Meeting in Kleve (omgeving Nijmegen) | FerrariChat

Meeting in Kleve (omgeving Nijmegen)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Roy Luciano, May 28, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Partly Germany and Greece.
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Beste Bezitters,

Ik wil graag een kleine meeting organiseren in het duitse plaatsje Kleve wat net over de grens ligt bij Nijmegen / Berg en Dal. Kleve ligt in een zeer mooie omgeving en wil daar een aantal Maserati's Alfa's en Ferrari's samen brengen voor een gezellig babbel en misschien een klein toer ritje door de heuvels en bossen. Heb al een plek gevonden naast een gezellig gasthof in Kleve waar de autos kunnen gaan staan.

Zijn hier eigenaren die het leuk lijken om een keer op een zondag met mooi weer die kant op te komen, zo ja hoor ik het graag hier van jullie en met welke Italiaanse auto je zou willen komen.

Als ik wat geintresseerde heb ga ik een datum prikken, zal dan een mooie dag worden zeker als het weer mee wil spelen. Ik hoor hier graag of er geintresseerde zijn die met hun italiaanse bolides willen komen, zo ja dan ga ik een datum prikken.

Ciao Roy

2. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    leuk initiatief , maar geen interesse....

teveel keuzes... te weinig tijd

Frans

3. Lucas_P

Lucas_P Karting

Apr 14, 2008
    104
    Houten, Holland
    Full Name:
    Luuk
    Interesse wel. Ik ken de regio. Hangt sterk van de datum af. We hebben nogal een druk uitjesprogramma deze zomer.

4. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Er zijn erg veel meetings, maar als de datum goed is en ik zin heb, kom ik misschien wel.

Je merkt het al, ik kan niets beloven. :)

5. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Heren zou leuk zijn als jullie er bij zouden zijn. Er zijn inderdaat redelijk veel meetings etc binnekort maar tcoh leek het me leuk wegens de lockatie etc.

Daarom mijn vraag wat zou voor jullie een geschikte datum zijn (op een zondag) om te kunnen komen, ik hoor het graag. Wellicht dat ik zo iets beter kan inplannen.

6. Lucas_P

Lucas_P Karting

Apr 14, 2008
    104
    Houten, Holland
    Full Name:
    Luuk
    Juni is nog redelijk maagdelijk, daarna breekt het circus los met Le Mans en zo...

7. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    ZOu leuk zijn als jullie er bij zijn,

Ik denk dan aan Zondag 15 juni en of zondag 22 juni 2008. Zou 1 van deze data uitkomen?

8. Vince G.

Vince G. Karting

Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Lijkt me leuk, we zouden er graag bij zijn met onze Ghibli.

Alleen zit ik op deze data met mijn bips op Sicilie... Ook niet vervelend.......

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hallo Lucky Luciano...

Meetings organiseren valt echt niet mee. Ten eerste moet het maanden van tevoren aangekondigd worden en ten tweede moet je wel iets te bieden hebben. Waarom zou men anders die hele rit maken ? De omgeving is prachtig daar, dat weet ik.

Uiteraard veel succes en welkom hier. Je hebt zelf geen Ferrari ??

10. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Hallo Henkie,

Ik weet dat het niet mee valt, heb zelf een eigenaren club opgezet van Contest yacht waarvan ik er zelf 1 bezit www.cyoc.nl ik weet het het valt niet mee dat, plannen etc. Maar wilde toch gewoon even een kleine treffen organiseren voor italiaanse auto's, en lukt het niet in juni dan misschien in het najaar. Zelf heb ik geen Ferrari maar 3 Alfa Romeo's en een Alpina BMW.

Hopelijk zijn er toch nog mensen misschien uit de buurt die het leuk vinden even met hun bolide langs te komen, ik wacht eerst even op mogelijke geintresseerde. Zoniet in het na jaar.

Ciao Roy

11. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Heren,

De meeting zal naar later dit jaar verzet worden, datum ga ik zo snel mogelijk vastzetten. Locatie blijft het zelfde in Kleve.

Ik hou jullie verder op de hoogte

12. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Alpina maakt mooie produkten! Wat voor exemplaar?

13. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Beste forumleden,

Op zondag 21 September houden we een kleine meeting voor alle Italiaanse auto's in Kleve.

Je bent met je Ferrari, Alfa, Maserati ect welkom vanaf 13.00 uur aan de Nimwegerstrasse 99 in Kleve (D). We hopen een aantal speciale wagens bij elkaar te krijgen voor een gezellige babbel en wellicht een klein toerridje door de mooie omgeving met mede liefhebbers.

Wellicht tot ziens in Kleve.

Ciao Roy

14. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    #14 Roy Luciano, Aug 12, 2008
    Last edited: Aug 12, 2008
    Zijn er nog forum leden die het leuk vinden om langs te komen in Kleve.

