Italia trip: 1-5 juni 2007 | Page 10 | FerrariChat

Italia trip: 1-5 juni 2007

Discussion in 'Holland/Belgium' started by roger_l, Jun 4, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Paul

Nogmaals

Superlatieven kom ik tekort !!!!!
    Je DVD is subliem
    Ik heb 'm al 3 keer bekeken, met dit weer zit je hartje zomer veel binnen !!!!
    De onderschriften waren ook genieus en grappig

Klasse :D:D:D

2. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Paul Van (doffe) Ellende
    Bedankt voor de dvd jongen. Eindelijk live beelden van Schumi die bij ons huppelt. Geen hond gelooft me nl. ;)

@andere Italiagangers...
    Nog leuke dingen die we nog niet gezegd hebben over onze fantastische trip of moeten we dat weer op een andere site lezen ? :rolleyes:
    Ik ga dit weekend een paar dingen in High Resolution hosten. Kan iedereen even meegenieten van die tunnel. Daar heb ik nu nog kippevel van :cool:

(overigens zijn er nu al wilde ideeen voor de volgende trip besproken, heb er nu al zin in. Misschien moet ik wel met de Fiat 500 maar goed.)

3. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Ook van mij een meer dan terecht compliment voor iedereen die beelden heeft vastgelegd tijdens onze reis. De onvergetelijke herinnering zal hierdoor nimmer vervagen.

Het belang daarvan hebben we afgelopen winter al ondervonden met "Seven" het verslag van de 7-tunnellen-tocht 2006.

Onze "Van Ellende" vond maandag dat ik genoeg had gewacht op zijn versie en besloot daarop van Eindhoven per trein(!) naar mijn woonstede te reizen alwaar hij een pakket DVD's in mijn brievenbus wierp om vervolgens gelijk huiswaarts te keren. Dat alles zodat ik niet de post van dinsdag hoefde af te wachten.

Hoe bedank je zo'n jongen? Er zijn geen woorden voor.

En dan de beelden zelf. Het blijkt dat juist Paul op mijn bijrijdersstoel zat toen wij reden langs de westelijke kant van het Garda meer (tot het 'beekje'). Alle opnamen van dat stuk (wat mij betreft het hoogtepunt van de reis als het om rijden gaat) zijn in mijn bezit. Snap nu niet waarom het water op mijn rug stond, dacht te rijden op de grens van wat verantwoord was, duidelijk niet het geval. Zo zie je maar dat de beelden ook realiteitszin brengen.

Het is duidelijk: we moeten terug!

4. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Maak je geen zorgen Henk, ik heb altijd een stoel over...

5. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter

6. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul
    Henk, hoe kunnen ze jou nou niet geloven, wanneer je verteld dat je Schumacher hebt gezien... als je nou net als Fred zegt dat hij je net gesmsd heeft oke, maar op zo'n super trip horen toch ook superhelden...!

Gijs,

Hoe zal ik mijn daden proberen te weerleggen:
    1 Organisatie behoort als eerste de beelden te krijgen
    2 het had lang genoeg geduurt (in een andere situatie had ik hem zondag op de post gedaan,had je hem ook maandag gehad)
    3 een postbode beld niet aan, mits het pakje door de brievenbus past, en er geen handtekening voor ontvangst benodigd is. (zie postbode handboek art. 3.5B, uitzondering, bewoonSTER in niets dan handdoek gekleed...)
    4 met 2,5 uur was ik weer thuis, als ik aangebeld had, had ik mijn trein gemist, en was ik te laat geweest voor de heerlijke tortillia's die mijn zus had gekookt... gebakken... nou ja geprepareerd
    5 ik genoot er van je om half acht te bellen en te vragen hoevaak je de brievenbus leeg haalt, vooral omdat je vertelde dat je je al de hele dag verveelde!

Dat de beelde ruimte geven voor nog extremer rijgedrag, begrijp ik ook niet, wellicht een foutje in mijn camera, we zaten naar mijn idee niet ver van de max! (hing constant helemaal in de veiligheids gordel) tevens vond ik de beelden die ik van Fred kreeg sneller gaan dan de onze, dit kan echter iets te maken hebben met het feit dat we die auto steeds niet ingehaald kregen...

goed, het is belangrijk te evalueren, en verbeteringen aan te brengen, zie graag volgend jaar wat je plan van aanpak is en of deze ook doeltreffend is! (zo klink bijna als die leraren bij mij op school, echter zal ik de controlerende functie uitvoeren!)

Met andere woorden, we moeten inderdaad terug!

DAS PRAAT !!!

7. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Het heeft even wat tijd gekost, maar het is eindelijk zover, ik heb inmiddels vrijwel alle foto's van onze trip bewerkt en in een hoge resolutie op mijn site geplaatst. Ik hoop dat ik jullie er een plezier mee doe, tijdens het bewerken heb ik de foto's in iedergeval met veel genoegen bekeken.

http://www.digi-shape.nl/italie.html

Peter

8. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Mooie foto's Peter !

heb je toevallig nog die foto dat ik bij het water zit ?

en de foto's die ik heb gemaakt langs het Garadameer van oa de Lambo Lotus en Ferrari ?

9. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Zeer fraai (weer) Peter. Ook grappig is dat als je op de dame die uit de Lambo stapt klikt, snel weer instapt als je van dichtbij wilt kijken :)

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #235 henkie, Jul 16, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Weergaloos !!!!
    Top joh! ziet er weer goed uit
    1 maal dubbele foto ?

Ik smul weer hiervan.
    In 2008 weer :D:D:D

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties, ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn en dan hopelijk wat langer, dit jaar was er echt te weinig tijd om foto's te maken. Maar gelukkig werd die tijd opgeofferd voor iets leukers: gummen!

@ Cor: die LP640 staat er inderdaad dubbel in.

13. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    Is niet zo erg!

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Meer dan een uur - mmm, ja, ik hoop dat hij zondagavond klaar is! Als er een satelliet uit zijn baan raakt is dat door deze download! Maar misschien gaat het goed, zie ernaar uit om hem te zien. Bedankt voor het plaatsen, Fred.

Onno

16. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Zucht... wat heb ik een zin om te gaan zeg. En ik moet nog 9 maanden wachten.... :(

17. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Je doelt op de "FChat goes Italia once again anno 2008"?

18. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Net alle foto's en impressies nog een keer bekeken. Het was een feest mannen....

19. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter

100% eens.

20. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    #245 348holland, Nov 23, 2007
    Meer dan een tikje laat liet ik nog wat negatieven digitaliseren, ter opwarming van de winter zullen we maar zeggen. Of wellicht: ter inspiratie voor een volgende tocht.

Dit is het eerste deel, bezoek aan Maranello.
    Image Unavailable, Please Login

21. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Erg mooie beelden Gijs! Met name de eerste.

22. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Denk dat je daarmee niet refereert aan de kwaliteit van de beelden, althans dat zou ik onterecht vinden.

Zag je ook het vijfde met 'de dirigent'.

23. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Elke foto die een mooie herinnering oproept (ongeacht de kwaliteit) is een mooie en ik weet zeker dat deze foto's speciaal zijn voor jou :)

24. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #250 henkie, Nov 23, 2007

Share This Page