Mille Miglia & Ferrari Tribute to Mille Miglia 2012 [pictures] | FerrariChat

Mille Miglia & Ferrari Tribute to Mille Miglia 2012 [pictures]

Discussion in 'Holland/Belgium' started by roger_l, May 21, 2012.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Ha Roger, weer terug op de thuisbasis? Wat een avontuur weer.
    Laat maar doorkomen die paar honderd Vuto's.

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,989
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Blijf maar door gaan met die beelden Roger! Wat een prachtig evenement en wat een geweldige auto om de Tribute in te rijden. Ik heb je updates op FB met veel plezier gevolgd!

3. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,778
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De uitslag: ‎50e in het algemeen klassement van de Tribute (van de 140) en 6e in het klassement 8 cilindri superprestazionali. De App op de iPhone werkte perfect daarvoor. Als mijn chauffeur nou ook nog mijn instructies had opgevolgd weet ik zeker dat we veel hoger waren geeindigd, de truc hoe het werkt en waarmee je je in de punten kunt rijden heb ik door :)

4. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Bedankt voor de foto's Roger. Het blijft toch een fantastisch evenement met zo veel moois.

5. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Gave foto's zeg, dank!

6. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,778
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Het is inderdaad fantastisch en zoiets kan echt alleen nog in Italie, in de rest van de wereld is dit simpelweg uitgesloten. Toch moet ik wel toegeven dat een 2e keer minder spannend is; het is hetzelfde lijstje met hoogtepunten en als er in Rome 20 ronkende motoragenten voor je staan weet je nu wat er gaat gebeuren, de eerste keer weet je niet wat je overkomt :D

7. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ronduit schitterend Roger! Bedankt om de ervaring d.m.v. foto's te delen :cool:

Dus zelfs in een F40 tijdens het Mille Miglia weekend kan er 'n soort van gewenning optreden.. "Been there, done that"... Bizar :D

8. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Plaats maken zou ik zeggen :D. Ik heb ook nog wel ergens een fototoestel liggen.

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,989
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Netjes achteraan sluiten vdzwet :D

10. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Jij bent toch kleiner dan ik? :D

Zie ik het trouwens goed dat het aantal oudere Ferrari's voor de Tribute af lijkt te nemen of is dat toeval?

11. krisdisk

krisdisk Formula Junior

Mar 29, 2009
    500
    Flanders Belgium
    Full Name:
    Kris De Bruyne
    Miljaarde he, wat een prachtige wagens! heb ik weer mijn bureau volgekwijld ;)

12. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    prachtige sfeer-serie! Heerlijk om door te nemen!

13. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    We hebben genoten, alles heel gehouden en uitgereden! Voor de derde keer en dit was de beste! Meerijders nauwelijks irritant, geweldige Futa pas die spekglad was en erg leuke deelnemers, en natuurlijk de ontelbare toeschouwers. Verhalen komen nog vast wel, maar iedereen die even kwam aanwippen bedankt! Speciaal die mensen langs de weg op de laatste 200 eindeloze km's....in het donker....

Auto deed het geweldig (Forza dank!) Marianne navigeerde goed, app was ruk....andere app erg goed maar duurde even voordat we doorhadden hoe je er mee moest werken. Enfin, we kunnen er weer tegen aan. Roger, dank voor de foto's we hebben er geen een gemaakt dus alles is welkom. Foto van mij was eerder bij mij dan ikzelf... Cryptisch maar wel waar.
    Veel auto's stuk en veel ongelukken gezien!

Ciao
    Oscar

14. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,778
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #23 roger_l, May 21, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  15. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,778
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Je gaat onwillekeurig toch vergelijken en dan zijn er toch wat verschillen met vorig jaar. Zo zaten bij de goodies vorig jaar 2 prachtige Ferrari-klokjes, dit jaar 2 rugzakken. In de route van vorig jaar zat een prachtige bergroute met uiteindelijk sneeuw; dit jaar niet. Vorig jaar reden we dwars door San Marino (wel wat krapjes), dit jaar niet. Vorig jaar startten we in Brescia op hetzelfde erepodium als de echte, dit jaar in Desenzano in de haven. Vorig jaar starten de klassieke Ferrari's voorop, dit jaar achteraan (die zie je dus niet).

De spanning, de schitterende route, het 'werken' (in een F40 dan tenminste), de leuke contacten die je opdoet en de knallende Ferrari's om je heen blijven hetzelfde en maken het er zeker niet minder door.
    Daarnaast blijft het een gigantisch verschil of je met een moderne 458 al flipperend de route rijdt of met een echte 'mannenauto', laat staan een klassieker....

16. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    We hebben de tribute helemaal niet gezien, alleen enkele achterblijvers, waaronder een 275 die kennelijk pech heeft gehad. Overigens reden de deelnemers van de MM goed maar snel, de sls en daargelaten, dat waren horken.
    Ik heb inderdaad gehoord dat jullie in Desenzano startten, maar verder wel de zelfde route? Lijkt me best lastig door die oude straten waar ik met de kleine 212 af en toe moest mikken. En regende het ook bij jullie op de passen? De goodies hebben we achterin gemikt, geen idee wat er ik zat. Wel natuurlijk de Chopard afgehaald, Marianne vond hem mooi....die wilde zij wel dragen.
    Ciao
    Oscar

Share This Page