Wie van hier gaan naar de Modena Trackdays maandag 29 & dinsdag 30 Juni? Ik ben zelf van plan om maandag en dinsdag te gaan maar ik moet nog even kijken hoe ik met vervoer en een eventuwelen overnachting zit http://www.modena-trackdays.com/ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
word het toch eens tijd voor slicks eronder na al die circuitdagen Ik ga ook eens kijken of ik erbij kan zijn, ik wilde altijd al een keer naar de ring dus dit is een mooi excuus.
*&%*&&^&^%$&^* Moet ik gewoon weer werken, ik doe iets fout........... Sta standby, dus je zult altijd zien dat ze me dan niet oproepen en ik dus toch had meegekunt.
Ook aan het "werk" (stage) hebben de gewone scholen/studies al vakantie dan? Zat ik maar niet op de universiteit....heb hier niet eens herst- en meivakantie en moet door tot eind juli.
Je doet iets niet goed Vu. Toen ik op de universiteit zat, had ik altijd vakantie! Ik ben er beide dagen.
He zeg! Wat denk je dat wij moeten in de "herfst" en "mei" vakantie? Welcome to your future guys. Studeren was/is een relaxed leventje waarbij je soms even moet blokken om dan weer los te gaan. Werken is wel anders.... Wat is het verschil? geen vakantie, wel vrij?
Op sommige momenten zit ik liever op mijn werk (jullie kennen het filmpje), maar zo eens in de 2 jaar maak ik een uitzondering, doe ik eens gek en ga naar Duitsland! Kan je gelijk de 'nieuwe' 308 van Peter (Bigodino zie: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=237858) bewonderen! Geen slecht idee om die dagen een schnitzeltje met elkaar te prikken??? Gr. Martin
Ik krijg zelf officeel 14 juli vakantie maar heb morgen mijn laatste normale tentamen. Volgende week 2 herkansingen en nog wat dingen inleveren en dan heb ik vakantie . Zou bijna zeggen dat ik er aan toe ben ook, laatste paar weken drukken geweest dan de vorige 2 opleidingen bij elkaar .
Volgens school ben je officeel nog niet vrij, heeft te maken met als je nog dingen moet in halen en zo Maar als je alles af hebt, heb je gewoon vrij maar je mag het dan nog geen vakantie noemen.
Waar overnachten jullie ? Ik was van plan om op Ferienresort Cochem te overnachten, Maar de korting die ik via mijn werk kreeg was te verwaarloze, ik kon wel een personeels pas aan vragen dan kon ik gratis gebruik maken van de faciliteiten van het park. Dus moet nog even kijken wat het word en even kijken of ik mijn pa mee krijg
Ja zo kan het ook , probleem dat dan voorkomt is dat je op je staalgordels rijd. Hoe zijn deze dagen geregeld? net als viva italia en spa italia qua parkeergelegenheid etc?
Parkeren in de paddock alleen voor deelnemers, de rest er buiten. Overigens is het circuit (de faciliteiten tenminste) flink aangepakt, je zult het nauwelijks nog herkennen.