Mini Plat Pays Tour 8 en half! | FerrariChat

Mini Plat Pays Tour 8 en half!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Melvok, Jun 17, 2018.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,112
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Otto, laat je ons hier wat zien van jouw kleine F evenement van vandaag aub ?
     
  2. 914

    914 Karting

    Aug 17, 2014
    236
    Belgium
    Full Name:
    Maarten
    Melvok likes this.
  3. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Erik/Souvlaki en ik spraken er al een tijdje van: dat hij met z'n nieuwe 458 Spider eens naar het Vlaamse land moest afzakken. En we besloten zaterdag om die heuglijke gebeurtenis op zondag, gisteren dus, te laten doorgaan. En een kerel als Erik, die ontvang je in Vlaanderen met de nodige egards. Dan maar halsoverkop een mini Plat Pays Tour in mekaar gestoken. Ik die daar meestal een jaar werk aan heb, moest het dus nu op 1 dagje in mekaar flansen.
    Een roadbookje doorheen de Vlaamse Ardennen, dat ging snel. Gelijkgezinde Ferraristi te overtuigen ook af te komen was minder simpel. Enfin, we waren toch met 5 auto's in totaal.
    Uiteraard begon de dag met voldoende Champagne en al snel werden de volbloeden de sporen gegeven. Een Italiaans ristorante deed perfect wat we er van verwachtten en al snel waren we weer de baan op om de Vlaamse Ardennen duchtig te doorkruisen.
    Ook werd in St.Martens Latem een blitz bezoek/bezichtiging afgelegd aan het huis en werken van Hubert Malfait, een van de grootste schilders van de Latemse school. Een beetje kultuur op zo'n dag, dat doet altijd deugd!
    We sloten de dag af met Prosecco, en ik was blij dat ik er genoeg voorzien had.
    Erik, dank dat je met je magnifieke bolide zo'n eind naar Vlaanderen afgezakt bent!
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  4. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,114
    The Netherlands
    Mooi Otto!
     
  5. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Jammer dat ik niet in de gelegenheid was, had graag deelgenomen.
     
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    De DPP 8,5 met 24h notice was net een te grote uitdaging voor ons Otto. Hadden er graag bij willen zijn (en heb dat ook echt geprobeerd) maar ik moest het helaas afleggen.
    Mooi dat het toch een succes is geweest waarbij de bubbels rijkelijk hebben gevloeid. Jullie troffen droog weer zie ik.
    Hubert Malfait zegt mij persoonlijk niets, iets wat ik gisteren had kunnen oplossen, blijkt :p
     
  7. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Mooie en spontane actie, Otto.
    T was weer genieten dus... :cool:
     
  8. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Nog een paar foto's van gisteren!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Al bekomen, Erik? De Akrapovic uitlaat klinkt fenomenaal!
    Weer helemaal zin om een heuse PP te organiseren, maar zal voor 2019 zijn, nu te druk.
     
    Jonkheer and Melvok like this.
  10. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Altijd leuk spontane ritjes! Top Otto! Wij hadden wel wat regen aan het einde van de dag gehad in de Ardennen!
     
  11. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Beste Otto,

    Dank voor het op zo'n korte termijn in elkaar draaien van deze mini-tour. Daar zak je heel graag voor af naar het Belgse, toch? Helaas waren door de korte termijn de meeste verhinderd. Hierbij even een paar nootjes van mijn kant:

    - de ontvangst was meer dan hartelijk
    - een indrukwekkende collectie memorabilia
    - een clubje met bijzonder aimabele gelijkgestemden
    - de belgse Italianen hebben veel grotere porties
    - Flitsmeister werkt bij jullie gelukkig ook
    - een prachtige rit door de Vlaamse Ardennen
    - extra dank voor Philippe en Els voor de dagafsluiting

    En geleerd dat Hubert Malfait zijn naam zeker geen eer aandoet. Voor zover mijn kennis van het Frans reikt betekent dat toch iets als 'slecht gemaakt of slecht gedaan'? Correct me if I'm wrong. Maar zijn werken waren dit zeker niet, al helemaal niet met de interessante toelichting die Freya erbij gaf.....

    Tenslotte: ik ben er zeker van dan dat terugkijkend naar de Plats Pays die wij in het verleden mee hebben mogen maken er voldoende animo zal zijn onder ons Hollanders om volgend jaar af te dalen voor een spetterende nummer 9......zegt het voort!

    Nogmaals dank voor deze gezellige dag vol Vlaamse gastvrijheid, ouwe Bourgondiër! ;)
     
    Jonkheer and Melvok like this.
  12. 914

    914 Karting

    Aug 17, 2014
    236
    Belgium
    Full Name:
    Maarten
  13. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
     
  14. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Ah, ik dacht al wel dat jij het was. Je kwam mij voorbij op de A15 net na Gorinchem. Had net een paar italovrienden in Houten uitgezwaaid die ook naar België gingen. Ik reed vervolgens nog het rondje Houtje - Gorinchem - Deil .
    Image Unavailable, Please Login
     
  15. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Wie bedoel je eigenlijk? :confused:
     
  16. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Leuke spontane meeting!
     
  17. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Die Fiats heb ik gezien, die coupe stond 1 parkeerplaats verder in de garage bij het Spa F hotel :)
     
  18. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    775
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Wie ik bedoel ? Iemand die met een witte 458 Spider mij inhaalde ...... of was jij dat niet op de A15 rond 9.00 uur op zaterdagochtend ?
    Dan zijn er meer witte ......;)
     
  19. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Sorry, it wasn't me. Ik ben op zondag naar Belgie gereden en zaterdag heb ik boodschappen gedaan. Niet met de Spider, zeker niet rond dat tijdstip en al helemaal niet op/via de A15.....:D

    Er zijn inderdaad meer witte Spiders, maar gelukkig niet zoveel.....;)
     
  20. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Misschien heimelijk zoontjelief, terwijl papa de boodschapjes deed? :D
     
  21. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ik heb hem zojuist gevraagd of hij weet waar de A15 is en dat weet hij gelukkig (nog) niet........:p:p
     
    Melvok likes this.

Share This Page