Let's see all the 348's please!!
Here is my new baby. Stephane Scaledetails Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Here are a few more photos. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
348 Challenge Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Some pictures during metal battle of mine. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
94 GTS Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
mine 1990 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mine gets washed every other month, has never been polised but gets driven EVERY day. mike Image Unavailable, Please Login
Here's my old SS friend....complete with F40/50 brakes, Challenge wheels, CF SS seats, Specialle lights and spoilers Image Unavailable, Please Login
I have GOT to take some more pics. of my car !!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Just one pic of my Tb during an F-chat meeting last sathurday. Thanks Tina ;-) Image Unavailable, Please Login
I love my car! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login