ik heb al meerdere malen van diverse mensen vernomen dat de -I- niet top is, zou technische niet top zijn. ik weet nog een (gele) te staan je zou hem eens kunnen bellen. (308 GTB) staal al wel zeker 5 tot 10 jaar stil ziet er op het stof na nog top uit. is uit 80/81 geloof ik met eenmijl of 26/29.000 ik weet het niet precies. als je wil kan ik ook wat foto,s voor je gaan nemen www.usato.nl je kan hem wel bellen gebruik mijn naam maar als je hem wil bellen.
Peter Bigodino: Ik weet niet wat het budget is, maar ik weet dat de fam. Dolfijn laatst een rode 328 aanbood uit de familiejuwelen. Wellicht lezen we het wel.
Gelukkig wees esther mij nog even op het feit dat ik mijn paspoort niet moest vergeten, vergeten jullie hem ook niet? (plus rijbewijs).
9200rpm draait elke Ferrari...... welgeteld één keer!! Dan is het puzzeltijd! 120 pk/l uit een atmosferische motor is idd al bijna 10 jaar een record voor een serieauto.
hehe.... ik rij al meer dan 6 jaar met een S2000, maar als ik moest kiezen, koos ik ook voor een 550 hoor! Hoewel, zou liever een Ferrari 'erbij' hebben Mensen die nog nooit meegereden (of zelf gereden) hebben met een S2000 onderschatten de wagen altijd. Voor ik de eerste keer er een testrit mee maakte was er geen haar op mijn hoofd die dacht er echt eentje te kopen, dus ik kan de reakties van sommigen best begrijpen.
Ik snap niet dat Irfanview nog niet voorbij is gekomen. Veruit de bekendste, handigste en GRATIS tool voor alles wat een normaal persoon met foto's wil doen. (voor meer profi dingen uiteraard Photoshop of Paint shop pro) http://www.irfanview.com/
Het is iig geen budget Ferrari, onze 328 GTS staat thans bij Wiggers Mastercars in consignatie, dus als er iemand iets wil weten over deze super 328 dan hoor ik het wel.
He Joop! Staat ie te koop ?? Ik dacht dat je overwoog om die auto dezelfde make over te geven dan ik met mijn 308 deed?
Bedankt voor de tip Paulus. Als hij mijlen heeft neem ik aan dat het een US versie is? Dan is hij voor mij niet interessant. Bovendien heeft hij een donker interieur en dat zoek ik niet. Toch bedankt voor het meedenken! Die verhalen over de GTBi zijn volgens mij overdreven. Als je e.e.a. op F-Chat naleest, komt het neer op sodium gevulde kleppen die zouden kunnen breken. Dit is echter uitzonderlijk en bovendien zouden ook de 308 carburateur motoren (Dino, GTB) dezelfde kleppen hebben. Ze hebben wel minder PK, maar nog steeds voldoende voor het gebruik wat ik voor ogen heb. Een 208 wordt een ander verhaal.
Hee, die heb ik al eens geïnstalleerd gehad. Heb nu echter Vista, met alle negatieve gevolgen vandien (veel programma's werken niet goed meer).
Peter, als de GTBi met 250.000 binnen je budget ligt (met reserve voor technisch werk...) staan er meerdere auto`s te koop in de zelfde prijsklasse... Ook bv een GT4, of wil je dat niet?? liever een goede GT4 met veel minder km en minder geld dan een dubieuze GTBi (met name die i...) choices choices... gr Walter
Ik ging oorspronkelijk voor de GT4 i.v.m. budget, maar kwam er al snel achter dat met een beetje doorsparen ook een 308 Pininfarina (GTB/GTSi, qv) in beeld komt. En die vind ik toch net iets mooier. Misschien kom ik er wel achter dat je voor een echt goede GTB/GTS nog wat verder moet doorsparen, maar dan houdt het wel op (dan kom je ook op 348 gebied, maar die doet me niks). de GT4 is nog steeds een optie, maar wel tweede keus geworden. Rationeel gezien misschien beter, maar het hart zegt anders. Maar ik heb geen haast, doel is nog steeds vóór mijn veertigste (volgend jaar september). Dat moet toch zeker lukken. Zelf denk ik tussen nu en tweede helft 2008. Heb inmiddels een bod gedaan op een qv, kijken wat dat oplevert.
Zo ik heb vandaag na 3 maandjes mijn rijbewijs gehaald Weer een pasje in mijn portomonee erbij. Nu nog aantal jaren sparen voor mijn eerste F, haha.
Zojuist een rood/beige Alfa 8C Competizione gespot hier bij het restaurant van mijn oom. Eigenaar woont hier nog in de buurt ook... Foto komt er zo aan.
Vandaag even bij Hessing wezen buurten. De 6.0 VT was toch wel de mooiste in de showroom. Wat een machine! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login