Dat zijn vervelende zakelijke reisjes 2 uur voor 4 minuten beeld?, gebruik je geen te hoge settings wat zo duurt het wel idioot lang. Een uur video editen zou je ongeveer 30 uur kosten? . Ik edit normaal pal beeld hier met pinaccle ongeveer realtime (1 uur video kost 1 uur en 5m om te bewerken). HD is ongeveer 5x zo groot dus dan zou je over 12 minuten beeld ongeveer een uur moeten doen.
Dat-klinkt-alles-bij-elkaar-heel-erg-gaaf en-gezellig-Joop-heeft-het-zakelijke-deel-ook-nog-resultaat-opgeleverd-of-was-er-geen-sprake-van-een-zakelijk-gedeelte? Gr. Martin
@Joop Was me dat het tripje weer? Hebt je nog verder iets leuks gedaan @allen Zondagavond begint op de BBC TopGear weer... videorecorder gereed ??(oid) Gisteren ben ik even naar Alex in Oss geweest. Na de vakantie in Italie liep de mondial niet meer zo best.. zal wel heimwee zijn geweest. Starten was een ramp en stationair liep ze zeer onregelmatig En een walm dat er achter uit de uitlaat kwam. Veel onverbrande benzine en de achterkant werd steeds zwarter van de roetafzetting Als je reed was het minder een probleem. toch als je met het verkeer mee moet rijden ( 120 km/h) en je moet gas loslaten was het geen gehoor. De schrik zat er wel even in .... Wat kan dit nu weer zijn.?: Krukas, aantal bougies vet etc ??? Alex zei : laat de motor maar even lopen 2 minuten later was het opgelost Het eerste wat ie vroeg was of de F lang in de regen heeft gestaan: ik heb hem verteld van onze 3e Italie dag die geheel verregent is Hij liet me onderstaande connectoren zien : hier was vuil en vocht naar binnen gelopen en dat maakt nu dus even geen contact. Schoongemaakt: een beetje W40 eroverheen et voila lopen als een zonnetje ik ben blij dat ze weer normaal ademt .... @Vu : dit was dus ook het euvel wat zich op de Deil meeting manifesteerde. Ik denk dat door het slalomparkoer de connector los is geraakt en dat zich dat op de trip richting Harderwijk weer zelf heeft hersteld... Image Unavailable, Please Login
Ik moest er gelijk aan denken toen ik je verhaal las. Wat goed dat Alex dat binnen no time heeft afgehandeld zeg! Is er nu ook iets waarmee je kan voorkomen dat vuil en vocht de connectoren in de toekomst kunnen betreden? Ik ben iig erg blij voor je! Weer een zorg minder Forza Ferrari!
Dus je gaat (ook) mee vanavond (=langste dag/kortste nacht) tijdens de 1/4 finale, om zeker te weten dat alles goed zit? Regen is er vanavond zeker niet, duuuuusssssss. Fred
Dit is de Canon HV20, www.topdeals.nl voor iets minder dan 700 euro gekocht, polfilter erop en je hebt een prima camera! De computer is een AMD Athlon 64 3200+ met 3 gigabyte geheugen. Net een nieuwe processor besteld een AMD Athlon 64 X2 4200+ dual core, dus dan kan ik gewoon doorwerken wanneer hij aan het renderen is. @RudyW, ik gebruik inderdaad hoge settings, maar wil dan ook zo min mogelijk kwaliteit verliezen wanneer ik dingen online ga zetten.
Een "all red front row" bij de franse Grand Prix morgen! Forza Ferrari! Gr. Martin Image Unavailable, Please Login
Zo...we hebben de eerste startrij te pakken voor morgen! Forza Kimi en Massa! Edit: ah Martin was me net voor Image Unavailable, Please Login
Als de uitslag van de race ook zo is zitten ze weer aardig in het zadel voor wat betreft het wereldkampioenschap! Gr. Martin
*geektalk mode Ik heb al bijna 3 jaar een 4200x2 (eind juli 2005) , was toen een van de eerste dual cores die ook heden ten dagen nog steeds vlot is. De meeste videobewerk programma gebruiken overigens beide cores, maar als je de prioriteit wat lager zet kun je rustig door internetten/typen/weetikveelwatten. Allerhoogste settings heeft meestal niet zoveel zin, vaak zie je bijna geen qualiteitverlies maar duurt het wel heel veel langer (zelfde verhaal met b.v. winrar die op best 2-3x zo lang bezig is en iets misschien 1% kleiner krijgt).
Dat zijn de luchtmassameters. Die vertellen je motormanagement computer hoeveel lucht er je motor in stroomt. Die berekent dan hoeveel brandstof erbij gespoten moet worden om mooi te lopen. Bij slecht of geen contact merkt het motormanagement dat en negeert het het signaal. Maar ja, er moet wel benzine ingespoten worden. Dan maar de signalen van de gasklep sensor (hoe ver heb je je gas ingetrapt?) en het toerental combineren (hoe hard draait je motor? - hoe harder, hoe meer lucht er doorheen gepompt wordt, en hoe meer beinzine je dus nodig hebt). Helaas is met name de gasklep sensor nogal ongevoelig. En dus kiest het motormanagement eieren voor zijn geld en gaat aan de veilige kant zitten: een flink rijk mengsel. Te arm mengsel wordt heel heet en verbrandt je kleppen. Te rijk levert walmen en benzinestank op, maar houdt het spul wel heel. Dan weet je ook weer wat er nou echt aan de hand was Goed dat het het weer doet.... Hans P.S. Is ook een kwaaltje van VW/Audi/Seat/Skoda TDi motoren. Die dingen gaan ook met enige regelmaat kapot, met als gevolg grote wolken roet achter je auto aan, en een schrikbarend verbruik...
Ik ben gisteren volkomen onwetend ook de 2000 gepasseerd. Ik vind het wel prettig weten dat ik minder OH dan jij, Hans. Maar goed, Roel is natuurlijk koning - die komt natuurlijk nooit meer van zijn verkwiste jeugd af! Onno
@Onno: Je bent niet op zoek naar een BBi he? http://www.classicdriver.com/de/find/4100_results.asp?sorderby=tblManufacturers%2EsName+ASC%2C+tblModels%2EsModel+ASC%2C+bOfficial+DESC%2C+tblCars%2EsType+ASC&action=simple%5Fsearch&coopid=0&lmanufacturer=10042&lcurrency=7&next=4100%5Fresults%2Easp&whatbutton.x=0&dealerid=0&bsubmit=true&lmodelflag=12256&bclicked=false&bshowstock=Wahr&page=0&lCarID=1761698 Slechts 77.000 euro! Er staan er nog een stel op die site trouwens... Hans
Interessant voor iemand hier??? http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/ferrari/171232426-sportuitlaat-voor-ferrari-360.html Hans
ik ben nu de Wizzard-Apprentice : hij heeft me haarfijn uitgelegd hoe ik dit soort probleempjes moet oplossen
Ja, die had ik wel gezien, maar ze hebben ook nog een carburateur versie bij dezelfde zaak. Nu moet ik ze alleen nog overtuigen van een goede prijs... Op dit moment denkt iedereen nog dat 129k EUR een redelijke prijs is - dat gaat binnenkort wel veranderen! Maar je hebt wel een beetje gelijk - voor 77k moet je misschien de carbs maar gewoon laten voor wat ze zijn... Onno Onno