Vanmiddag gespot in Westervoort; Ferrari F430 (rood) en een Porsche Cayman bij de lokale banden leverancier . Had helaas behoorlijk haast dus niet de moeite genomen een fototje te maken.....
Vandaag gespot in m'n garage: Een halve Dino en een gele 328 GTS. Die laatste moest plaats maken voor een grijze Bierstube op wielen en vertrok met een jochie van 6 op de passagiersstoel richting binnenstad
He Bram, Ben je al thuis uit Parijs, vette buit jongen. RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik ben net de kerstboom aan het versieren! http://www.nrc.nl/buitenland/article2083749.ece/80_miljoen_euro_buit_bij_juwelenroof_Parijs Bram
En als je hem van Alex koopt is 'ie natuurlijk ook goed. Wel grappig - heeft precies evenveel gelopen als die van mij, en is ook nog in dezelfde maand op NL kenteken gezet. Hij is echter wel 3 jaar ouder. Onno
Onno, 95% van alle Ferrari's die te koop staan tot 10 jaar oud hebben toch rond de 40.000km op de teller staan ?
Amai, of wel slaapt hier iedereen nog ofwel zijn ze met de kinderen Sinterklaas aan't vieren, maar ik zit hier momenteel blijkbaar alleen te koekeloeren. Hmmm.... misschien toch maar eens één of meer toffe kids adopteren. Affijn, ik heb voor onze Labrador een nieuwe mooie drinkbak met bijpassend placemat tegen het morsen, zodadelijk krijgt hij een super-grote wandeling over strand inclusief zwemmen in de zee en tennis-balletje gooien en een mooi warm stuk appeltaart als toetje. Daarna ga ik op kantoor zitten met een vers geperste whisky-cola
Je bent hier nooit alleen Dirk Inderdaad gisteravond sinterklaas gevierd, en morgenavond nog een keer, kleine vind het helemaal geweldig uiteraard. Voor ons geen strand wandeling maar winkelen voor deel 2 van sinterklaasfeest
Wel, Dirk, de Sint is weg uit Spanje en zit natuurlijk in B en NL, iedereen viert nu toch met de kindjes? Hier is 't chocolade in overvloed. Ondertussen liggen de katten te ronken, Rafael, die met je mee mocht rijden in de PPMeeting, studeert voor de examens, vrouwtje maakt stoverij + friet en mijn dochter staat voor de spiegel Maar 't is de laaste tijd idd redelijk kalm op de Chat!
Voor de liefhebbers die de sinterklaaspakjes al hebben uitgepakt en 'm niet op DVD hebben gekregen: Vanmiddag een film over Enzo Ferrari op RTL7 van 12:55 - 16:00
Ik heb ze alle drie. http://www.bol.com/nl/catalog/search-result.html?Ntt=enzo+ferrari&Ntk=dvd_all&Ntx=mode+matchallpartial&Nty=1&N=3133&Ne=3133&search=true&searchType=qck§ion=dvd&_requestid=34608 Edit: Ps. Geen sinterklaas cadeautjes.
Moet je nou eens kijken wat Sinterklaas voor 13 eurootjes bij de Praxis gekocht heeft voor Sjoerd: Image Unavailable, Please Login
Serieus? Had G. deze voor die van mij? Zoals het met mijn kms gaat Henk, duurt dat niet lang meer! Onno
Ja hou maar op. Je wilt niet weten hoe lang ik met die klote magneetjes en schroefdingetjes bezig ben geweest!
De Sint uit Hengelo vond ook nog iets in zijn magazijn: de officiele verkoopbrochure van de Challenge Stradale! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login