Henk, bedankt voor de inside-info omtrent de collectie. Voorlopig blijven de wagens dus (gelukkig!) in Nederland. Erg jammer dat vd Moesdijk ze wegdoet.....hij reed er tenminste mee. Cor, dat was een zeer vermakelijk artikel! Bedankt voor het uppen
Een luxeprobleem inderdaad. Afijn, ook wij hebben plezier gehad van de collectie zullen we maar zeggen en misschien dat we van meneer Kroymans nog wel eens in zijn (nieuwe) kelder mogen kijken. Wel een beetje dure manier om je 288 GTO terug te kopen, niet? Gr. Martin
met een beetje gelukt staan ze allemaal te gelijk te koop en kunnen we de collectie toch nog zien waarscheinlijk blijft het grooste gedeelte in Nederland omdat bij alles al op NL platen staat. nooit geweten dat ik een bedrieging was En daar bij was ik ook steets alleen, en nog niet eens met 20 man
tadaa gewoon even lezen en je weet het! http://www.autogespot.com/item/1058/Ferrari_collectie_naar_Kroymans__UPDATE/
Nou niet moelijk gaan doen he! Dat weet ik toch ook niet! Volgens mij weet jij beter welke auto's er in zijn collectie zaten
Gairo, F40 staat reeds bij ASV meen ik en de SLR 722 en Enzo zouden in principe ook naar Cees Hendriks gaan. De rest is dus naar Kroymans.
... laat Kroymans nou net in dat artikel in autovisie verzuchten dat hij wel weer zijn handen op een F40 zou willen leggen...
OK, vooruit dan maar....heren, ik heb afgelopen weekend mijn contract voor levering Scud verkocht * schaam* ( aan een goede vriend ) Maar ik heb er een aardig zakcentje aan overgehouden en er is mij beloofd dat ik er bij gelegenheid wel mag mee scheuren. Om het leed wat te verzachten heb ik een F430 spider in bestelling en deze zou wegens cancelling van een verkoop reeds eind februari geleverd kunnen worden. De specs heb ik nog volledig kunnen uitkiezen en heb 'm dan ook zo vet mogelijk gemaakt. Om het leed nog wat meer te verzachten heb ik een aanbetaling gedaan voor een F142 ( opvolger 430 ) welke zijn debuut zal maken september 2009 tijdens de Frankfurt Motor-show. De spider-versie komt begin 2010 en ik heb het eerste bonnetje voor Spanje Sow....dat is eruit...hehe...nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik weet dat ik prettig gestoord ben, schiet mij maar in de feest-verlichting, maar ik dacht : Als Harry dat kan, kan ik dat ook ! Groeten uit de rimboe, Dirk/Marbella
F*** me Dirk, dat je het druk kan hebben met wanneer welke F geleverd wordt is volgens mij een hele nieuwe dimensie, zelfs voor Harry! Keep us posted zou ik zeggen! Gr. Martin
Hmmmmm, Dirk! Wat zeg je me nou! Ik moet zeggen, als je je Scuderia dan toch op geeft, dan maar voor twee nieuwe Ferrari's... Heb je al enig idee wat de F142 gaat brengen? Bijvoorbeeld: gewicht, pk's, 4- of 5-deurs? Onno
Zonde v/d Scuderia natuurlijk, maar als je er geld aan verdient en er toch af en toe in kunt rijden is dat natuurlijk neit verkeerd. Wel apart om gewoon een toekomstige Ferrari te bestellen waarvan je nog niet weet hoe die eruit gaat zien of wat die precies gaat kosten.
Dussss, .........ik was even bang dat je er een kunstwerk voor wou kopen In iedergeval goed om te horen dat je een spider in bestelling hebt staan, ik hoop dat je de specs snel met ons wil delen.
Hoi Peter, ziehier de specs : Het is geworden : F 430 spider F1 Color externo : Nero Color interno : Rosso Carpets : Nero Optionals Brake calipers yellow 6 cd changer carbon-fiber for driving zone interior upholstery Leather / alcantara Daytona style seats Dedicationplate in silver coloured dashboard in rosso Steering wheel in black with carbon Tyre pressure system with runflat tyres Rear segment in carbon-fibre Scuderia rear grill Heated and electric seats Instrument-panel in yellow Scuderia Ferrari shields Navtrack system Front and rear parking sensors Ball polished wheel rims High power hifi with subwoofer Spider soft top color Rosso Special stitching in black Daytona insert in Alcantara Dashboard in carbon
@heren Geloof mij, Dirk heeft echt HEEL veel geld verdiend aan zijn Scud-contract. @heren part II Kroymans heeft 28 Moesdijk auto's gekocht waarvan 26 Ferrari's. De totale koopsom is EUR ******* ex btw. (is mij zojuist medegedeeld..) (alle info onder voorbehoud)
Hoi Onno, "F142" is natuurlijk de code-naam he, de juiste type-aanduiding is momenteel nog niet duidelijk of beschikbaar. De opvolger v/d 430 wordt een 2 zitter met V8 ( midengined ) en de motor is + 500 pk. Het gewicht +/- 1200 kg en volledig opgebouwd uit nieuwe composiet-materialen zoals alu & carbon. De spider krijgt een superlicht carbon-dak a la Mercedes SL. Nieuwe constructie waarbij de motor zichtbaar blijft. Alle nieuwe technologische ontwikkelingen uit de F1 wereld zullen hier gebruikt worden. De prijs weet ik niet, maar deze zal vanzelfsprekend hoger gepositioneerd liggen dan de 430. Echter onder de prijs v/d 599. Anyway ik kan nog 3 jaar sparen Even een fotootje erbij wat het ongeveer gaat worden : Image Unavailable, Please Login
Anders had ik deze beslissing echt niet genomen Henk, ben weken bezig geweest met specs uitzoeken, en al 7 maanden zitten wachten en als de levering dan nabij is.....voor minder had ik het echt niet gedaan. Ik kan nog steeds een Scud hebben, maar dat wordt 2de kwartaal 2009 en 3de kwartaal 2009 wordt de "F142" gelanceerd, dus deze optie leek mij zakelijk verstandiger. Heb ik weer wat om naar uit te kijken En ze wordt bloedjemooi, zie bovenstaande foto.
Dat gaat pijn doen zometeen Dirk, wanneer een bekende van je in JOUW scud gaat rijden! Maar zoals je zegt, je hebt zeker iets om naar uit te kijken. WOW, mooi!!!