Italie reis J&O 2008. | Page 3 | FerrariChat

Italie reis J&O 2008.

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Mrs.Spider, Jun 19, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Serieus Martin. Over sommige zaken maak ik geen grappen.

    Ik ben een keer langs Modena gereden. Toen zag ik alleen het oude fabriekspand van Bugatti. Ik zat toen in een bus met jolige toeristen, dus stoppen was er niet bij.
     
  2. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,200
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Ik ben tijdens mijn vakantie vorig jaar op bedevaart tocht geweest langs Alfa Romeo (Arese), Ferrari en op de terugweg langs werelds grootste taxi bouwer te Stuttgart. Ben in Stuttgart ook nog langs Porsche geweest maar dit stelde toen nog niet veel voor.

    Helaas Lamborgini en Pagani overgeslagen omdat ik niet wist dat je daar zo binnen had kunnen komen. Iets voor een volgende keer, wat in ieder geval niet dit jaar zal zijn aangezien ik over een paar weken naar Kreta ga :).
     
  3. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Sluit me helemaal bij Hans aan: Just do it. Hoeft geen 2 weken te zijn, maar als je dan toch een keer naar Zuid-Frankrijk of Italie op vakantie gaat dan kan je mooi nog 2 dagen afzakken richting zuiden ;)

    Gr. Martin
     
  4. Mrs.Spider

    Mrs.Spider Formula 3

    Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Nogmaals het is een aanrader .
    Wij zijn ook maar 11 dagen onderweg geweest.
    Het was geweldig.
     
  5. Marbella

    Marbella Formula 3

    Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #55 Marbella, Jul 5, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hoi J&O,

    Zo te snuffelen hebben jullie een hele leuke vakantie gehad.
    Half september gaan we met de plaatselijke "F" club ook een tripje Italie doen, ivm de GP in Monza op de 14de.
    En ergens eind september kom ik een weekje naar BE/NL
    Misschien kunnen we mekaar effe zien, want ik zit in Knokke.
    Krijg het wel druk, op 1 week alle nog levende familie bezoeken ( 't is precies Madame Tussaud, maar ze bewegen nog ) :) en daarna bij wat vrienden langs en paar restaurantjes pikken.

    ( mocht Henk dit lezen, ja, ik passeer ook effe in Deil... ik nodig gewoon mezelf uit, hoe vind je dit ? )

    Ik moet wel nog even passend vervoer regelen in de lage landen, want de Jag XKR en de 348 TB staan een beetje te verstoffen onder een hoes.
    Bij Hertz even gekeken, maar daar wordt je ook niet vrolijk van, hebben ze bij gods gratie een "S" klasse en dan moet ik ook nog zelf rijden met die taxi.

    Affijn, ik verzin wel wat... wil wel proper voor de deur komen. Misschien met onderstaande want dat zwart met een rood dakje bevalt me eigenlijk best wel :)

    Groetjes,

    Dirk
    Image Unavailable, Please Login
     
  6. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Dirk, geef effies een gil wanneer je in Deil bent. Ik weet zeker dat er wel wat Italiaans gemotoriseerd verkeer voor de deur te verwachten is dan... :D
     
  7. Marbella

    Marbella Formula 3

    Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #57 Marbella, Jul 5, 2008
    Last edited: Jul 5, 2008
    Ik geef zekers een gil als ik er bijna aankom :)
    Ik heb de ticketjes nog niet geboekt, maar het wordt eind september/begin oktober.
    En ik moet Henk natuurlijk nog even officieel verwittigen, want die schrikt zich anders rot als hij 's ochtends om 7 uur een verdwaalde nicht vindt op z'n deurdrempel. :D :D
     
  8. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Henk, zet alvast een paar doosjes rose koud en het zwembad op warm.............maken we er direct een Fchat feestje van;)
     
  9. Mrs.Spider

    Mrs.Spider Formula 3

    Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Yes harstikke leuk om jou of jullie te ontmoeten.
    Altijd welkom dat weet je.
    Hoor wel wanneer hoelaat enz.
    Wij zorgen zeker dat wij er dan zijn.
    Leuk leuk erg leuk wij kijken er naar uit.
     
  10. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Heh heh :D
     
  11. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,114
    The Netherlands
    tegenwoordig zwaar entreegeld bij lambo....
     
  12. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,200
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Ik hoorde van dolfijn dat hij zo naar binnen had gekunt, maar misschien had hij als voordeel dat hij zelf zo'n stier bij zich had? ;).
     

Share This Page