Wie komen er naar Le Mans Classique? (ziet zo klassiek als het klinkt) 12-13 juli.. Waaaaanzinnig veel klassieke racers, en heel veel clubs Het grootste evenement op dit gebied wat ik ken.
308.........tja was het maar waar.............ik kom nog 1 liter te kort, maar hou me aanbevolen voor een recherstoel.
Ik ben 4 keer bij de gewone 24-uurs race geweest, ook die is helemaal geweldig, je kijkt je ogen uit naar al die prachtige auto's die daar rondrijden. Classic lijkt me ook leuk, wie weet komt het er nog eens van.
In principe kom ik naar Le Mans Classic, maar waarschijnlijk gewoon met de Alfa 156 op gas en niet met de Maserati. We pitten in een B&B in de buurt of op de camping... Switch in mijn werk maakt het helaas even niet mogelijk om flat out te gaan maar ik zou mezelf schoppen als ik LM Classic zou laten schieten, daar is het iets te gaaf voor... kijk maar eens naar de deelnemerslijsten op de officiële website. Michiel (2.24v)
Le Mans Classique kan en wil ik niet laten schieten, ik ben nu op alle afleveringen geweest. Ik kom dus ook en heb er nu al zin in, maar eerst volgende week naar de Historische GP van Monaco.....mmmmm...... Groeten, Michaël
Voor de liefhebbers: Le Mans Classic 2008, afgelopen weekend. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog een paar... voor mensen die ook ander leuk spul kunnen waarderen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was weer toppie, he Michiel? Nog Maserati plaatjes om die paardenliefhebbers hier een beetje op hun plek te zetten? Mijne zijn hier (maar veel meer belabberde kwaliteit) en met veel andere merken er in........... http://www.maseraticlub.nl/deltaview/thumbs.php?entryid=47
Yep het was weer leuk, hoewel ik zondagmorgen zoiets had: van huh, is het al weer zondag? da's hard gegaan dan... Nog wat drietandjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En om het dan weer goed te maken met betrekking tot de aard van dit forum nog wat paardjes... inclusief wat beelden van de avond. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login