Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1210 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Speaking of which... Wanneer koop je die Dino nou eens Peter??

2. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik heb letterlijk nog nooit een Ferrari op het eerste gezicht mooi gevonden. Zelfs een F40 vond ik maar een raar ding met die maffe spoiler en de 550 Maranello (die ik zelfs nog stiekem voor de officiele presentatie zag) was ronduit teleurstellend. Maar vreemd genoeg zeggen eerste indrukken bij Ferrari niet zoveel. Deze is hopelijk geen uitzondering. Op de tweede foto (en profil) ziet ze er voorlopig het meest voordelig uit. De voorzijde is teleurstellend. Weinig onderscheidend en slechts in de details (de ´hoodscoop´) verwijzend naar de 250 GT California. De achterzijde oogt agressief. De uitlaten zijn daarin misschien wat overdreven, maar dan zou ik r recht van achteren moeten zien. Die wielen zijn misschien wat gewoontjes, maar ik vind het wel mooi. Bovendien kunnen die vervangen worden. Het is visueel geen auto om makkelijk mooi te vinden, zoals de moderne Aston Martin´s, Alfa Romeo 8C e.d. dat wel zijn, maar dat heeft mij er nooit van weerhouden om er uiteindelijk de schoonheid van in te zien. We´ll see!

3. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Mee eens.
    He gatver zeg... we zitten een Ferrari, de ultieme sportwagen (en da's nog de understatement van de eeuw), gewoon te vergelijken met Japans spul waarvan 13 in een dozijn passen.
    How low can you go!

4. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    #30229 Dino 208gt4, May 13, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  5. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Kan er iemand hier een mini cursus foto's verkleinen neerzetten?
    Heb wat vakantiekiekjes die ik wil delen maar ze zijn te groot.

Had eerder een photoshop versie die heel makkelijk was maar met deze nieuwe zit ik wat te klooien.
    Heeft Iemand een programmaatje dat eenvoudig foto's naar 800x800 kan zetten?

Thanks.

6. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ik weet het ook nog niet!
    bij het zien van de eerste foto had ik ook een beetje het Alfa Spider gevoel.

maar eerst maar eens in het echt zien en dan maar def. oordelen.
    ik weet nog de eerste tekeningen van de 360 daar werd ik ook niet wild van nu vind ik hem top.
    de 599 kon ik eerst ook niet zo waarderen nu is het voor mij een topper om te zien.

er schijnt 17 juli wat te doen te zijn in Italie voor preorders en dealers

7. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    8C vind ik echt een prachtige auto die we waarschijnlijk veel te weinig op de weg zullen zien. Ook een van de weinig auto's die als cabrio misschien wel mooier is als de coupe versie.

Ik weet anders weinig street legal Ferrari's die 9000rpm draaien en 120pk per liter leveren ;).

8. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    ja maargoed zonder passie, en zonder gevoel....doet me niets!

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Weet je waar hij echt veel van weg heeft aan de zijkant ? Die opel GT...

10. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wawww!!!!!!
    Ons merk wordt waarachtig vergeleken met een Opel.... :mad:

11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ach, er zijn ook mensen die de 550 met een Supra vergelijken...dus zoiets is niets nieuws.

Onno

12. J & M

J & M Rookie

Apr 19, 2007
    44
    Full Name:
    Jori en Maurice
    Dirk,

Ik zal trouwens snel even de foto's op de chat zetten van de Ferrari meeting die zondag in Marbella

Jori & Maurice

13. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Mijn broer heeft een S2000. Prachtige auto, mooie techniek, en zeker geen 13 in een dozijn. Ik vermoed dat er minder S2000's in Nederland rijden dan 550's. Maar ik zou niet willen ruilen. :D:D:D

@Roel - als je een Canon camera hebt kun je Canon's Digital Photo Professional gebruiken om een hele rits foto's naar een bepaalde resolutie om te zetten.

