Weer even zitten bewerken, dit is de volledige serie van de Maybach en de SLR Roadster: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 de laatste foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Man, je bent ook echt een tovenaar met de flitser he? Ik zou toch zweren dat het gewoon overdag is op de meeste foto's! Gave fotoshoot weer, Peter! Hans
Prachtige foto's Peter! Je voldoet weer volledig aan de verwachtingen van je foto-kunsten. Kunnen we die TVR daar ook op de plaat zetten? Harald
Lijkt me een geschikte locatie harald, mooie gelegenheid om de TVR even uit te proberen, is circa 1000 km rijden naar deze locatie. En als we er dan toch zijn gaan we ook nog maar even naar Maranello @ Hans, onvoorstelbaar wat een flitskracht is het niet
1000 km is een mooie afstand om met de auto kennis te maken Peter., je wil toch een beetje gedegen proefrijden. Dan kunnen we de 1000 km terug er echt van genieten, kijken wat ie nou echt kan, gummen en blazen! Ik zal het met de eigenaar afstemmen... Oh ja, als Onno de auto daarna nog wil kopen (onwaarschijnlijk ) dan zal ik gelijk wat van de prijs afdingen. Groeten, Harald P.S. Peter, welke weken heb je binnenkort nog beschikbaar?
Ik ben al op vakantie geweest dus tot aan september is het 'relatief' rustig voor mij. We moeten niet vergeten om de stelviopas te nemen tijdens die trip met de TVR, eens kijken of die remmen dat volhouden (of zullen onze armen het eerst begeven ivm ontbreken van stuurco?)
Fraaie foto's weer Peter. Trouwens best wel zeldzaam zo'n SLR en Maybach, ik ben ze in Italië ook maar één keer tegengekomen dit jaar... Image Unavailable, Please Login
Bedankt Vu, helaas had ik maar 1 flitser bij me, ik heb meer foto's in het donker gemaakt, maar kon de auto niet voldoende belichten Als ik toch eens een paar uurtjes had gehad en de auto neer kon zetten zoals ik wou, maarja je kan niet alles hebben
Na de Italiëreis heeft iedereen het maar over je "flitsdansje" Bij de eerstvolgende mogelijkheid wil ik wel zien hoe je ter werk gaat
Peter, neem je wel voldoende flitsers mee voor de foto's van de TVR? Ik zou het zonde vinden als de foto's achteraf niet naar je tevredenheid zouden zijn!