Ik ben er nog steeds niet uit, dus ben ik benieuwd wat jij zou doen. Twee foto's: de zwarte heeft geen originele streep want de fransoos heeft de franse vlag in de streep, over chauvinisme gesproken.. ook valt het op dat de streep vaak achteraf wordt geplaatst en dan met de ronding tot exact aan de rand van de bumper. Origineel is het zoals op de foto, dus met enige afstand tot aan de rand. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zonder, zo is die origineel uit de fabriek komen rollen en ik vind het minder schreeuwerig! Ik vind de streep ook stuk minder subtiel als bij de Scuderia/16M.
Ik denk dat de italiaanse streep een mooie tegenstelling is met het zwart en zo extra goed staat. achja meningen verschillen, lelijk kan een cs nooit worden
Ga ff een paar plaatjes zoeken van de tuut van P Maronier, orgineel zonder en later de streep gekleefd.......idem dito heb ik een verhaal gehoord van een gele CS, die eigenaar stond erop dat de streep er op geplakt werd anders nam ie m niet af. Volgens mij heeft ie ook nog een broer die de streep er ook op heeft gekleefd. Ik zeg geel, zwart of rood zonder een streep is ie hardstikke blot......wanneer wordt het weer Sinterklaas? Joop
+1000! Grootste probleem van de CS streep vind ik: veel te breed, en bovendien is het contrast van het wit te groot met het zwart. De Scuderia streep in donkergrijs op zwart vind ik WEL erg mooi. Onno
Dus nog even en dan kan de streep van de 16M af?? @Joop: bedankt voor je tip! Aardige jongens, ik heb met Wim gesproken. ik neem aan dat je dan weet wat ik bedoel ...sorry...even een onder onsje
Marc, ik ga de discussie verder niet aan, hebben we toen bij Paulus ook al gehad. Maar als je een Challenge Stradale hebt moet je dat blijde woord ook verkondigen aan de wereld. En je dus onderscheiden van de iets minder hardcore F360 Modena. Die spiegels en spoiler van 3cm achterop lach ik om, you get the drift.
Ik zeg zonder streep is.........nah laat maar........ik ben niet helemaal objectief geloof ik. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
MET natuurlijk Nou ja, op een 360 vind ik zonder streep ook mooi. maar in historisch oogpunt: over 40 jaar is het een klassieker en dan wil je natuurlijk wel dat hij 'fabrieksorigineel' is, dus met streep
Kan ik in mee gaan. Op een gele en rode is het voor mij gelijk duidelijk: MET. Maar bijvoorbeeld blauw, grijs en zwart begin ik te twijfelen, maar zoals gezegd, ik neig nu naar MET. Ennuhh: Iedereen die ZONDER heeft gestemd mag er niet in mee of achter het stuur....als er een streep op zit en v.v. Nee Joop, zo'n vette dus niet...haha....
Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je een voor een zwarte CS had gekozen omdat deze er zo "bescheiden" uit zag. Een streep helpt daar niet bij
Helemaal goed! en Wilma zegt dat ook, dusssss.............. Ps heb je het eigenlijk Mirella al gevraagd?