Kan iemand mij meer vertellen over deze 328 met "308 neus"? (gezien de louvre's boven de koplampen) (Deze kleur had trouwens niet misstaan in de laatste editie van kwartaalblad Ferrari welke helemaal groen was) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
http://www.ferrarichat.com/forum/308-328/93579-328-gtb-c-competition.html even de zoekfunctie gebruikt.
Ah cool. Dus niet die groene 328 GTB die bij Movendi.de te koop stond eind vorig jaar. Die had precies dezelfde kleur groen volgens mij.
Dat zijn soms van die grappige verrassingen als je in de chassisnummer spottelarij zit. Je ziet het nummer en dan denk je: GTS, huh?! En dan is het leuk om vervolgens op F-CHat weer het verhaal achter deze auto te lezen. Mooi interieur overigens, met dat groene accent in het dashboard.
Toch geweldig, ik denk dat de meeste wagens, ook een F, met de schade die er was in de hoek gezet was of gewoon gesloopt. Is voor het doel, een trackday rijijzer, dan wel een goede basis, hoeft geen mooi ding voor opgeofferd. En wat er gedaan is is heel doordacht uitgevoerd, zowel smaakvol als gewoon simpele basis. Werkt vaak ook het allerbeste. Denk dat het ding best geld waard is voor deze en gene ook al is is ie verre van origineel. Een soort 328 scuderia. Als de fabriek hem zo had uitgebracht had men ervoor in de rij gestaan.
<<A perfectly standard Euro 328 GTS with all inspections maintained "by the book" delivers no more than 235 hp on the dyno.>> Oops?
Sorry Marnix , helemaal overheen gelezen... Ik had idd al een vaag vermoeden dat jullie het waren... ;-)