Het is in Roosendaal en ligt aan de Bosstraat 20. Een paar honderd meter verder is het RDW-station al. Gr. Vu
Maar ik rook niet hoor!! Is puur voor de extra 12V aansluiting en het handige bakje. @Henkie : M-onderstel heb ik niet gekozen omdat ik hem met 17" runflats precies hard en comfortabel genoeg vind. Ik heb slechte ervaringen met een Mini Cooper met Sport-plus onderstel en 17" met runflat banden. Dat keiharde gestuiter hoef ik niet weer voor mijn dagelijkse auto. Waarschijnlijk word ik gewoon ouder dus. ;-) De sportstoelen zijn wel echt een MUST vind ik! Die zitten echt heel erg goed.
Iemand bood kennelijk 80 mille (+15% opgeld= 92) voor de 2001 360 spider F1, 90 dkm gelopen, bij de domeinen. Foutje denk ik.
Wellicht zat er nog wat handelswaar in die 360? hij zal niet voor niets bij de domeinen hebben gestaan... Wat zou trouwens zo'n bommetje wel niet kosten, dat laatst onder die 206 was geplaatst? Toch appart om een auto daar te halen, zou er niet gerust in rijden denk ik, ze zouden me voor de verkeerde aanzien...
Vandaag bij van de Akker geweest om afscheid te nemen van de collectie. Maar dat is helaas helemaal niet gelukt. Ik vroeg aan de verkoper of ik mocht kijken. Maar dat mocht niet meer als het aan de verkoper had gelegen mocht ik zo gaan kijken. Maar het mag niet meer van de eigenaar.Ik zat bijna op mijn knieen om te proberen of ik niet zelf heel even mocht kijken maar dat mocht zelf niet meer. Ik zei nog dat er Zaterdag ochtend en Zondag mensen waren geweest die wel mochten kijken. De verkoper zijn dat jullie heel erg geluk hadden gehad want de eigenaar was daar helemaal niet blij mee. Mijn bedoeling was eigenlijk om vorige week zondag langs te gaan maar helaas moest ik toen werken waar ik nu behoorlijk van baal Gelukkig nog wel een 328 GTS gespot http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_1935.jpg http://i39.photobucket.com/albums/e160/F40/IMG_1936.jpg
Zie het van de zonnige kant, als ik het goed heb heb je die collectie al eens mogen aanschouwen. Ik heb hem nooit mogen zien en zal hem ook nooit meer zien dus!
Gijs, geen amateurs daar aangezien instantie van het rijk. Dat geld zal gewoon betaald moeten worden. Zei ik het niet dat hij veeeel zou opbrengen ?
@Gairo Zo te zien hebben wij veel geluk gehad dan... En kennelijk heeft hij gehoord dat er mensen geweest waren. Misschien zelfs hier gelezen..
Ik heb de collectie zelf meerde malen mogen aanschouwen maar nooit in de staat waar het nu bij staat Volgens mij washet de zelfde verkoper als bij jullie (zie foto peter). wat mij welop viel toen iok binnen kwam lopen dat ze op de site van petrolhead zaten weet ik ook niet had hem iets te laat in de gaten om en scherpen foto te kunnen maken
Blijft altijd apart om zo'n collectie auto's bij elkaar te zien. Niet alleen de verzameling van HvdM, maar ook de verzameling van Frits Kroymans waar we vorig jaar te gast waren! Gr. Martin
De hoop is gevestigd op Fred, maar die is waarschijnlijk op dit moment bezig het interieur van een binnenvaartschip onder handen te nemen denk ik... Gr. Martin
taadaaa op "vriendelijk" verzoek de foto's van ons diner (een mens mag niet eens effe naar het buitenland voor een klusje) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Peter gefeliciteerd en veel plezier (kijken?) met deze prachtige wagen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het was een prachtige, rustige en veelzijdige verzameling. Heb er echt van genoten! Hier nog een aantal sfeer foto's van de beurs. Ps Als ik ooit van de 328 afscheid moet nemen is dit denk ik wel de plek om dat te doen, de auto's stonden er prachtig bij. Stuk voot stuk mooi gepoetst en zonder steenslag Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@P.Lambo Mmmm.... in "top-conditie" en kleur zoals die van jou kunnen de prijzen aardig oplopen Pedro... Image Unavailable, Please Login
Peter, Peter gefeliciteerd met deze prachtige wagen! PS Is een bier chocolademelk dieet niks voor je en als je nog een bijpassende klok van mij moet lenen hoor ik het graag! Bram Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login