@Rudy : klinkt vast goed zo'n Novitec-ding, maar een standaard Ferrari ziet er 10 keer beter uit, vind ik. Tevens bestaat de Nurnbergring niet voor zover ik weet en ben jij op de Nurburgring (met een trema op de eerste u) geweest. Leuke foto's!
@cor Mondial T Cor, het gebeurt niet vaak... maar er staat er 1 te koop bij Kroymans... Image Unavailable, Please Login
En voor de ware liefhebbers onder ons... Waarschijnlijk de Moesdijk auto... Image Unavailable, Please Login
Nou, ik zag ze al tussen de 40 en 45. Laatst ook 1 in Duitland bij de dealer voor 42,5. Praktisch geen aanbod in een Mondial T met 348 motor.
Henk, dit is de Mondial die afgelopen januari buiten stond bij vd Akker. Deze is dus ook een Moesdijk auto
Zit weer wat leuk spul tussen, ik ga samen met Yori a.s. zondag weer naar de ring even wat foto's schieten met mijn nieuwe lensje.
Ik was er al bang voor dat ze daarmee zouden beginnen dit nieuwe seizoen... Ik miste dus de aflevering maar.... vrijdagavond a.s. wordt hij herhaald om 22:00
Ik was gister rond een uurtje of 22:45 pas thuis en heb er helaas nog niets van gezien. Gelukkig had ik rond 23:00 de tvrip al op mijn computer staan, en ga die dus zo even kijken ;D. Ik typ het altijd verkeerd, zal eens een poging doen het nu echt te onthouden . Er reed zeker leuk spul tussen, al miste ik een beetje de supercars. De vorige keer dat ik geweest ben reed er o.a een Mossler rond die aardig hard rond ging. Dit keer waren er wel 2 911's van Edo, waarvan 1 993 (GT2?) die idioot veel vermogen leek te hebben.
Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Christiaan en zijn vader. Het plan was om foto's van de F te maken. Samen gingen we op zoek naar mooie lokaties wat aardig goed gelukt is. Het weer was gelukkig (itt de voorspellingen) erg goed. Daar moest van geprofiteerd worden, dachten wij Hierbij alvast een viertal foto's van deze (zeer!) strakke 355 GTS! Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
mooi dat contrast tussen de scherpe, hoekige achtergrond en de curven van de Ferrari. Puik werk Vu! Nou, waar blijft die Fchat - kalender?!?!
Weederom schitterende foto's van een al even schitterende 355! Over leuke fotolocaties gesproken, 19 september as hebben we der weer een leuke bij!
Edo is er eigenlijk elk weekend wel ik ga nu voor de 5e keer en de keren ervoor waren ze er altijd ze gaan inderdaad erg hard!
Nou... NEEE Totaal uit proportie, als je het mij vraagt. Helemaal als je er iemand in zet.... En dan die 25 verschillende lijntjes en vouwtjes en frutsels. Die geul onder de deur die in een happer eindigt. De motor ligt nota bene voorin!!! Gaan we nou echt de ACHTERremmen koelen met een sleuf van bijna 2 meter lengte? Waarom die kieuwen voorop, met dan weer een kanaaltje erachter? En dat eindigt dan weer in het niks, waarna een of andere mallote heup begint. LOLO Ferrari had nog niet van dergelijke geprononceerde curves, dus waarom moet deze dat dan wel hebben? Op deze manier is die kont zo dik dat die wielen gewoon te klein lijken, ondanks de 19 inch die ze ongetwijfeld zijn. Sorry, ik word er niet enthousiast van... Image Unavailable, Please Login
Schitterende foto's Vu! Was een geslaagde dag! Vanmiddag bij omgeving Dordrecht Forza Service nog gespot met een slivere grijze 550 Maranello achterop Image Unavailable, Please Login
de wagen lijkt wel heel groot met iemand er in. de neus een 10+ de kont ik weet het nog niet moet er nog wel ff aan wennen. interrieur is wel knap modern, kijk eens naar de datum op het display van de teller daar staat 2 januari !!!! foute insteling denk ik, het kan toch niet zo zijn dat er al 6 mnd foto,s zijn zonder uit te lekken. ook staat de temperatuur op F ipv C daaraan kan je wel zien dat ze hem heel graag naar de states willlen.
Neus mooi, kont prima, maar van opzij? Het lijkt gewoon niet goed aan elkaar gesmeed. Raar. Maar goed, altijd eerst in het eggie zien. Christiaan: je vader en jij hebben een schitterende F355! Vu, prachtig vastgelegd weer. Onno
@Jeffrey: ben je weer terug? Het Dinootje wil wel weer eens een stukje galopperen nu jouw bessie weer gezond is.....
@Hans Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar je mag niet ontkennen dat moderne Ferrari's toch niet echt jouw voorkeur hebben. Ik blijf zeggen dat het ook een andere auto had kunnen zijn, een engelse exoot, of misschien wel amerikaan. Maar we mogen niet mauwen, denk je nu echt dat wij het beter weten dan Pininfarina ? Pontiac Solstice 2.4 (Amerikaanse Opel GT)... gewoon in elke winkel te koop voor $ 31.000 ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Achterkant is overdesigned met die uitlaten boven elkaar, de aparte achteruitrijlichten en zwarte baan. Auto heeft op een of andere manier ook een wat te hoog fast and the furius gehalte, al zijn de velgen daar wat te klein voor. De voorkant ziet er goed uit vind ik. Auto ziet er met het dak dicht overigens beter uit, misschien omdat de dikke achterkant dan iets minder opvalt? Tip van de dag voor je komende weekend; neem zonnebrand mee , ik ben aardig verbrand namelijk. Net ook top gear even gekeken. Leuke uitzending dit keer, alleen dat gelul van die 2 gasten was niets aan (en heb ik gewoon met 8x doorgespoeld). ps: Die Pontiac zou in nederland (mits we niet zo'n idiote bpm/btw etc etc zouden hebben) maar €19.012,58 kosten.
+1 t lelijke eendje, plaatschaar en zaag erin en laat een nieuwe carrosserie bouwen door Zagato, Pininfarina, Fioravanti of gelijkwaardig. Basis is goed. Ferrari moet ontwerpers als Pininfarina meer laten 'designen' naar eigen inzicht en niet 99% zelf bepalen hoe de auto eruit komt te zien. Graag terug naar de 50-60er jaren. Just my 2 cents