Als er hier nog chatters zijn met veeel centjes is deze link misschien de sleutel naar een gele F50! http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=11803046;referer=speurders
matzwart is heel simpel hoor. Moet je m'n dagelijkse tuftuf maar eens komen bekijken. Gewoon een week of wat niet wassen en flink veel kilometers maken, wordt ie vanzelf matzwart van! Welkom, Peter (M)! Hans
denk het ook wel zeker als je nagaat dat er 349 F50´s zijn gebouwd en 1.321 F40´s. Kun je nagaan, (veel) meer F40´s dan 288 GTO´s, F50´s en Enzo´s tezamen.
En toch zou ik liever een F40 hebben dan een F50, 288 GTO of Enzo... Of even doorsparen voor een 250 SWB natuurlijk....
't is nu wel van Maserati maar kom...., ideetje voor de vrouwen ( van onze Franse vrienden ) Image Unavailable, Please Login
Och, Filip! Ik vind alle redenen goed om af en toe es een mooi snoetje op onze draad te vinden! @Peter! Super welkom hier! Bij de volgende Deil en/of Plat Pays Meetingen hebben we er een paar geweldige karren bij!
Dat is waar, maar hoeveel van deze F40's zullen er werkelijk nog zijn? Er zijn inmiddels al genoeg in puin poeier gereden op het circuit of op de snelweg door mensen met veel geld maar geen respect voor de brute power van de F40. In principe kan iedereen met een Enzo rijden, maar een F40 is toch een heel ander verhaal natuurlijk De 288GTO en F50 zijn meer verzamelstukken, maar de F40 is dat toch minder... (of zie ik dat verkeerd?)
Hmmmm, das toch beter dan wat ik een paar jaar geleden op een fly-in tegenkwam. De eigenaar van een Jodel was wel erg dol op z'n vliegtuigje (kan ik inkomen trouwens, maar dat is een ander verhaal). (sorry voor de lelijke mannenrug.... ) Hans Image Unavailable, Please Login
Henkie met een 360 op z'n rug, Hans z'n Dino, dolfijn z'n 550..................................................................................
Maar dan wel in het appeltjes groen......dat dan weer wel natuurlijk. Heb ik ook geen verdere toestemming van vrouwlief nodig.
Dat moet je Eddie Griffin en Stefan Eriksson nog maar eens haarfijn uitleggen... Onno Image Unavailable, Please Login
Dank heren, ga effe vierkante ogen krijgen @ PMaronier: Welkom hier, Ik begrijp dat er al verschillende optie's zijn aangeboden om een scud mat zwart te krijgen, persoonlijk vindt ik de optie van Hans (veel rijden en niet wassen) tot nochtoe de beste, nietwaar? Begreep van Dirk (marbella) dat het wel een vermakelijk weekeinde in Spanje is geweest, incl. Sinatra bar op de hoek , nog een beruchte/befaamde Long Island Thee geprobeerd?
Onno begin maar te branden! Wat een gave films! Ik heb (nog) geen vierkante oogjes maar wel tranende van al dat moois. Neem maar mee naar huis, pik ik ze effe op, volgend jaar SLIK