Ik weet het ook nog niet helemaal, maar de sounds (en schakeltijden) zijn in elk geval wel goed! Ciao, E.
De uitlaten zijn erg Lexus-achtig...... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ferrari's moet ik altijd eerst even in het echt zien, maar de eerste beelden zien er zeker goed uit, behalve die uitlaten dat vind ik niet mooi.
Hier als bijlage officiele pers info..... V8, 4300 CC, 460pk, <4.0 sec., 7 bak double clutch. Ik zou zeggen: een killer ! Image Unavailable, Please Login
Ik vind het wel een lekker ding, maar wacht toch maar even op de nieuwe 430 ( eind 2009 ). En mocht ik ondertussen toch overstag gaan, wordt het zeker geen rooie. De California staat volgens mij wel sjiek in't zwart, met rood leder Of Antraciet-grijs met creme ? Ik las trouwens net dat op de achterbank amper een teckel kan, en laat ik nou een labrador hebben Om over de golf-tassen nog maar te zwijgen....
Die uitlaten is idd echt een designfout voor een serieus merk als dat van ons. Maar aan de andere kant, die amerikanen zullen er wellicht gek op zijn. Kijk maar eens in de andere fora hoeveel gasten daar bv met verchroomde velgen rijden... Als je dat bij ons doet denkt men dat het de auto van Petalo is...
Ik denk ook dat deze auto speciaal voor de Amerikaanse markt ontwikkeld is, de naam geeft het al aan en vele specificaties zijn hetzelfde als van de nieuwe SL AMG waarvan toevallig meer als 60% van de productie wordt afgezet in..........juist. Maar dat neemt niet weg dat het een zeer mooie, bruikbare echte Ferrari is waarvan er denk ik een heleboel van verkocht gaan worden, en daar is niets mis mee. Joop
Mooie F. De zijkanlijn is schitterend De voorkant is in mijn ogen ook geslaagd Alleen moet ik aan de achterkant nog wennen Maar dat zal wel veranderen als ik haar in levende lijve ontmoet !!!! Zal ie as. week ongecamoufleerd rondrijden in Maranallo ??????
Wel een leuke auto IRL denk ik idd. Die uitlaten kunnen echt niet, ook niet op die Lexus. Verder ben ik geen fan van cabrio's (qua uiterlijk), dus vind ik het jammer dat er geen coupé komt. Gelukkig heb ik er geen geld voor, dus hoef ik niets te kiezen in deze categorie, maar als deze bv. 2 ton gaat kosten, dan zou ik iets anders nemen. Gebruikte 360CS bijvoorbeeld (veel gaver) of doorsparen voor een F40.
Zeg Henkie, ouwe peper-plukker.... Je gaat mij toch niet een beetje beledigen met mijn chromen 22" (amerikaanse) velgjes onder de Bentley he ? Ik heb hem net zo leuk ( laten) poetsen en wat foto's in de "Vamos a Marbella" thread geplaatst speciaal voor jou En anders krijg je van mij bij je volgend bezoekje wel wat gratis vlieglessen, doe ik wel eens meer bij vreemde vogels.... Image Unavailable, Please Login
Nou, als we met z'n tweetjes op terras zitten lijkt het groot, maar als ik een poolparty geef met 100 man, dan wordt het toch wat stoelen-dansen. Maar we mogen niet klagen, foto is vers gemaakt, en zoals de oplettende kijker ziet heb ik reeds een whisky-cola-light in de hand, en maarten een Heineken omstreeks 2 uur na de middag ...hehehe... PS : Die witte is de vogel, en ze heet Jessie !
Dirk, Ergens ter wereld is het 5 uur geweest, dus niets aan de hand, btw doe mij maar een Baco, wel een light dan he.
Hoi Joop, Wij drinken ook alleen als er een 5 in de klok zit, en dat begint omstreeks 5 over 12, ( in Spanje ) dus so far no problem...hehehehe En dat light is wel prima, krijg je wel Alzheimer light van , maar daar valt mee te leven
altijd al een vreemde vogel geweest maar wel een mooie vogel iig de auto's Zit er eigenlijk ook steeds meer aan te denken om te verhuizen naar het mooie warme zuiden en dan ook maar zo'n lekker cabrio'tje OT: vind de nieuwe ferrari wel mooi, ja die uitlaten beetje wennen en anders maar aftermarket uitlaten. Maar de prijs voor 2 ton heb je ook andere erg lekkere wagen en gebruikte ferrari's zoals de 360cs idd dusja lastige keuze voor degene die het geld heeft en nog geen f430 bezit.
En dan is iedere dag weer geheel nieuw en kan je met een schone lei beginnen en heb je helemaal geenbenul van tijd meer, maar bedankt voor de info.......................euhhhh hoe heet je ook alweer?
Kzie de eerste foto's net..... laat ik het positief houden (het is hier tenslotte een Ferrari site)..... ik moet er aan wennen...... Van de zijkant vind ik het net een kruising tussen een MX5 en een Z4..... En beide vind ik niks an... Skoesie jongens.
Achterlichten van de nieuwe California vind ik best geslaagd, die uitlaten zijn erg lelijk .Het is maar goed dat Alfa de 8C niet onbeperkt maakt want anders had deze nieuwe F er een zware concurrent aan gehad. Overigens over concurrentie, waarmee moeten we deze auto vergelijken behalve een SL AMG? de Aston Martin DB9 Volante?, 911 turbo cabrio?
Zit ook wel wat Honda S2000 in... Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ie in het echie toch wel fraai is. En een stuk mooier dan zo'n mercedes SL in ieder geval.... Maarreuh... ik hou het allemaal niet zo bij - tikkie te ver van mijn bed, zo'n nieuwe auto - is dit nou die Dino waar iedereen zo over speculeerde??
Ik haak af bij de stijl van deze nieuwe Ferrari. Maar dat had ik al vanaf de 355 al zo'n beetje. De 599 vond ik op de studiofoto's ook lelijk, eenmaal in het echt viel het wel mee, maar nu na een tijd vind ik het niet mijn smaak. Dan toch liever een 308