Heren, Ik verhuisde er vandaan maar ons aller visrestaurant in het niet-te-bereiken-Dordrecht organiseert weer het onbeperkte kreeft eten voor 5 tientjes de man ex drank. F-chat was eerder verantwoordelijk voor een faillissement van een Chinees die maaltijden in onbeperkte hoeveelheden aanbood en het voor onze komst al 17 jaar volhield, daar kan wel een visrestaurant bij. Eerdere edities leidden tot lol, een foto met kreeften in toupet uitmonstering vond ik zo snel niet, anderen zijn daar misschien beter in. Wie is er bij? Ik reserveerde voorlopig voor vrijdag 28 januari om ongeveer 19.00/19.30u voor 14 man (maximum dat ze kwijt kunnen in 'ons' hoekje) en heb beloofd het donderdag te laten weten of het doorgaat en met hoeveel we komen. Ik sluit niet uit dat er dan nog extra plaatsen zijn. Totnogtoe vond ik bereid in een snelle belronde op weg naar huis: 1. Superjunior 2. Tonnie 3. Henkie 4. Roger 5. Fred 6. Martin 7. Cor Plambo bereikte ik nog niet maar vermoed dat hij 8 is (ik lichtte men al in dat hij meer van de biefstukken is). Laat het aub hier even weten, maak ik de reservering in orde, ik meld jullie daarna het adres en route. gr., Gijs
2 (of 3?) maal bij De Stroper geweest en ik heb geen flauw idee hoe ik er beide keren gekomen ben. Gezellig! Ga voor de biefstuk. Gr. Martin
Over terugweg gesproken. Vorige keer een bonnetje ontvangen door te hard rijden in Dortrecht.... Was net zoveel als de kreeftjes.. Dan heb ik toch liever de kreeftjes.
Helaas heren, Gisteren werd mij onder de aandacht gebracht (wat ben ik toch blij met haar) dat mijn schoonvader (jawel die mij ondersteunde met de bouw van een schitterende garage, die zeker niet zo mooi was geworden zonder zijn inzet) verjaard op deze dag en het wegens eigen verplichtingen het ook op die dag viert. Gezien het verleden waarbij er kreeft tot in de latere uurtjes (we zijn wel enns weg-gekeken na 23:00) soldaat werden gemaakt zie ik geen andere mogelijkheid mij af te melden voor dit festijn. Ik wens u allen een zeer smakelijk eten en kijk uit naar ter plaatse gemaakte plaatjes (met of zonder etenswaren)
Het was weer heel gezellig. Op de terugweg vanaf Gorinchem tot de voordeur een race tussen mijn A3 2.0T en de A5 3.2 quattro van P.Lambo. Topsnelheid en half glijdend door de vochtige bochten met -4 En natuurlijk samen met Cor nog even 3 dik over de A15. Mijn lintworm kermt en krioelt weer ouderwets van genot na deze kreeftenmassa.
En dat was de reunie van Italie trip no. 1 !!!! Gelukkig heb ik één kant van je gevangen, Martin. Het was weer super. Thanx guys!
Here you go Erik Wie die dame ook al weer was weet ik niet meer: Image Unavailable, Please Login Gr. Martin