Prachtig weer Michiel!!! Hoop dat dit ook door gaat. Wat gaat dit toch eigenlijk snel allemaal. Life is a rollercoaster volgens mij op het moment voor je Ben overigens benieuwd hoe snel 'The Stig' de GTO over de baan gaat sturen. Ik neem aan dat de afspraak al gemaakt is. Bob
Bob, je MOET er de 10e heen Het is bijna 2 jaar geleden dat je deze foto met mijn camera maakte! Ik zal er ook zijn als ik geen schoolverplichtingen heb. Zie je iig in Maastricht bij de vergadering en de uitreiking van het fotoboek? Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Volkomen begrijpelijk, Henk... Maar zou wel eeuwig jammer zijn. Je moet er uiteraard wel voor de 100% voor willen (beter gezegd kunnen) gaan en om dat iedere keer te moeten doen, is het begrijpelijk dat je je twijfels hebt. Volgens mij moeten er in ieder geval locaties genoeg bij jou in de buurt zijn, zo'n prachtige omgeving. En informele locaties zoals de bar tijdens de eerste Deil-meeting hebben ook hun charmes. Aan de andere kant zal je ook de inspanningen van Roel vorig jaar in je achterhoofd hebben en blijft het een risico om zo veel tijd in zo'n evenement te steken en dan met een matige opkomst te maken te krijgen... Misschien is het een idee om een datum te prikken, zodat een ieder hier zijn agenda op kan afstemmen en zijn deelname kan aangeven, voordat je al je vrije tijd hierin gaat stoppen. Ik hoop het, ik hoop het... Bob
Mooi, hè? Ik ga morgen in ieder geval mijn vrije dag aanvragen, dan kan ik in ieder geval proberen om mijn afspraken/werkzaamheden hier omheen te plannen. Dus ga er maar vanuit dat ik op 10 april met mijn noten op de vangrail zit En zorg jij nu maar dat je naast me zit, van 1 dag spijbelen, zul je echt niet slechter worden. Stel je voor dat je ziek bent? Wat doe je dan? (of ben ik nu verkeerd bezig, om een serieuze student op het verkeerde spoor te zetten: sorry dan, dan heb ik niets gezegd ) Bob
Leuk speelgoed: http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/19/nog-heftiger-dan-een-430-scuderia-f430-gt#post-12590
Henk, je had het pas toch over die Impreza die je zelfs met 270 nog niet af kon schudden: Lieve help, je zal maar lekker op het circuit aan het gummen zijn als er zo'n mafkees langs komt: http://www.youtube.com/watch?v=lwAnr4s4Crc&NR=1
Net gekeken naar de film van Italie 2007. Helemaal te gek . Wij zijn nu al benieuwd naar de film van 2008. En ja als er een Deil meeting komt komen wij zeker.
*De dynamiek spat er van af Uiteraard zal ik spijbelen als ik een suf college heb en dan zo vroeg mogelijk naar Zandvoort gaan. Het zou toch zonde zijn om iets te missen van zo'n dag! Uitslapen doe ik de volgende dag wel * ralleyfoto's van een 308. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er zijn altijd mensen die het anders willen. Dank je. Dat was ook precies de bedoeling. Bij de meeting had ik deze schets al bij me. GTO loopt lekker, maar af en toe komen er, zoals je nu ziet, wat andere dingen 'tussendoor'. Ik hoop eindelijk de eerste donorauto begin 2008 in de werkplaats te krijgen. Levertijden... grrrr. Thanks!!
Is wel kicken Hans om met zo'n ding alles zoek te rijden. Kan mij nog herinneren hoe ik vroeger op de Duitse snelweg met m'n Porsche 944 turbo compleet van 't pad werd gereden door een Citroen Xantia. Weet niet wat ze aan dat ding gedaan hadden, maar die gozer ligt nu nog in z'n bed te schudden van 't lachen. Kennis van me is nu bezig met een blok van een Yamaha R1 in te bouwen in een oude Fiat 500. Moet volgens hem straks ook hard gaan. Alleen denk ik wel na elk stoplicht weer stilstaan om de handel te repareren.
Plambo, was je Gallardo toe aan een onderhoudsbeurt? Dat verhaal over die 500 doet me erg denken aan deze smart: http://nl.youtube.com/watch?v=cV4HdsDZX6c
Had ik overheen gelezen, Fred - nee, in maart komt er zeker nog geen 308. Juni of later. Maar het idee begint steeds serieuzer vormen te krijgen. Een rode vetroresina GTS in tip-top conditie met niet te weinig (vooral recente) kms, dat lijkt me wel wat. Onno
Ik dacht hetzelfde! Ik heb ze namelijk nog nooit als GTS gezien, maar dat betekent nog niet dat het niet bestaat.
@dirk Marbella Bedankt met deze leuke kerstgift. Ik zal ze met alle liefde met 300km/u rond laten slingeren. (Geef de andere set aan Fred). Image Unavailable, Please Login
Leuk artikel in de Autovisie deze week. Welke sportauto kopen voor 35K. Met oa deze 308gts die Fumacher en ik van heeeel dichtbij hebben gezien. (Mooie auto overigens). Image Unavailable, Please Login
Wat blijft dat toch jammer, van die Amerikaanse bumpers. Verder mooie auto - leuk interieur zo bordeaux. Onno
Tsja, ik maar denken wat bedoelt die Henk nou, ik lees immers: "Het grootste argument tegen de Ferrari is dat het een Ferrari is. Veel mensen zullen je daarom een aansteller of een proleet vinden en het onderhoud is schrikbarend duur." maar ik begreep het toen ik doorlas: Noem de Porsche vulgair, noem hem overtrokken. Ik vind hem hemels en onomstreden. Een droom die werkelijkheid wordt, wat een auto."
(Mazda 3 mps / Acura NSX / 308gts / Corvette ZR1 / 911 turbo '86) "maar de Ferrari voelt het meest lichtvoetig aan, net een soort skelter met achter je rug een op benzine lopende subwoofer"
Deze bestaan ook helemaal niet, Een van de vele redenen om naar een ijzeren model tegaan was, om er een GTS van te kunnen maken.