Italo meeting 14 April 2019. | FerrariChat

Italo meeting 14 April 2019.

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Roy Luciano, Jan 7, 2019.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Roy Luciano

    Roy Luciano Karting

    May 13, 2008
    72
    Partly Germany and Greece.
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Italo Meeting zondag 14 April Groesbeek.
    (Grensregio Nijmegen/Kleve) bij Brooklands Green Exclusive.

    Beste forumleden, in het verleden heb ik een aantal keer de Kleve Meeting georganiseerd wat ieder jaar een succes is geweest, een dag in een mooie omgeving met mede liefhebbers van de verschillende Italiaanse automerken waren hierbij aanwezig.
    Nu het een aantal jaar overgeslagen te hebben plan ik voor dit jaar op 14 april weer een meeting voor alle Italiaanse merken.

    Dit jaar zal de meeting direct aan de Nederlands Duits grens zijn in Groesbeek bij Brooklands Green Exclusive. Ten midden van de schitterende groene omgeving en heuvels mooi om te rijden.

    Ieder met een leuke, klassieke, sport of luxe Italiaanse auto is welkom vanaf 11 uur aan de St. Jansberg 6a te Groesbeek (grensregio Nijmegen / Kleve). Gemakkelijk aan te rijden vanaf verschillende kanten.

    Ik met Brooklands Green Exclusive zorg voor koffie, thee etc.

    Voor de gene die het leuk vinden om de omgeving hier te verkennen zet ik een mooie route uit die later op de middag gereden kan gaan worden.

    Opgeven is niet verplicht echter om een beetje een idee te krijgen met hoeveel auto's ik rekening moet houden zou het wel handig zijn. Via het forum, pb of mail.

    Ik hoop op een mooie opkomst Ferrari's zoals we eerder tijdens de Kleve Meeting ook hebben gehad.

    Groeten,
    Roy

    Image Unavailable, Please Login


    Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Ferrari, ISO, Fiat, Lamborghini, DeTomaso, Abarth, innocenti etc...
     
  2. Roy Luciano

    Roy Luciano Karting

    May 13, 2008
    72
    Partly Germany and Greece.
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Upje voor de gene die morgen zin hebben in een leuke dag met mede liefhebbers.

    Groeten Roy
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Bijzondere 360 staat daar voor de deur.
     
  4. Roy Luciano

    Roy Luciano Karting

    May 13, 2008
    72
    Partly Germany and Greece.
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Dat is een Spider F1 Novitec Rosso, had deze bij mij op Capital Cars & Classics in Amsterdam een paar weken terug.
    Heb hem morgen tijdens de meeting niet staan, staat voor een service beurt bij Ferrari Düsseldorf nu. Heb meer foto's op mijn website staan.

    Ciao Roy
     
  5. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Je kunt zeggen wat je wil maar Novitec heeft wel een trend gezet met de vorm van het stuurwiel, iets wat je tegenwoordig overal ziet
     
  6. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ik zou voor een volgende keer een tip willen gven Roy:

    kijk eens heel goed op de agendas van de clubs of er andere grotere evenementen op dezelfde dag zijn ….

    Vandaag waren er diverse …..

    Heb je foto's van vandaag ?
     

Share This Page