Heidi...de rust die jij uitstraalt, nagels netjes gelakt, routebook op schoot, pen in je rechterhand en net als René beetje zwaaien waar nodig terwijl jullie een GTO aan het opduwen zijn. Mooie films, keep them coming!!
G E W E L D I G !!!! Zonnetje, weggetje, GTO'tje en knopje goed In dit filmpje op 2min 22sec dat zijn jullie toch? http://youtu.be/PfOx3qFB1xI PS Ik weet niet hoe jij het "knopje" ervaart maar ik heb af en toe het gevoel 5 verschillende auto's te rijden... Ik draai/schakel regelmatig over om de standen met elkaar te vergelijken en die verschillen zijn niet gering als je erop let. Jij ook dat gevoel?
De verschillende standen van het 'knopje' zijn inderdaad goed te voelen al gebruik ik niet snel de 2 'hoogste' standen, ook niet op circuit, dan staat hij gewoon op Sport. Wij zijn dat dus niet in dat filmpje, ons startnummer was 562, dit was een andere belgische deelnemer met een 16M maar met rode remklauwen en een zwarte/grijze streep over de auto.
Ik vond op het gladde Spa in de regen in de 458 toch de Race stand het fijnst. Je kunt dan goed voelen waar de limiet ligt. Geeft je het gevoel dat je zelf de auto rijdt, i.p.v. de electronica. Onno
In de 2 circuitdagen die ik nu heb gedaan heb ik zelf constant op mijn eigen limiet gereden qua snelheid, remmen, het gebruik maken van de volledige breedte van het circuit om de ideale lijn te rijden enz... En daarbij vond ik het wel zo veilig/gemakkelijk dat de auto ingrijpt als je over die limiet gaat of een verkeerde inschatting maakt. Één van de moeilijkste zaken vind ik bijvoorbeeld het remmen, klinkt misschien stom maar bij hoge snelheid een 'noodstop' maken en goed getimed de bocht insturen op de juiste snelheid is niet altijd even gemakkelijk. Ik heb daarbij nooit het gevoel dat de electronica aan het rijden is i.p.v. ik zelf, hij breekt even goed nog wel eens uit maar meer dan 'n half metertje is dat dan niet en dan vind ik het een veilig gevoel te weten dat het daar ook bij blijft, het plezier wordt er wat mij betreft niet minder door. De beleving en de uitdaging is voor iedereen waarschijnlijk anders. René