MARC VAN HEUSDEN harstikke bedankt voor weer een onvergetelijke dag. Onno kan er vannacht niet van slapen zit er vol van. Morgen zal ik fototjes plaatsen. Alles was top geregeld ,een dag met een GOUD randje. Rene en Heidy of ondersom bedankt voor de geweldige gastvrijheid. Ook alle F vrienden en vriendinnen bedankt.
Onno, Ivonne,Tygo zoon van Eric zaten in dat vliegtuig embraer erj 145. De straaljagers F16 vlogen op een meter afstand aan beide zijden. Image Unavailable, Please Login
Mooi om te horen dat jullie een geweldige dag gehad hebben Jolanda en Onno . En de rest ook natuurlijk.
Jomanda! Tygo is dus Tycho en Eric is Erik. Die foto's morgen kan je wel schudden als je zo door blijft gaan.....!
Goed dan, hierbij als afsluiter de foto's van een mooie garage ter afsluiting. Thnx voor de geweldige ontvangst en alles wat daarbij hoorde. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Uitleg van de collonaal Polle. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was wel lastig fotograferen met led-verlichting en daglicht tegelijk. Als iemand daar tips voor heeft?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oefenen voor de vierdaagse. Wat een feest. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ontbijtje was heerlijk. Rest spreekt voor zich. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jongens en dames , wat een SUPER MOOIE DAG! En wat een gezelligheid, heel erg bedankt allemaal. Jammer dat ik zomsnel weer weg moest, volgens mij hebben de "achterblijvers" noog heerlijk na kunnen genieten. Ik was om 19:30 in Spijkernisse, nadat ik mij nog in Utrecht heb omgekleed, volgens mij geen gekke tussentijd ;-)
De laatste voor vandaag. Morgen meer. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ga proberen te slapen in het logeerbed. Onno ligt een F16 na te doen, hoop dat het morgen beter gaat.
Het was weer een leuke dag met jullie allemaal mensen! En thuis bij Rene (430-SPI) en Heidi in Bobbejaanland was het ook helemaal goed! Prachtige F40 in een prachtige entourage. We werden nog verrast door de komst van Guy (rpmtifosi) en Martin (omd78). Zeer uitgebreide broodtafel en we hebben ook de sauna nog even geprobeerd Op de terugweg werd ik nog even door de gendarmerie van de weg geplukt. We reden door Turnhout en ik gaf ze geen voorrang Kortom, we hebben een mooie club. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een lange, maar ook een geweldige dag. En Jolanda, bedankt voor het in gang zetten van meevliegen zonder 'vliegbewijs'. Mijn nichtje vond het fantastisch. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ckZ_Yu9hOrU]Flyby[/ame]
Hier is mijn eerste bijdrage van deze fantastische dag. Vrienden en vriendinnen voor het aangenaam verpozen, Otto voor het coördineren, de kolonel voor de gastvrijheid, de agenten voor het oponthoud, René voor de rondleiding en hapjes en drankjes bij hem thuis: allemaal harstikke bedankt voor dit geweldige samenzijn!!!! En tot de volgende keer..... YouTube
Geweldig allemaal wat we mee maakte, de regen 's morgens was zwaar ^$$%%# maar het maakte de sfeer eigenlijk beter en gezelliger. Yolanda "regelde" even dat er 3 extra F-chatters mee gingen vliegen met het toestel waar 'normaal' de koning van belgie in vliegt.... (In een iets andere stoel indeling, maar toch F-chatters goes royal ) Bij deze ook Marc van H (Otto was ondersteunend organisator en is door ons persoonlijk gedankt voor zijn bijdrage bij afscheid) als organisator bedanken voor deze uitnodiging. Begreep dat de Lambo club ook was benaderd maar geen enkele respons heeft gegeven en dat de Maserati club op Good Wood was en het zeer spijtig vond niet te kunnen komen. Uiteraard slaan we de commandant van Kleine Brogel niet over. Zijn rechterhand (Els) heeft alles daar onder controle, ik was onder de indruk van de organisatie, echt militair precies. Dan onze F-chatter (430-spider, wat een mooie nick-name ) Rene EN Heidi, die ondanks een zeer druk schema (Heidi had een reunie georganiseerd op deze namiddag/avond, Rene was zelf tot op vrijdagnacht met klanten op stap in Duitsland en had zijn bed slechts 2 uurtjes aangeraakt) een geweldige ontvangst geregeld om de "thuiskomst" van een jongens (en meisjes?) droom te vieren. Wat een mooie F40 en strak in de (origineele) lak. Slechts 8000km (=dus nieuw) gelopen en voorzien van vers rubber, tanks en katalysator! Niet geweten dat de laatst geproduceerde F40's die hebben meegekregen. Hoe dan ook, chapeau aan deze vrienden die toch ondanks alles ons wilde ontvangen met alles erop en eraan. De F40 stond nog maar sinds deze week "thuis" (Rene moest er nog duidelijk aan wennen) en de hele "F-Chat bende" (die alles netjes opruimde voor vertrek, we hebben ons gedragen Opa ) stond al op de stoep....(wat voor stoep trouwens, Henk is er stil van ) Allemaal bedankt voor weer een "rijke" dag vol leven, met veel lachen (Yolanda) verbazing (Tycho, Onno), knuffelen (Wilma en Els) en gezamenlijk rijden, genieten en eten (Pieter, Henk) Ook Joost + Ria vergeten we niet met Guy en Martin die beide "in de buurt" waren. een woord: G E W E L D I G! Ps @ Erick, Zit ik die hele 8min 55sec te kijken heb je geen beeld van Tycho (van binnen) gebruikt Aan de slag!
Hé Fretd Ongeduld! Delegeer jij nooit...? Tycho zit lekker z'n eigen filmpje in elkaar te zetten, dus ga even lekker pecunia's tellen ja, want er staan na zo'n mooie dag vast wel weer een heleboel dingen hoog op het verlanglijstje, toch....? Ik ben in elk geval alweer wat dichterbij..... Image Unavailable, Please Login
Wordt trouwens steeds mooier, ik loop binnen.........een héél gratis lot!!! Image Unavailable, Please Login
Ik weet niet of dit elk jaar is... @ Erik, Die Tycho van jou is toch maar even een video in elkaar aan het sleutelen, knap! Doet die vast beter dan z'n ouwe