Er zal iedergeval een leuk groepje exclusieve Alfa's en Maserati's aanwezig zijn, dus daar horen ook wat Ferrari's bij.

Hoop wat van jullie te mogen verwelkomen.

Groeten

Roy

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Je timing is niet erg handig Roy. Zoals je elders op dit forum kan lezen zijn we de 19e september met niet minder dan 50 auto's bijeen in België, waarna een aantal van ons meteen doorgaat richting de Nordschleife om daar de omgeving eens te bewonderen. Kortom: ik geef je niet veel kans....

Hans

16. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    @ Hans,

Nee helaas verwacht ik op zondag niet veel Ferrari's zou natuurlijk mooi zijn als er wel iemand langs komt, maar goed volgende keer dan maar. Iedergeval een aantal Mooie Maserati's en Alfa's mag ik wel a.s. verwelkomen in Kleve. Hopende op een mooie opkomst van mooie italiaanse auto's en gezellige mensen.

Tot Zondag voor de gene die wel even langs willen komen.

Ciao Roy

17. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    #17 Roy Luciano, Sep 19, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    EXTRA INFO.
    Voor de gene die toch zondag langs willen komen in Kleve.

Gister avond ben ik met de 166 even een mooie route wezen uitstippelen rond Kleve die we zondag middag willen gaan rijden. Een mooie route door de heuvels, bossen en langs de velden. Ik had in gedachte rond 3 uur half 4 te starten vanuit Kleve (info krijgt u van mij zondag).

Ik zal er zijn met mijn rode 164 en zal iedereen proberen te ontvangen aldaar, maar natuurlijk kunt u mij ook even opzoeken. Ik geef u dan een formulier met daar op de route die uiteindelijk weer bij Haus Ida eindigd. Ook staat er voor de aanwezige een glas heerlijke Sekt klaar bij Haus Ida bij aankomst

Tot zondag
    Groeten Roy

p.s. hier onder nog een foto van gister avond tijdens het uit stippelen van de route, en het start en vertrekpunt Hotel Haus Ida.
    Image Unavailable, Please Login

18. Vince G.

Vince G. Karting

Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Klinkt goed!

Enne... Is dat een echte kentekenplaat?

19. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    Ja wordt denk een geslaagde dag aardig wat opkomst van Maserati's en Alfa's etc zal er morgen zijn. Met een mooie rondrit door de omgeving hier. Heb er zin in.

Het kenteken is echt jan sinds vorige week zit die er op AR 166. De 164 super krijgt volgende week na de TUV keuring zijn kenteken dat wordt AR 168 ( helaas AR164 was niet meer vrij, maar de Alfa 164 heete op de aziatische markt 168 dus pas toch nog )

20. Roy Luciano

Roy Luciano Karting

May 13, 2008
    72
    Full Name:
    Roy van der Stad
    #20 Roy Luciano, Sep 22, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Het was geslaagd, De eerste Kleve meeting.

Helaas geen Ferrari's bij de eerste meeting in Kleve. Maar verder een mooie opkomt van Maserati's en Alfa's en 1 mooie Nuova Fiat 500, in totaal hadden we gister 35 auto's staan uit Nederland, Duitsland en een Maserati uit Belgie.

De plannen voor volgend jaar liggen al op tafel, dan met een heel speciaal uitje voor de echte Ferrari, Alfa en Maserati bezitters (info volgt). Ik hoop dat er ook dan een aantal Ferrai's en andere Italiaanse exoten bij kunnen zijn.

Iedergeval gister was voor de eerste keer zeer geslaagd. Aardige mensen, mooie auto's en goed weer. We hebben lekker genoten van alles hier met lekker eten en drinken.

Ik hoop volgende keer een nog grotere opkomst te hebben maar denk dat dat geen probleem zal zijn.

Tot volgend jaar.
    Groeten Roy

p.s. Mijn vriendin heeft gister een groot aantal fotos gemaakt, zie album: http://www.mijnalbum.nl/Album=U4YL6QAR

21. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Sorry maar volgens mij is dit niet een maserati-site

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Frans, subtiel als altijd :D:D:D

23. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Frans heeft wel gelijk :D

Maar affijn, ik vind Maserati's ook leuk, en sommige alfa's zoals een SZ of een 8C ook :)
    Maar Roy ? Misschien kan jij mij (ons) even vertellen wat er zo leuk en exclusief is aan een Alfa 164 bijvoorbeeld.... of een 166 ?
    Niet lullig bedoeld hoor, ik ken ook mensen die postzegels verzamelen en daar is niks mis mee, maar misschien ligt het wel aan mij :(

24. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    De timing was eenvoudig niet goed. Was er hier maar 1 F-Chatter die met zijn Ferrari had meegedaan, dan was iedereen positief geweest. Nu wordt een leuk initiatief een beetje afgezeken? Niet echt volwassen hoor.

Share This Page