Onno

14. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Jemig Henk, zonder dat ik jouw post had gelezen zat ik 20 seconden geleden nog te googlen op fotootjes van de zijkant van een opel GT om hier te posten.

Zijn we het dus eens....

15. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Gewoon ctrl+alt+i indrukken, afmeting ingeven, okay klikken, opslaan als, als jpg opslaan en compressie op waarde 10.

16. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het wordt misschien toch een 308 GTB qv. Of een GTBi. Een Vetroresina of stalen carburateur 308 GTB zit er financieel niet in (of beter: zolang wil ik niet wachten). Heb pas nog naar een GTBi geïnformeerd, maar bleek niet de juiste voor mij te zijn. Maar er komt binnenkort ook een Dino te koop in mijn lievelingskleur. Weet alleen de prijs nog niet. Het kan dus snel gaan, maar ik wacht liever op dat ene exemplaar dat me helemaal aanspreekt, dan er gehaast 1 te kopen.
    Ik kreeg overigens via PM een 308 GTSi aangeboden van een Amerikaanse F-Chatter voor een hele redelijke prijs (lang leve de dollarkoers!). Helaas was het geen Euro versie en was hij zwart. Ik hou niet zo van donkere kleuren.

Maar als het zover is, komt het nieuws hier als eerste te staan! :)

17. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Mijn vader heeft een S2000 ;). Voor het geld een erg leuke auto met zoals je zelf al zei prachtige techniek. Ze zijn bij ons in de buurt (omgeving Arnhem) redelijk exclusief (zeker tenopzichte van een Z3/Z4/Boxster).

Ik zal overigens de laatste zijn dat een S2000 beter is al een F ;). Zag net in Arnhem nog een F355 Spider rijden, dat is ook erg leuk spul!.

18. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Hahahaha, dat klinkt bijna als 'stiften' bij Jiskefet ! :)

19. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    "Check in the box" :D

20. RAM_anderson

RAM_anderson Karting

Jun 17, 2004
    92
    The Netherlands
    Full Name:
    Ronald
    Afgelopen weekend naar de lms race op spa geweest. geweldige race en super veel waar voor je geld. Hele weekend op het pitdak gestaan. Bij de teamparking stonden een paar mooie auto's o.a een Ferrari 430 scuderia van van Merkstijen, een 612 Sessante, 430, 360 spider, ford gt, ford mustang gt500, 2 audi R8's en paar porsches. Fotos van het evenement en de supercars kan je hier bekijken:

http://www.destift.com/2008/05/lms_part1.htm
    http://www.destift.com/2008/05/lms_part2.htm

en de gespote auto's:
    http://www.destift.com/2008/05/lms_part3.htm

21. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Leuke cursus voor in de trein:)

22. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Dan kan de functie batchen er ook nog wel bij. Dan hoef je het maar 1x voor te doen en de rest doet die voor jou ;)

23. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Nu we toch bezig zijn: weet iemand een gratis programma om in een batch de bestandsnaam op foto's te plaatsen? Ik heb er al wel eentje gevonden, maar alleen een trial versie.

24. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Ik doe dat altijd met photoshop maar dat is natuurlijk niet gratis ;).

25. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #30250 328gts1987, May 13, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Bericht van Martin:

Avond! Even een berichtje voor op de site. Zou je zo vriendelijk willen zijn? "Vandaag in Brescia geweest. Ze waren al aan het opbouwen voor de MM donderdag. Jammer alleen dat de nieuwe locatie vele malen minder sfeer ademt dan het oude centrum waar het normaal gesproken te doen was. Al met al ongeveer 50 auto's die voor begeleiding moeten zorgen en een nu nog lege hal... Er was inmiddels al wel een nieuwe beauty aangekomen. Jullie allemaal op tijd naar bed vanavond want morgen is de grote dag! Baal alleen dat ik nog niks van de nieuwe F gezien heb, ist wat?
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login

Share This Page