Dames/heren, Aangezien er in het noorden weinig events te bezoeken zijn, zet ik (met hulp) zelf maar iets creatiefs op! In het voorjaar van 2010 heb ik een bevriende exclusieve autodealer zo gek gevonden om zijn showroom voor reguliere klanten te sluiten(za/zo). Wij mogen onze auto`s zowel in de showroom als in de werkplaats en achter het hek parkeren.( ik ben doodsbenauwd voor kinderwagens en pottekijkers, vandaar...) In de showroom staan diverse mooie auto`s te bewonderen, er zijn 2 ervaren ferrari monteurs aanwezig, je mag eventueel even op de brug met je kindje, koffie/thee en vieze koekjes, bijna overal wordt aan gedacht..... Ook BartCC, onze poets-gigant, heeft toegezegt te verschijnen om ons de edele kunsten van het betere poeten aan te leren! Ik probeer ook een spotrepair-mannetje te regelen voor de bewuste dag. Na gluren en bandjes trappen, dient er natuurlijk gereden te worden. Ik weet een paar uitdagende ritjes in de omgeving en zal tegen die tijd met de KLPD gaan overleggen hoe dat zit met vergunningen... Mocht je opmerkingen hebben hoor ik dit graag: positief= zeg het voort, negatief= zeg het mij. Mvrgr, Ben348 Alkmaar
Klinkt goed Ben! Interesse heb ik zeker. Zal nog even van agenda's e.d. afhangen, dat wel. Maar leuk!!!! Grt Hans
Tips: Niet teveel details opgooien richting $pee boys, als je het niet (geheel) alles rond krijgt staat deze datum wel in hun agenda, inclusief locatie (slik ). Niet tijdens de MM in Italie aangezien een (groot) aantal die tocht verkiezen boven welke meeting dan ook..... Je mag er (hier) wel vanuit gaan dat alle wagens technisch 100% zijn dus laat die sleutel-tijd maar omzetten in "zuivere rij-tijd" Zet een uitsmijter op het lunch-menu, anders komt het merendeel niet of zijn ineens (tijdelijk) uit beeld....(kermende lintworm) Regel een medicijn-man (ik heb wel een adresje) om het benodigde mooie weer op te roepen. (vereiste!) Stuur je vrouw/vriendin de laatste week voor de meeting naar haar ouders terug, je bent onaanspreekbaar en onredelijk bovendien. Stel ruim van te voren een inschrijfdatum vast, daarna; helaas pindakaas (ook lekker trouwens) en "kijk" rond of er nog meer meetings zijn op jou gekozen datum we zijn kritisch als we moeten kiezen.... Duidelijke uitnodiging met sluitend programma en kostprijs is ook erg welkom en scheelt een hoop gemail achteraf. Gr Fred
Allereerst: tof! Leuk dat je de moeite neemt en hoop dat ik erbij kan zijn. Dit lijkt me niet zo'n goed idee - de KLPD gaat geen vrijbrief geven voor een paar enthousiastelingen en als je ze van te voren inlicht staat elke mobiele kamera van NL in de omgeving Alkmaar, zou ik zo zeggen. Net als Fred zit ik niet om sleutelaars verlegen, en het is natuurlijk wel belangrijk dat je traditionele Ferrarichat meetings als Deil voorrang geeft (ga je dat weer doen, Henk?) maar verder prima plan. Onno
Fantastisch initiatief Ben! Traditioneel is de Deil-meeting als start van het seizoen ergens in april. Ik bescherm me tegen keuzeproblemen met het volgen van tradities. Graag afstemmen dus met Henk.
Dank aan allen voor de suggesties. Vooral dat stukje KLPD wordt direct geschrapt. Ik denk ook aan een toevoeging in de trant van koe/varken-op-het-vuur. (Dit omdat ik de bbq in het donkere bos heb gemist...). Oja, de kosten zijn voor rekening van de firma BBTotaalTechniek (hoofdsponsor), alleen vraag ik mij af hoe ik moet voorkomen dat ik straks met een uitpuilende vriezer zit... Kan iemand mij, overzichtelijk, de data van de reeeds geplande/verwachte events mailen? Alle hulp is welkom! Mvrgr, Ben.