelt. Geen hond gelooft me nl. @andere Italiagangers... Nog leuke dingen die we nog niet gezegd hebben over onze fantastische trip of moeten we dat weer op een andere site lezen ? Ik ga dit weekend een paar dingen in High Resolution hosten. Kan iedereen even meegenieten van die tunnel. Daar heb ik nu nog kippevel van (overigens zijn er nu al wilde ideeen voor de volgende trip besproken, heb er nu al zin in. Misschien moet ik wel met de Fiat 500 maar goed.)
Ook van mij een meer dan terecht compliment voor iedereen die beelden heeft vastgelegd tijdens onze reis. De onvergetelijke herinnering zal hierdoor nimmer vervagen. Het belang daarvan hebben we afgelopen winter al ondervonden met "Seven" het verslag van de 7-tunnellen-tocht 2006. Onze "Van Ellende" vond maandag dat ik genoeg had gewacht op zijn versie en besloot daarop van Eindhoven per trein(!) naar mijn woonstede te reizen alwaar hij een pakket DVD's in mijn brievenbus wierp om vervolgens gelijk huiswaarts te keren. Dat alles zodat ik niet de post van dinsdag hoefde af te wachten. Hoe bedank je zo'n jongen? Er zijn geen woorden voor. En dan de beelden zelf. Het blijkt dat juist Paul op mijn bijrijdersstoel zat toen wij reden langs de westelijke kant van het Garda meer (tot het 'beekje'). Alle opnamen van dat stuk (wat mij betreft het hoogtepunt van de reis als het om rijden gaat) zijn in mijn bezit. Snap nu niet waarom het water op mijn rug stond, dacht te rijden op de grens van wat verantwoord was, duidelijk niet het geval. Zo zie je maar dat de beelden ook realiteitszin brengen. Het is duidelijk: we moeten terug!
Henk, hoe kunnen ze jou nou niet geloven, wanneer je verteld dat je Schumacher hebt gezien... als je nou net als Fred zegt dat hij je net gesmsd heeft oke, maar op zo'n super trip horen toch ook superhelden...! Gijs, Hoe zal ik mijn daden proberen te weerleggen: 1 Organisatie behoort als eerste de beelden te krijgen 2 het had lang genoeg geduurt (in een andere situatie had ik hem zondag op de post gedaan,had je hem ook maandag gehad) 3 een postbode beld niet aan, mits het pakje door de brievenbus past, en er geen handtekening voor ontvangst benodigd is. (zie postbode handboek art. 3.5B, uitzondering, bewoonSTER in niets dan handdoek gekleed...) 4 met 2,5 uur was ik weer thuis, als ik aangebeld had, had ik mijn trein gemist, en was ik te laat geweest voor de heerlijke tortillia's die mijn zus had gekookt... gebakken... nou ja geprepareerd 5 ik genoot er van je om half acht te bellen en te vragen hoevaak je de brievenbus leeg haalt, vooral omdat je vertelde dat je je al de hele dag verveelde! Dat de beelde ruimte geven voor nog extremer rijgedrag, begrijp ik ook niet, wellicht een foutje in mijn camera, we zaten naar mijn idee niet ver van de max! (hing constant helemaal in de veiligheids gordel) tevens vond ik de beelden die ik van Fred kreeg sneller gaan dan de onze, dit kan echter iets te maken hebben met het feit dat we die auto steeds niet ingehaald kregen... goed, het is belangrijk te evalueren, en verbeteringen aan te brengen, zie graag volgend jaar wat je plan van aanpak is en of deze ook doeltreffend is! (zo klink bijna als die leraren bij mij op school, echter zal ik de controlerende functie uitvoeren!) Met andere woorden, we moeten inderdaad terug! DAS PRAAT !!!
Het heeft even wat tijd gekost, maar het is eindelijk zover, ik heb inmiddels vrijwel alle foto's van onze trip bewerkt en in een hoge resolutie op mijn site geplaatst. Ik hoop dat ik jullie er een plezier mee doe, tijdens het bewerken heb ik de foto's in iedergeval met veel genoegen bekeken. http://www.digi-shape.nl/italie.html Peter
Mooie foto's Peter ! heb je toevallig nog die foto dat ik bij het water zit ? en de foto's die ik heb gemaakt langs het Garadameer van oa de Lambo Lotus en Ferrari ?
Zeer fraai (weer) Peter. Ook grappig is dat als je op de dame die uit de Lambo stapt klikt, snel weer instapt als je van dichtbij wilt kijken
Bedankt Peter, het was een ongelofelijke reis. Ik kan niet wachten tot 2008... Henkie Image Unavailable, Please Login
Weergaloos !!!! Top joh! ziet er weer goed uit 1 maal dubbele foto ? Ik smul weer hiervan. In 2008 weer
Bedankt allemaal voor de leuke reacties, ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn en dan hopelijk wat langer, dit jaar was er echt te weinig tijd om foto's te maken. Maar gelukkig werd die tijd opgeofferd voor iets leukers: gummen! @ Cor: die LP640 staat er inderdaad dubbel in.
Voor allen die er niet bij konden zijn is hier een film van onze trip: De tip die we jullie erbij geven is de volgende player te downloaden: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Vervolgens ga je naar onze server via de bekende link: www.ferrarimaffia.nl/films/Title_01.avi Het downloaden kan afh van je provider meer dan een uur duren maar we verzekeren je dat het het wachten waard is! Enjoy Fred
Meer dan een uur - mmm, ja, ik hoop dat hij zondagavond klaar is! Als er een satelliet uit zijn baan raakt is dat door deze download! Maar misschien gaat het goed, zie ernaar uit om hem te zien. Bedankt voor het plaatsen, Fred. Onno
Meer dan een tikje laat liet ik nog wat negatieven digitaliseren, ter opwarming van de winter zullen we maar zeggen. Of wellicht: ter inspiratie voor een volgende tocht. Dit is het eerste deel, bezoek aan Maranello. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bezoek aan Lamborghini met laatste Countach ooit gebouwd en binnen mijn meest favouriete Murcielago variant: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Denk dat je daarmee niet refereert aan de kwaliteit van de beelden, althans dat zou ik onterecht vinden. Zag je ook het vijfde met 'de dirigent'.
Elke foto die een mooie herinnering oproept (ongeacht de kwaliteit) is een mooie en ik weet zeker dat deze foto's speciaal zijn voor jou
Misschien is het wel een idee om over Italia 2008 na te gaan denken Lago di Garda......YEAH ! Image Unavailable, Please Login