Wil niet afdoen aan het gezelschap van je vorige trip, maar met 20 van die idioten op pad moet het zeker overtreffen! Zag je schatje 2 weken geleden nog toen ze bezig was met haar winterslaap... Gr. Martin
Rofl Jammer dat ze zulke verhaaltjes niet even laten lezen door de medewerkers v/d Autotelegraaf voor ze dit plaatsen...
Onno & Jolanda, Ik heb deze foto nog gevonden van jullie. Dit was tijdens de Italia a Zandvoort in 2006. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Ook ik heb een herinnering aan zo'n zelfde King-cab, deed voor ons, althans voor Peter, een bij de auto passende kleur lampjes (zwaailichten) aan. Image Unavailable, Please Login
Naar ik vermoed had je daar een uitstekend zicht op door de zijruit omdat jullie haaks de bocht door kwamen... Gr. Martin
Wat een mietje! Min 5 in een Kever met degelijke kachel? Peanuts! Probeer het eens in een MGB, zoals ondergetekende, en zelfs dat was prima te doen. Onno550
Kerstboom? Wat banaal zeg!!! Wat dacht je van rolroeren en hoogteroer?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nee joh, dan zou hij opstijgen.... Heb wel eens met een paar skis en een snowboard overdwars op het rekje gereden trouwens... ook wel apart.
had de poost weggehaald, omdat ik het antwoord al gevonden had (althans dat dacht ik) ...want de man van de Nederlandse FXX is toch MerkENsteijn? Hier gaat Jos voor ene Merksteijn rijden. Ik heb net lopen googlen op Merksteijn en dan kom je echt allerlei varianten tegen. Ik denk dat er nogal wat verwarring is over zijn achternaam.
-11 in de Megane Cabrio, met raampies naar beneden, was ook nog heel goed te doen (kouder is het overigens in de 4 jaar dat ik hem reed helaas niet geworden )... Vooral de reacties/gezichten van mensen op de snelweg... onbetaalbaar. Wat had ik een lol. Iedere dag van Almere naar Utrecht met een grote ... Eigenlijk was het enige probleem om de bevroren kap in de koffer te krijgen, moest hem er met alle kracht indrukken door de bevroren stijfheid! Bob
Ik heb zoals velen weten in februari 1990 eens een weekend (3 dagen) deze 328gts gehuurd bij Cavallo Vermietung uit Dusseldorf. Ik heb die foto van mij in die auto al eens vaker laten zien dus dat zal ik u besparen. Deze auto was toen nog geen 3 jaar oud en had 38.000 km gelopen. We zijn nu 18 jaar verder en dan staat zo'n teller op 50 of 60 weet je wel Maar goed, deze fotos kwam ik net tegen in een la en het viel me op hoe beschadigd dat dashboard er uit ziet en kijk die stekkerdoos er eens onderuit bungelen op die 2 fotos... Met recht een rental. Ik had toen zelf een rode 1985 Renault Alpine V6 turbo (NS-52-VL) en ik was helemaal ondersteboven van de topwegligging van de Ferrari boven de 200km/u op de Goch-Krefeld testbaan naar huis. Dat was echt geen vergelijk. (een vriend op de foto). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ze hadden hem ook wel ff mogen afstoffen, voordat ze hem meegaven en zie die voetafdrukslijtplek eens aan de passagierskant op de wielkast. Daar is veel tegengas op gegeven zeg! Ben benieuwd of deze nog leeft... en zo ja in welke gezondheid... Wat kostte zoiets toendertijd nou eigenlijk? Was dat je eerste F-rijervaring?
Dank je Ik kwam ze per abuis tegen toen ik de foto's weer eens bekeek. Het was toen echt heel erg warm weet ik nog. Achteraf nam ik nog een duik in de zee.....heerlijk was dat Nog even en dan worden jullie verenigd met de spider. Erg spannend! Gr. Vu
Leuke beelden Henk! Die 328 zag er idd vrij versleten uit. Hopelijk heeft deze auto tegenwoordig een eigenaar gevonden die hem wel goed verzorgd.
Bedoel je wat een 328 toen kostte of wat ik toen betaalde ? Een 328 gts kostte eind 1988 HFL 205.500 (EUR 93.500) in Nederland. Dit steekt schril af tegen wat de Testarossa moest kosten toen: HFL 404.500 (EUR 183.800) Ook de opvolger van de 328gts, de 348ts (1989), was flink duurder: HFL 280.000 (EUR 127.300) Dus de 8-cylinder met nagenoeg dezelfde prestaties (30 pk meer) was even 35% duurder geworden ! We zijn nu bijna 20 jaar verder en deze auto's (in mooie staat) zijn nu (zo ongeveer) allemaal even duur. Of bedoelde je wat ik toen moest betalen ? Dat weet ik nog precies.. Eigenlijk hoorde er 200km vrij bij maar omdat ik naar NL moest kreeg ik 400km vrij waarmee de op -en neerprijs per km dus gratis was. Ik betaalde aan huur DM 1.690,00 en verder DM 1,95 per km. Eigenlijk moest er DM 5.000,00 aan borg ingelegd worden maar ik had geen creditcard of zo... Het was 1990, ik was 24 Mijn auto bleef als borg. Ik had het weekend van mijn leven en een droom waargemaakt. In Nederland was het niet mogelijk toen om zo'n auto zonder bijrijder mee te krijgen. Weet iemand de huidige prijzen bij Meijers van de 360's ? Is dat geen EUR 2.000,00 per dag? EDIT: Kijk eens even naar deze prijzen van Ferraririjden.nl 3 uur met een F360 spider EUR 1.400,00. Dat is pittig ! Wat kost dat dan per dag.....? Image Unavailable, Please Login