Was inderdaad een slecht contact! Gewoon even de draadjes eens los gemaakt van de schakelaar, contacten gekuist en bleek terug te werken.
Ik krijg een nieuw vloertje in m’n opslag dus heb het merendeel van de auto’s bij his staan. Image Unavailable, Please Login
Rondje door de Weerribben: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gisteren met vrienden naar Rotterdam en binnendoor via het Groene Hart weer terug. Wij in de 997 Cabrio, zij in de 997 Coupé. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Urk: Image Unavailable, Please Login
Vraag voor de ervaringsdeskundigen: Als ik een Tubi onder mijn 348 monteer, is het dan ook nodig de twee hitteschilden terug te plaatsen? Of geeft de Tubi minder hitte / hij is kleiner waardoor de schilden achterwege gelaten kunnen worden? Wat wijsheid? Dank en groet, Roel
Sleutelklusje: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Prachtig: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Dit snap ik niet. De 348 heeft bij 16.982 km een (engine out) grote beurt gehad. Luchtfilter staat niet op de factuur maar je mag toch aannemen dat deze vervangen is? Image Unavailable, Please Login Een kleine 2.000. km later nu: Image Unavailable, Please Login Over het geluid: mooier maar gelukkig niet zo luid dat het me tegen gaat staan.
21 jaar geleden heeft Forza Service in Oss bij de aankoop van mijn 348TS de hitteschilden terug gemonteerd bij de montage van de nieuwe Tubi. Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Dankje. Guus van Eijk reageerde per app en adviseerde me de schilden weer te plaatsen in verband met de warmte ontwikkeling.
Gisteren begon de motor van de 348 tijdens het rijden minder te lopen. Symptomen van een haperende brandstofpomp. Na de eerste afspraak erg lastig starten en met veel gas weg kunnen rijden. Werd later alleen maar erger. Op de pont mocht ik m’n motor aan laten gelukkig: Image Unavailable, Please Login Hier op het forum is best het een en ander te vinden over deze klacht. Het begon toen de tank halfvol raakte. Ik verdenk vergane rubbers en daardoor troep op / blokkade van de pompfilters in de tank. Ik ben goed thuis gekomen en zal de pompen er binnenkort uit halen.
Zou de tanks ook checken op rommel en bezinksel na ruim 30 jaar, als de boel toch los moet qua slangen etc.
Voordat je alles open haalt misschien eerst eens kijken of er een groot verschil is tussen warme en koude motor. Bij een los getrilde bougie loop de motor ook heel slecht. Connectors controleren die bij monteren van de Tubi losgehaald hebt? bdp sensor connectors (vooraan bij krukas) kunnen ook vervelende problemen geven, dan valt er een cylinder bankie zo nu en dan uit.
In navolging van het luchtfilter zijn de brandstof filters wel vervangen? Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Staat wel een hoop leuke skittles voor de deur zo te zien! fotos van de volledige lineup ergens openbaar? ben wel benieuwd gezien ze niet grijs of zwart zijn zoals de meesten...
Ik houd zelf ook van kleurige auto’s. Zit niet op FB of Insta dus behalve op een forum zal je geen foto’s van mij tegenkomen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Afgelopen weekend met m’n jongste zoon in de GT3 RS op de Nordschleife gereden. Wat te gaaf! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Vandaag begonnen aan de Ferrari: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Rubber resten in de tank: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Bougies en brandstoffilters zijn bij de major vervangen vorig jaar, bevestigt Guus van Eijk. Klacht zowel bij koude als warme motor. Bij montage van de Tubi niets los gehad. Daarna liep hij ook prima. Klachten duiden op onvoldoende brandstof, heb ik met andere auto’s ook wel gehad.
Je hebt nog genoeg ruimte daar :-0 Coole Yamaha's trouwens. En zo'n W124 Cabriolet is ook mooi. Die kunnen ook alleen maar duurder worden lijkt mij.
Inderdaad een fijne ruimte. De A124 (W124 cabrio) is een heerlijke machine en hij rijdt zeer goed. Daar kan menig nieuwe auto gewoon niet aan tippen qua comfort van het onderstel. Deze heeft de 3 liter 6 in lijn motor met 24 kleppen en een 5-traps automaat. Heeft nog maar 90d km op de teller. Helaas geen airco, dat mis ik echt. Ik heb hem sinds 2015 en de laatste taxatie gaf een waarde 4x hoger dan ik gaf. Image Unavailable, Please Login
Schitterende ruimte heb je voor je autos zeg! meeste opslag plaatsen voor collecties staat hutje mutje vol vaak, hier kan je overal nog 2 autos tussen plaatsen, heerlijk om te zien, Groene GT3RS is altijd top
N.A. 3 liter 6 in lijn van Duitse makelij altijd goed! Hier die van mijn dochter. Image Unavailable, Please Login