Ik ga hier de foto's van dit evement plaatsen. Martin, als jij ook nog foto's hebt..... Alvast een voorzetje. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf zeg!!! MEERRR!!! Heb je ook een close-up van die 911 met nr 50? Hele mooie livery vind ik dat namelijk.
Zal vanavond ook wat foto's posten. Hoewel die niet zo kwalitatief hoogstaand zullen zijn als die van jou Vu. Was er zondag nog wat bijzonders te zien? Gr. Martin
Prachtig Vu, ik kan haast niet wachten op de rest van je beelden. Zie ik het nou goed en rijden de auto's daar gewoon op de openbare weg langs de campings?? De Classic LM staat inmiddels op mijn 'To Do' list, lijkt me een prachtig evenement.
Ik heb veel evenementen gezien en meegemaakt, maar dit was echt de meest speciale met al die campings met auto's van bezoekers en de camping/paddock van de deelnemers was net of je terug in de tijd was. Alles is perfect geregeld , wij moesten van onze plek naar het circuit en dat ging feilloos met scooters ervoor om de menigte erop te wijzen dat er auto's langs moeten. Over 2 jaar ben ik er weer bij als het kan.
Harry: helaas geen close up van die Porsche Pterps: ze reden daar op het Bugatti-circuit. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie platen weer zeg. Enkele onder het motto "zet je klassieker daar maar neer, in het gras tussen die bomen, daar kun je er wel even aan sleutelen"
het is echt de moeite waard, gezellig met zijn allen erheen, tenten mee en lekker auto's kijken en bbqen. Ben zelf niet van kamperen maar de sfeer is zo goed, dat als wij slaapzakken hadden bij gehad hadden wij van zaterdag op zondag lekker op de camping gebleven. Wel even van te voren alles goed plannen, dan wordt het onvergetelijk weekend. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vergeet het goede weer niet te "bestellen" bij de medicijn-man van Onno, anders wordt het "onvergetelijk" op een andere manier
Cor: echt...sla de binnenlandse moderne evenementen over en ga naar dit soort dagen. Ik dacht dat ik met Spa wel zou weten wat racen inhield, maar na LM weet ik het pas ECHT! De sfeer is net zoals in de film met Steve McQueen.
Hij heeft toch goed werk geleverd de laatste weken. Hij wordt een beetje mager van al dat dansen maar ja, speklapjes eten ze daar niet... Onno
Zelfs dat gooit het weekend nog niet in de war, alleen het slapen in een tentje is dan een stuk minder.
Heb je toch liever een hotelletje dan kan je, mits op tijd zeker een kamertje krijgen. Hotel de Rennes is wel een goeie
Le Mans Classic was weer zeer de moeite waard, echt een topevenement op de kalender. Schitterende foto's Vu, post er nog zoveel mogelijk, zelf ben ik er weer in geslaagd mijn camera te vergeten en heb jammer genoeg dus geen foto's. Het was leuk jou en toto70 tegen te komen, nou ken ik ook de man achter de camera en achter die schitterende TZ. Volgende editie ben ik weer van de partij.
Een zeer geslaagd evenement als je het mij vraagt. Uiteindelijk niet veel van de races meegekregen maar meer in de paddocks van de verschillende plateau's gekeken en van al het fraais bij alle autoclubs genoten. Een impressie: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vervolg: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vervolg: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login