Noteer hem alvast in jullie agenda heren Zondag 11 april 2010 Zoals gezegd wil ik een leuk ritje door het Zuid Limburgse Heuvelland uitzetten. Lekker stukje rijden, wat eten en drinken tussendoor, veel ouwehoeren.......that's it. Het precieze tijdstip, locatie en aandachtspunten vul ik te zijner tijd in deze draad aan. De belangrijkste ingrediënten voor een geslaagde dag zijn jullie, dus geef hieronder even aan of je erbij bent zodat ik een idee heb met hoeveel we zijn. 1: BartCCC 1p 2: 3:
En nummer 5 dan Roel? 1: BartCCC 1p 2: Socciebon 2p 3: Spyker 007, Jeffrey (1p of 2p?) 4: Dino 208gt4, Roel 1p 5:
1: BartCCC 1p 2: Socciebon 2p 3: Spyker 007, Jeffrey (1p of 2p?) 4: Dino 208gt4, Roel 1p 5: 328GTS1987, Fred 2p? 6:
Eeeuuuhhh, strak plan Bart, maar niet om het 1 of ander, is er dat weekend geen rit van de FCN naar Brugge eo? Btw weekend van 10 April is de Sportcar Springrally in Maastricht.....en die zondag is vrij in te vullen............. grtz J
Ja, klopt, dat is weekend van 24/25 april. Je bedoelt dat je dan na de rally op zondag het ritje wil maken, want die rally over onverharde wegen lijkt me niet geweldig: http://www.sportcarspringrally.nl/Rally%20foler%202010.pdf
Wat bedoel jij nu Joop? Dat we in Limburg moeten blijven va. 10 April t/m 25? Dat dit in een weekeind valt van de FCN is niet anders dan het is, anders hebben wij helemaal geen weekeinden over "iets" te organiseren, toch? Gewoon laten staan en hopen dat we allemaal (incl FCN) mooi weer hebben in dat heuvelige gebied
Ho ho ho , ik had Brugge al in de agenda gezet omdat ik dit jaar toch iets meer met mn karretjes wil rijden dan in 2009. En er zullen er hier meer zijn die dat ook hebben gedaan. En om nu een grote maar natuurlijk vooral leuke groep bij elkaar te krijgen bij dit mooie initiatief van Bart is het wie weet wel handig om naar de agenda te kijken. Wij zijn iig met 13 auto´s aanwezig in Maastricht bij de Sportcar Springrally, btw we doen dit jaar voor de 7e x mee............super evenement.
Voor mij persoonlijk is het geen punt om zondag de 11e te nemen, dan zet ik wel een afspraak om. De overige weekenden is hier vanalles te doen wat een samenkomst zou belemmeren. Mocht het voor de andere genoteerden ook oké zijn vind ik het dus geen probleem om NU te switchen naar de 11e april. Zou natuurlijk jammer zijn als we Joop beperken in het maken van kilometers met het speelgoed
Dus dat verhaal over onverharde wegen is niet waar? Ze waarschuwen nadrukkelijk voor lage auto's...of valt dat allemaal wel mee?
Hahaha pas des problemes Bart, die kilometers gaan er wel komen. Zou het igg wel leuk vinden om jouw rit met een grote en vooral leuke groep mensen te doen. En waar kun je zoiets beter doen dan in jouw mooie Zuid Limburg. Ik mag dit jaar een rit voor de platte kever club en voor de stieren vereniging en daar hou ik igg rekening met de tuut agenda.
1: BartCCC 1p 2: Socciebon 2p 3: Spyker 007, Jeffrey (1p of 2p?) 4: Dino 208gt4, Roel 1p 5: 328GTS1987, Fred 2p? 6: Mrs spider 2 p
Heb m met respectievelijk de GT 3, Diablo, Maranello, Murcielago en vorig jaar met een ultra lage 430 gereden.....en Berry met de CS, wel moet ik zeggen dat wij bij de vrijdagavondproef geopteerd hebben voor een avondje Maastricht met alles erop en eran. En over die proef heb ik wel wilde verhalen gehoord over onverhard ed
Hahaha...........daar wil ik nog niet dood in gevonden worden, ik ga toch liever met iets Itlaliaans, het liefst wat ouder, 12 cylinders en laag bij de grond..........net als ikzelf. lol.
Over die avondrit @ sportscar spring rally: Ik heb het 1e jaar dat ik mee reed (met dank aan ) de vrijdagavond rit gereden. Ik vond het een prachtige rit voor een Subaru Impresa, Mitsu Lancer evo of desnoods een Lancia Deltra , er zitten wat onverharde wegen tussen etc etc. Bepaalde wegen zijn ook zo smal dat je er met een Murcielago amper doorheen kom volgens mij. Vorigjaar verstandiger geweest en samen met Joop en consorten een perfect avondje Maastricht gehad . Zaterdag rit is perfect te doen. 52 weekenden in het jaar, en mijn vader kiest precies deze uit om op vakantie te gaan .
11e of 25e, maakt mij niet uit, heb beide weekenden mijn kinderen. T'is niet anders. Volgende keer beter.
1: BartCCC 1p 2: Socciebon 2p 3: Spyker 007, Jeffrey (1p of 2p?) 4: Dino 208gt4, Roel 1p 5: 328GTS1987, Fred 2p? 6: Mrs spider 2 p 7: 430-SPI 2p