Beste Forum leden, Op zondag 30 Mei 2010 organiseer ik voor de 3de keer de gezellige Kleve Meeting. De meeting vindt plaats op Zondag 30 Mei vanaf 10 uur aan de Nimwegerstrasse 99 te Kleve (D)/grens bij Nijmegen. Tijdens deze dag zal er ook weer een route uitgestippeld zijn die gereden gaat worden door de schitterende natuur, dit maal een stuk langer als voorgaande jaren. Hopelijk ook dit jaar weer een mooi opkomst voor speciale Italiaanse automobielen. Groeten Roy
Dit keer niemand van hier? Ik heb deze keer iedergeval een mooie route uitgestippeld een stuk langer als voorgaande keren. Ciao Roy
Misschien wel, ben zelf wel meestal een last minute planner. Hoe lang is 'langer' voor de mensen die de oude route niet kennen? En zijn er kosten aan etc?
Ik zal in ieder geval proberen te komen weet alleen nog niet hoe laat kom namelijk smorgens pas van vakantie terug. Ik kom met de 430 scuderia Groetjes BODO
Er is wel heel weinig interesse in de meeting.Gaat het wel door ???? Graag meer reakties ,wie gaat op 30 mei naar Kleve
Ben helaas niet in het land. Veel succes met de meeting, foto's van voorgaande dagen waren veelbelovend. Onno
Ik ben vorig jaar meegereden als aanhang van Dolfijn/flipper/BerryHerrie (in de hoop dat niemand zag dat die 9000rpm draaiende Honda een Jap was inplaats van een 458 Italia ). Maar zolang wij thuis geen italianen meer hebben heb ik er (ondanks dat ik dicht bij woon) niets meer te zoeken . Misschien heeft Dolfijn of flipper nog ruimte/zin?.
Natuurlijk gaat het door, Nogmaals er zijn geen kosten voor de meeting, en start om 10 uur de rondrit start om 13.00 uur. Omdat het zonder aanmelding is weet ik niet presies hoeveel deelnemers we hebben, vorig jaar 108. En denk dat het dit keer ook wel die kant op gaat. Ik zou zeggen tot a.s zondag. En even duimen voor mooi weer. Ciao Roy
Mooi Jos we zien elkaar dan zondag. Van Franc van .nu hier uit Kleve en zijn buurman komen iedergeval ook. Verder zoals vorig jaar is het afwachten, toen was de opkomst super te noemen toch.
Ik moet mijn mening herzien Roy, het word wel heel erg slecht weer. 94 % kans op regen, ik kijk het morgen even aan voordat ik een besluit neem. Maar als het zo slecht is , kom ik niet. Maar als er al ongeveer 108 komen , zullen ze die ene ook wel niet missen toch??