Oud nieuws. Er is hier al een 38 pagina's tellend topic over. Zie: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=92754&page=38 Ook heb ik van deze auto al een impressie gemaakt, welke te zien is op pagina 37 van dat topic.
Ha ha! Jongens, jullie mogen hier Nederlands praten hoor! Goede deal he? 41 euro voor 13 boeken!!! De boeken zijn in een perfecte conditie.
Zelfs voor oud papier zou dit (bijna) een goede deal zijn. 3,1538461538461538461538461538462 Euro per boek. Zeker niet slecht.
Klopt, maar je zei ook: Nice. En dat is toch echt Engels... Je hebt in ieder geval wel helemaal gelijk.
Ondanks het slechte regenachtige weer gisteren de Dino van stal gehaald. Na de verhuizing stond de auto nog in de garagebox in Enschede en het werd nu echt tijd om hem ook te verhuizen. Omdat we toch in Enschede moesten zijn werd dat dus gisteren. Eerst nog een tijdje staan twijfelen, 's ochtends regende het toch (te) echt hard, maar aan het eind van de afspraak waarvoor we in eerste instantie naar Enschede moesten klaarde het ineens op en was de beslissing genomen: starten! En ik moet zeggen, na zo'n lange winter afzien is het toch altijd weer extra speciaal als je de eerste keer weer de garage uit rijdt!
Ja Ad, zou graag eens horen hoe de Dino klinkt, maar je hebt weer veel minder belangrijke dingen op onze meetingdag te doen... ;-)
De Dino klinkt fantastisch, vooral omdat er sinds een jaar of 2 nu een Tubi onderligt in plaats van de standaard ANSA uitlaat. Tjsa, de meetingdag.... Net wat je zegt, ik heb "minder belangrijke" dingen te doen rond die datum Misschien volgend jaar bij de reunie?! Maar het moet geen probleem zijn om deze zomer eens een keer in Deil langs te komen, mijn moeder woont immers in Leerdam....
Eerste is circuitdag op zandvoort 11 mei a.s. op uitnodiging van Kroymans; wie gaat er ook? Ook nog een persoonlijke uitnodiging gekregen voor Nederlandse premiere van Bugatti Veyron 16.4; lijkt me wel wat.
A1 GP wordt dit jaar in Zandvoort gehouden ---> http://www.circuit-zandvoort.nl/nieuws/nieuws.asp?id=269 Ik ga er denk ik wel heen....moet nog wel eerst plannen
Eh... George... Als wij met onze oude lijken 3 ronden gereden hebben roken de remmen als een schoorsteen, spuit de koelvloeistof als een fontein door het rooster heen, staat de olietemperatuurmeter op 200 graden, wordt de boel afgevlagd vanwege de liters olie op de baan en zwabbert de distributieriem boven de vlaggenmasten uit...
Vanmiddag was het superweer.... dus ben nog even 100 km wezen rijden. Wat weer heel gezellig, ik heb het erg gemist deze winter.. Over 3 weken is het zover mannen, dat wordt gezellig !! Image Unavailable, Please Login