Wat is jouw max. snelheid ooit gereden? Misschien wel leuk om te vermelden hoe hard je wel eens hebt gereden met je auto, uiteindelijk zijn we achter het stuur net een stel kinderen. Ik zelf slechts 256 km Numansdorp richting Breda toen ik nog in België woonde en op bezoek was geweest bij mijn schoonmoeder , en als je haar kent kan je je afvragen waarvoor ik niet harder reed, terwijl mijn vrouw naast me wit weggetrokken continue riep flits, flits .(terwijl er geen flitspaal was te bekennen) Overigens moet ik wel bekennen dat dit in een P was en niet in een Ferrari, maar daar ga ik op niet al te lange termijn verandering in aanbrengen. (desnoods moet ik Dirk maar vriendelijk aankijken om mee te rijden) Misschien heb je er wel een foto of filmpje van.
Zou toch maar terughoudend zijn om openlijk of zelfs met video clips te laten zien hoe hard je gereden hebt. Koos Spee en kompanen kunnen zomaar ineens voor je staan. Ik houd me in ieder geval altijd bijzonder netjes aan de maximaal toegestane snelheid.
Hoogste topsnelheid vind ik een beetje een, kijk ik heb een grotere dan jou verhaal. Vind het rijden op een leuke bergweg oid ook een stuk leuker dan topsnelheid rijden. Dat is leuk voor 5 minuutjes , om daarna de auto lekker met 170km/h op de cruise controle te zetten (@ autobahn natuurlijk).
265 km/u (op de teller) in de Dino. Hij wilde nog harder, maar 7700 in z'n 5 vond ik wel best. Ik kom de laatste tijd vaak in Duitsland trouwens. Daar mag het.... En die 265 was ook eenmalig. Meestal begint de snelheid gewoon keurig met een 1...
Ik had het over de grootste afstand afgelegd per uur, ik wil niet weten hoe jij het geinterpeteerd hebt Maargoed; S2000 van pa: 245 @ teller (242 volgende de tomtom) maar dat blijkt nog wel iets harder te kunnen. S2000 van pa met dak los: 235 @ teller vond ik hard zat. Kunt overigens goed merken dat hij boven de 200 langzamer is door het open dak. Alfa 147 1.6TS (120pk) van mijn broer 199km/h volgende de tomtom (teller staat dan ergens rond de 220 ). 525i weer van pa (nieuwe @ 218pk) 244km/h volgens de teller, maar ik had veel te weinig ruimte.
Tot nu toe: 303 km/u op de teller in de 550, met Henkie in mijn kielzog op weg naar Dusseldorf. Zat nog prima fut in maar ik haal geen andere voertuigen in met dat soort snelheden dus ging van het gas. Legaal, uiteraard... was een memorabel sprintje, Henk! Onno
Meermaals 260km/h met de Porsche (in Duitsland): Echte km/h gemeten! Niet op de teller. 238km/h met m´n Golfje diesel (2.0 TDI met chip: 175pk/385Nm) Met Ferrari korte sprints naar 245km/h, maar nog niet op topgehad (wat in het vat zit...... ). Alles in Duitsland uiteraard. Groet, Jeffrey
299 op de teller met mijn Suzuki GSXR1000. (overal) Teller stopt volgens EU wetgeving van '99, rpm gaat door. 315 op de teller met mijn 360 Modena (A15) 282 op de teller met mijn 348tb (A15 Arkel-Deil) En er naast zittend: 310 op de teller met de (gele vorige) RS4 van P.Lambo 320 op de teller met de Gallardo van P.Lambo (moesten remmen)
260 op de teller in 911 3.2 260 op teller in Volvo C70 T5 250 in Audi RS4 240 in Phaeton W12 (mocht niet harder ivm winterbanden ) 240 in Seat Leon 20VT 240 in BMW 320i 225 in mijn SZ ongeveer. Harder kan hij wel (270 teller, 245km/u echt) , maar hoeft van mij niet. Valt dus nogal tegen!! Ik wil dolgraag eens 300 rijden namelijk!!! Maar er zijn niet zoveel auto's die dat halen. Althans nit makkelijk beschikbaar voor mij.
235 op de teller van Lancia Dedra HF , 1993, op de Duitse autobahn met een BMW 850i voor me, die vanaf 120 maar in z'n spiegel bleef kijken en het niet helemaal snapte! 251 in de Aston Martin op winterbandjes. 106 met de Fiat 124 spider ( miles ) met de kap open, en dat voelt pas echt SNEL !!!!!!!!!
Echt (langdurig) door rijden kan helaas niet (meer) hier, echter zijn er plekjes waar het wel zin heeft (en leuk!) om gas te geven waardoor je een grote afstand kan afleggen, M'n record staat op 800 km in iets minder dan 5,5 uur (moest 2x tanken waardoor gemiddelde wat inzakte) Moet zeggen dat het niet erg druk was, kwam slechts 3 auto's tegen.... Moest wel links rijden maar dat went snel Ben bezig om in december een F te huren voor deze goddelijke wegen van super kwaliteit. Image Unavailable, Please Login
Hoogste snelheid die ik zelf ooit gereden heb was rond de 265-270 (teller) in een F355 Spider... met het dak open! Zal het nooit vergeten Was in 2004 op de E42 tussen Malmedy (B) en Bitburg (D).
282 op de teller met mijn 348tb (A15 Arkel-Deil) Hhmmm, niet slecht voor zo'n oud beestje! Zover ben ik met de Ferrari nog niet gekomen. Porsche 911 GT3 RS: 295 km/u (bijrijder) Porsche 996C2: 276 km/u (chauffeur)
Topsnelheid in Duitsland: Zelf in Mondial T met de kap open 220 km/h Dan begint de wind toch wel aan alles te rukken. En ik wil graag het kappie toch wel heel houden Als bijrijder 315km/h met het vingertje aangewezen in ene Gallardo Spider !!! hahaha
Veel mensen die hun hoogste top hebben meegereden in een Gallardo Spider, ik toevallig ook en natuurlijk alleen daar waar het mag: 330 km/h kapje open op de autobahn als passagier in een zekere Gallardo spider op weg naar Dusseldorf Zelf gereden 245 op meter BMW 530d, ook in Duitsland. Verder meegereden: 265 Ferrari 348 290 Ferrari 360 250 Mercedes 190 EVO II Jeffrey, dat haalt mijn Leon niet met zijn standaard 170 pk, het wordt tijd voor een chip Leon FR TDI: 228 km/h Maar moet toegeven dat 150 in de Suzuki Alto van Esther afgelopen weekend een stuk spannender is
Ik ben nog niet verder gekomen dan de top van mijn 355: zo tegen de 295 op de teller. Uiteraard bij onze oosterburen en nur links! Ciao, E.
En ik had nog iets over. Denk dat 245 wel einde zou zijn. 205km/h met 12% klim, gas geven en door naar de 215-220 boven aan de berg, zonder moeite. Heerlijk dieseltje....... Heerlijk incognito X5 (3.0d) rijders zoek rijden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login