Waarom niet centraal in Deil ? Makkelijker voor iedereen ? En men weet de weg Ook eenvoudiger voor P.Lambo die rond 12:30 thuis is en dan ook meegaat. Dus mannen, ruk dat vergeelde plaid van de ros, haver er in en in galop naar Deil... het wordt prachtig weer.
Neem me niet kwalijk, ik heb er 3 seconden naar gekeken, dat soort auto's interesseren mij nog minder dan een Kia Picanto
Je hebt helemaal gelijk Dirk. Maar voor iets wat 1% eek kost van het origineel maak ik graag een uitzondering. Zeker als het uurwerk nog gelijk loopt ook en er wel heel erg veel op lijkt
Dat is natuurlijk ook wel weer zo. ps deze advertentie is leuk want die kerel zakt per week in de prijs: volgensmij begonnen op 35000 http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/ferrari/142351682-ferrari-308-2-9-gtb-carburateurs-dry-sump.html%3Freturn%3DeJwtjtkKgzAQRf9F0LeaxRZpRIr9k6ARg4kZslDb0n%252FvRHyZOffOKgUTXy1oFwRnrSiCkn5cuiVGEISsDtRWW%252BnXCEbKGOrNEJmiuwQyK%252B%252Bl12RkjNZLtOaxm55VU%252BijK5uBlc3TYBjuB%252FFsMYo4acRsRcwfDYhhnsI5AtnNbRYLw5as8nrM3fuxgNNbk9Ub1bXl9FgO6ZxZXwjnXyhdyKd4BZB6WnS%252FP6omRgE%253D%26df%3D1%26fta%3DeNptkk1u20AMhe%252BiRdYk54ccDnKFXMEQIicVKtuCZCduDd%252B9nLElZdHNQPhAiu%252BRr1XR22xPc5mG3Vc7zE2eFYG1uQ6v%252BNLNr%252BeTYh5Qk72kiJC7XvNw1r%252F9mOePzsrzeFbIh1GPl8N%252B6t%252FzcLVCguDy8Ec9E1jzeLGa39%252F6sZ%252Bmdurzae6VXsbx8gplptdmbD%252F3Te7tf7M6bfrOxLTqUG%252B9tc6atEHvQJglLnWVYZQgkAqjhZELhqkwtzLPiZ0U5tden5JAZWGdwUJPFjcWKRAWxk%252FmOFCKEAqTpQ589EK%252BsLTOSAwYqj7cjJSyWAXi4sQ0u5iekP5nefHikoTEWOfgagZsNqcqCBc3hMiY3KNytWPCJeLjn%252FwDepFH%252B2LISbANMVeY1ulJxEFtJ1gr7cyJ6yDCbefEMdRd0nYcNKVQbVJxZPljASNQ55B%252FMBFTHggqC9s2gwPnKlz9oLgoXKXT6gc5JDtHhbJBE%252F7wQ9uFAiS7ek3LDz8IkmzQ3TJugTyfxrabd8P%252B%252BHn%252BtQQQQZv3yzTt%252BmO3vxb67D%252B0111JtIW4q7EkbdrvJr89P79KuEFv9%252Fs%252F3mzhWQ%253D%253D%26fta_ind%3D3%26fs%3D1 Ook al denk ik dat een paar van ons deze al gezien hadden....
Ook prima. Fred suggereerde Utrecht, vanwege Plambo's (en mijn) vertrekpunt in Alm-ere. Vandaar. Okee, 12:30 in Deil dan.
Prachtig Gijs & Bram ! Heel mooi werk dus weer van Alex. Ik heb de laatste weken niet veel tijd gehad om te fchatten, maar begreep wel dat jullie baby een flinke technische beurt heeft gehad! is ie in ieder geval klaar voor lekker onbezorgd kilometeren in Italie !
Hans, het probleem zit hem erin dat P.Lambo zijn kids bij zich heeft en die toch eerst thuis moet brengen, ook al moet hij 's morgens eerst racen in lelystad.
Zeker te weten!!! Ik heb het door omstandigheden heel druk op mijn werk, mn sinds eerste week december. Heb daardoor nauwelijks op fchat gezeten en heb de thread over Italie eigenlijk sinds dat moment niet meer gelezen. Maar denk niet dat mijn interesse of honger naar die rit minder is. Integendeel! Ik heb gezien dat jullie met z'n allen flink actief zijn geweest met posten, ook op de andere threads. Ga vanavond weer eens een beetje bij lezen.
Bedankt voor de felicitaties Mijn dag was helemaal goed. Heb o.a. een luchtje gekregen: Ferrari Cuvee. Verder nog in Antwerpen mijn kadogeld uitgegeven Het was erg druk in de stad daar. Gijs en Bram, de motor ziet er zeer goed uit. Forza heeft goed werk verricht zeg! Erik/ Henk/ Plambo: stond de 288 GTO (al) bij Kroymans? Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Vu Van Harte en nog vele jaren! Er zat vandaag nog meer in het vat maar is door logistieke redenen niet door gegaan. Wat in het vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen. @ Hans/Henk morgen 12:30 Deil is goed, heb een verrassinkje bij me voor Italy trip, wat goed van pas zal komen. Heb vandaag proef gereden in Z3 en ging goed. @ Plambo morgen heb ik dat artikel bij me van de collectie Das Haus
En anders zorg ik dat ik om 12:30 bij je ben Henk, heb er zin in... Morgenochtend de batterijen nog ff bijvullen... Leuk, leuk, leuk...
Klopt, hij kwam net na mij aanrijden om de 599 op te halen. Zijn zoon kon helaas vandaag niet mee om de Porsche terug te rijden, dus blijft maar een nachtje logeren.... (de P. bedoel ik natuurlijk ) Vu: eerst nog gefeliciteerd, kerel! Nog vele jaren en hopelijk weer ´s tot binnenkort. Ik ben niet beneden geweest vandaag, maar heb wel begrepen dat een aanzienlijk deel van de ex-HvdM collectie binnenkort gewoon in de verkoop komt. Kwestie van de site ff in de gaten houden dus.... Ciao, E.
Prima Bob. Probeer met Hans mee te rijden, dat scheelt weer en is voor jullie ook gezelliger aangezien jullie 300m van elkaar wonen. @andere mensen... schroom je niet om mij 's morgen even een pm te sturen om even mee te rijden als je niet weet waar je moet zijn. Gewoon een stukje toeren.. en de lintworm even laten kermen d.m.v. een glibberige uitsmijter...
Ik ben morgen wel weer uitgeslapen... Ik ga de Mondial ook maar even uitlaten Ik ben er om 12:30 , Henk en consorten !!!!!
@CorMontialT Kijk, da's praat. We zien je wel verschijnen met de ingezegende Mondial cabrio... Image Unavailable, Please Login
@P.Lambo Pedro....hier is de nieuwe spot van je Fiat vrienden (Kimi&Schumi) http://www.bild.t-online.de/BILD/sport/motorsport/2008/01/24/raeikkoenen-schumi/tv-spot,geo=3587972.html