Well here is mine. I had the parts poweder coated when I was doing the major. I think it really makes the engine look way better. Oh yeah it's a 1990 348. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
I hope you don't mind if I post some pictures of other peoples engines. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
365GTB/4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here are a few of my past and present: 1995 355 Spider 1961 250 GT 2004 Gallardo Rich Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
330 GTO ( I wish it was mine) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
My Mondial after a major at Ferrari of LI. Part of the job was the detail you see here. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here's mine..... as you can see, it's torn down for a major service right now. Should be back in the car by next month. But, I need to find the shoe horn that I lost. Image Unavailable, Please Login
Thanks. They were put on by the previous owner, when the car was set up for racing. Don't know where they came froim
355 before and after. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
308 QV before and after: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login