Klopt, wij gaan dinsdag avond rijden en slapen in Verviers (alweer). Volgende ochtend dus naar FTD en gaan na afloop (ca 18:00) via binnendoor naar de Ring waar we slapen in dit: Booking.com: Waldhotel am Nürburgring - Baar, Duitsland Kamer hier: €74,-/pp incl. ontbijt. Ik twijfel nog over van de Valk in Verviers nu we bij Max zijn geweest... Donderdag 10 rondjes op de ring die we onderling verdelen (in Clio sport a €75,-/ronde) en dan huiswaarts.
Uwe Meissner heeft een bekend merk als sponsor weten te strikken. Ik kan nog niks verklappen, maar het heeft op een leuke manier een link met Ferrari.
Ik moet helaas verstek laten gaan voor het rijden zelf, maar ik kom als het goed is wel een dagje kijken. Jammer hoor, ik had er zin in de 458 weer de sporen te geven. Onno
Verviers is geboekt en Vlammetje staat te trappellen... Ik ben er samen met Robin Woensdag (overnachten in verviers dinsdag op woensdag om er vroeg bij te kunnen zijn) Wij rijden na einde van evenement door naar Nurnberg/Ring omdat donderdag en vrijdag vrij rijden is (zonder engelsen) en verwachten een (redelijk) lege baan daar. Ze waren trouwens in Maranello van de week, toen ik bij de clienti op bezoek was, de boel al aan het verzamelen en inpakken. Wordt een spektakel met de XX K Mochten er zijn die meer info wensen hierover, PM een van ons beide voor details.
SPA we are coming http://www.ferrarichat.com/forum/challenge-gt-cars/488933-spa-modena-trackdays-ferrari-challenge-meeting.html Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thank you guys. It's not Only me �� Come And join us. it's a 348 Challenge, 355 challenge, 360 GT and a SLR
We bellen wel effe woensdag. Het ziet er naar uit dat alles droog (en zonnig) gaat verlopen. Gelukkig want Donderdag zit ik met Robin op de Ring en die moet absoluut droog zijn wil ik daar op gaan. Ik zie zelfs Zaterdag 31C staan!!!!
Ik heb er iig zin in. Er komen ook veel bijzondere auto's heb ik vernomen. Veel auto's welke ook aanwezig zijn op Viva Italia.
Ik ga er dinsdag naartoe met de 328. Na de leuke Deil meeting hoop ik iemand van jullie opnieuw te ontmoeten! Groetjes, David
Met welke van de drie ga je meenemen David? Ik ga je mis lopen want komen dinsdag aan het einde van de dag pas aan, overnachten in de buurt (na vorstelijk maal met overige Fchatters) en zijn dan Woensdag vroeg al op het circuit. Indien je wil mee eten (voordat je naar huis gaat), stuur een PM Ben wel benieuwd wat er allemaal te zien is.
Ik ben er op woensdag. Hoe laat verzamelen op het circuit? Kom trouwens niet met de 550, moet km's sparen voor de rest van het jaar
Hey Christiaan, ben blij van je er terug te zien! Was superleuke kenniksmaking met je op PP8! PS. Ik ben er beide dagen. Van heel vroeg 's ochtends tot heel laat 's avonds! Die F1's, als die kerels hun motoren opwarmen, dat gaat echt door merg en been! Zoiets met je neus erop meemaken, uniek!