Vraagje voor de mensen die er meer kijk op hebben dan ik: Deze Schedoni set voor de 348 wordt mij aangeboden. In goede maar gebruikte staat. Misschien leuk om dit bij de auto te hebben, gewoon om hem completer te maken. Wat mag zoiets kosten? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dankje, Milko! Is het gebruikelijk om mijn post inclusief alle foto’s te quoten wanneer je er op reageert? Hoeft voor mij niet, hoor. Op andere fora mag het zelfs niet van de moderators omdat het de leesbaarheid niet ten goede komt. Terug naar de set: kost wel geld. Ik zal er nog even over nadenken. De man biedt ook een complete gereedschapset in originele leren koffertje aan.
Zoek de nieuwprijs van zo’n set maar eens op, je schrikt je te pletter! Toolset is lastig aan te komen, dus ook daar worden serieuze bedragen voor betaald.
Het is wat een gek ervoor geeft. Deze twee zijn best bijzonder. Ze horen op de ‘hoedenplank’ achter de stoelen. De onderste is iig voor schoenen. De kern van de set wordt gevormd door een grote en een kleinere koffer en een kledinghoes. Bij de 355 werden alleen die 3 geleverd. Je ziet meer 3 delige sets dan 5 delige. Ten tijde van de 348 werd geleverd in deze kleur en in zwart. Had dus verwacht dat je daarvoor zou gaan. De binnenkant kent een laagje dat door ouderdom nogal eens verpulverd. Daarvoor uitkijken dus. 15 jaar geleden waren sets minder schaars. Ik kocht de 2 koffers voor 500 maar moest daarvoor wel even op en neer naar Londen. Een set was toen 1500-2500. Nieuw ongeveer 5 mille gulden. Denk dat je tegenwoordig op 3-5k moet rekenen. Ff zoeken op eBay bevestigde dat ook: https://www.ebay.com/itm/334736216834?hash=item4defd55302:g:kKAAAOSwxwNj4h-I&amdata=enc:AQAHAAAA0OYV6ZGsadHKpaK5pgTD22wVxy7J7MpC6d8TYdKJbMDWQOJCse7yCNiPlRBULGaWdxiaRQamQCLfiknWz16HrMzmmf+KrrIEKUvCIpBHLSVSbkExLKEkYaIfsHhXZWl+CvqOPacqCah7dcZ0hyCyYZsq7S9omjXgeuhHheFGeMVbDOuEhsSDSQWNoHvZLHeoKwzquPxkb9xi3PSPYeo3rvvtOZftK8S3p4su6cn7tgl/TJIVRclGkSBl5e8MHeqxJJ5fR9LMYI5Rjz3ufbjgZoI=|tkp:Bk9SR8rxzvnjYQ https://www.ebay.com/itm/155129224811?hash=item241e6c1e6b:g:G3MAAOSwud9jAxNQ&amdata=enc:AQAHAAAA8AwgHw81MqrML4ONnabu8hhpzzRKrfGZ7ASIruCIs5EjwxNqe1rx9ymRFfAhsMpdVenElLk0Fa1KJjmGBgTQJ7zAI9TfgnpnpFkl0rkJgms6bCEgrpNJ3Ed7IMaLwOEKN5gRjom/rGCtsUagW43sNH1xuT4fG7Qwvno8SOaTvHFTaVcUdg1wHgkhlexiZd38SeyAjQpzJA5ibh0i5BfuCTvN4ZH/sZM9nKdZXutbkyDTH5162yuruPPHSm6bXTFsc8B/NmQNm1SrYxOnH74b50Eb/2SVTRykSTydjuGb0eUkgFIU9+tAZcmDcVPENbGzzA==|tkp:Bk9SR8rxzvnjYQ p.s. leuk te zien dat je plezier hebt aan de 348, zeker met wat je ernaast hebt. Misschien dat je eens uitschrijft hoe je het vindt rijden.
Hij wil 600€ voor de twee koffertjes hebben en 1.500€ voor de gereedschapskoffer. Laatstgenoemde heb ik gelukkig al.
600 voor die 2 koffertjes lijkt me niet veel. Dat krijg je er altijd voor terug denk ik, dus als je het leuk vindt, zou ik het gewoon kopen.
De vraag is voor mijzelf altijd: wat wil ik er mee .... Heb zovaak een 512TR set aangeboden gekregen ...en nooit gekocht. In het begin waren ze € 1200 voor de 6 delige set. Nu een veelvoud. Maar ik zou ze nooit gebruiken ...
Volgens mij moet je het zien als een postzegel verzameling. Leuk om te hebben (voor de liefhebbers) maar je gaat ze nooit gebruiken. Kortom ben je een postzegel verzamelaar?
Deze nieuwe OEM sensoren op eBay gekocht. Kan nooit kwaad om op de plank te hebben. En een tankdop (gewoon omdat hij zo mooi is). Image Unavailable, Please Login
inderdaad niet onverstandig. Zowel voor jezelf of als je ze niet nodig mocht hebben in de toekomst brengt het altijd meer op (=verdien model Ferrari SPA)
Verjaardagscadeau van m’n kids: ze hadden een Burago 1:18 met gebroken stuurstang op Marktplaats gevonden voor een tientje. M’n oudste zoon heeft deze weer aan elkaar ‘gelast’. Is weer prefect. Ik heb hem optisch verbeterd: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login B-stijl zwart, interieur met rood/zwart, etc. Image Unavailable, Please Login
Nog een paar rode en zwarte puntjes op de i gezet: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Niet op de foto maar de naafdopjes zijn inmiddels geel. De 348 oogt top zo.
Als je zoekt op “kenteken font” kun je ook nog je eigen kentekenplaat er op maken, ziet er mooi uit bij 1:18!
Dankje, Ferry. Ik heb dit zelf al eens gemaakt op m’n W124 maar was niet helemaal enthousiast over het resultaat. Nu online besteld bij shopgroup.nl voor € 1,95 per setje.
Leuk die kentekens! Maakt de auto zeker af. Dank voor de tip. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mijn rode deurlampje aan de passagierszijde blijft branden (gelukkig zag ik het op tijd toen hij aan de druppellader hing). Heb ondertussen al op het engelstalige deel van het forum wat info gevonden over waar ik de contactor en het relais kan vinden. Mocht je nog tips hebben... shoot! (spijtig dat my348.com uit de lucht is)