HZ-90-ST is 1965 275GTB 3carb shortnose #07459 met een ""competition look modificatie"" gedaan door de eigenaar hier in NL AH-31-74 is op dit moment de meest bijzondere 275 van NL, namelijk een 275 GTB/4 alloy #09795 waar er maar 14 of 15 van gemaakt zijn. Van alle Ferrari's in NL zit deze voor mij persoonlijk in de top 5, een GTB/4 is een super fijne rij auto, om te scheuren of een tripje naar Zuid Frankrijk. En ook de staat en orginaliteit van deze auto is subliem. Trouwens op het verlanglijstje van Bram vd Bacon staat ook een 275 GTB/4 sinds hij er enkele gezien heeft in London een paar weken geleden.
Ik heb de Alfa voor een relatie op kenteken gezet, hierbij een foto van de wagen bij de RDW. Het rijden met de auto was geiler dan sex (sorry voor mijn taalgebruik) Geloof dat die man bij de stoplicht gelijk zijn Golf GTI heeft weggedaan, na zijn uitzicht op de uitlaat van de Alfa. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geweldig Tonnie, kan er niet genoeg foto's van zien. Zijn er nog problemen die kunnen voorkomen bij het op kenteken zetten van zo'n auto (d.w.z. een auto uit de jaren '30 bijv) ? Zit zelf wel sterk te denken aan iets "Vintage" en ik zou wel graag willen weten of dat nog een probleem kan zijn om op kenteken te krijgen. Onno
Vandaag op Circuit Zolder een aantal rondes meegereden met een Nissan GTR! Wat een ding is dat! Zoveel vermogen (480 pk) en een natte baan zorgde ervoor dat het kontje van deze GTR aardig heen en weer ging! De acceleratie van deze Nissan is echt bizar! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Martin, ik heb je tijdens de pays plat meeting op de hoogte gesteld van mijn snode plannen voor 2009. Nu kom ik tijdens mijn zoektocht een 250 tegen met 680pk en hij past ook nog eens binnen mijn budget. Weet jij of deze origineel is? http://www.auto.de/product/showoffer/id/1233/offerid/70576796/cOffset/9 alvast bedankt!
Avond Walter, Fijn dat je mijn autokennis op waarde weet te schatten. Als Ferrarikenner kan ik je meedelen dat het een echte is: auto heeft veel vermogen, hij (of zo je wilt: zij) is rood en er zit een Ferrarilogo op. Misschien moet je nog even wachten tot de gebruikte autoprijzen nog verder dalen, dan heb je een koopje! Je weet het: Als er iemand is die ik het gun dan ben jij het! Gr. Martin
Dank Maar ik denk dat ik toch voor de witte F 355 ga. (wit is trendy) http://www.auto.de/product/showoffer/id/1252/offerid/70576870/cOffset/10 Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hier in durven te rijden. Gr
Zoals ik vaker pleeg te zeggen: wit is het nieuwe zwart. Dit is ook een echte: kijk maar naar die dubbele achterlichten en de challenge-grill. Het spiegelglaasje is alleen iets raars mee... Image Unavailable, Please Login
Michel, hij komt uit het verkeerde autoland maar ik vind het toch een geweldige auto. Die derde foto kan zo een magazine in. Is die auto van jouw bedrijf / handelsvoorraad ?
@heren Top Gear gezien ? Vond het allemaal lafjes, totdat die nieuwe gifgroene Ford Fiesta 1.6 getest werd... Wat heb ik genoten, die scene met de Corvette erbij met het gas er op door het enorme winkelcentrum duurde net zo lang als bij The Blues Brothers destijds. Geweldig. En het laatste met het halve marinecorps in actie erbij, wat krijgen die lui veel voor elkaar.. (woensdagavond herhaling op BBC).
@martin & Termignoni Op de andere foto van de witte "355" zie ik dat het de campingversie is. Je kunt op het achterwiel een krat bier uit de schaduw zetten, die raakt het koetswerk dan niet. Deze wijsheid hebben wij niet uit de persmap maar P.Lambo en ik kennen iemand met een dergelijke "F355 spijduhr" automobiel een dorp verderop met exact dezelfde specs. Image Unavailable, Please Login
Dat meen je niet? net zo mooi? en er dan ook nog zonder 'gevoel van schaamte open mee rond durven rijden? er woont dan een dapper mens in uw naburig dorp Henk! laten we een nekschot party voor hem organiseren
Nou, laat PLambo het maar zeggen, hij is van onze leeftijd 42/44 en heeft een aannemersbedrijf. Zonder schroom verteld hij ons dat hij er mee naar 's-Hertogenbosch rijdt en dan 4x op en neer langs de terrassen rijdt met de arm buitenboord zodat ze hem goed zien. Het is echt niks, het is eigenlijk een Pontiac Fiero 2.4 V6 (3-bak!) automaat met 136pk. En die kocht onze lokale held voor 22K ! Koop dan een prachtige 911 Carrera 3,2 voor dat geld zeg.... Ik hou er maar over op.
werkelijk !!!... €22.000 de k op ... Kansloos.. ze bestaan met 136 PK heeft hij niet eens voldoende vermogen om ongezien langs een terras te komen..die man heeft gewoon geen keus
Velen van jullie herinneren vast de blauwe 348 die Bram en ik ooit lieten keuren. Ik kwam haar weer tegen op marktplaats. Zwart deze keer, km-stand heel veel verder. http://link.marktplaats.nl/212425028
bedoel je "een blinde" of " bijzonder hoog geblondeerde" vrouw zal de witte 355 niet van echt onderscheiden? Als het optie 2 is , of een geslaagde combinatie van optie 1 en 2..wil ik er nog wel een nachtje over slapen Gr Walter
Ik was hem al een paar keer tegen gekomen in Ommen, eerst in de orginele kleur en een paar weken geleden zag ik hem in de nieuwe kleur, zat er al vreemd tegen aan te kijken maar dat kenteken vergeet ik niet meer.
Ik heb 'm gemist, maar woensdagavond is er weer een kans Trouwens : Vanavond Wheels on 7 : de Scuderia komt langs, tesamen met de auto waarin Michel gereden heeft, de Nissan GTR !!!!!
Deze Alfa kwam uit de VS dus moest gekeurd worden om aan het verkeer hier in NL mee te gaan doen, maar als de wagen al een Europees kenteken heeft hoeft dit niet en moet men alleen het chassisnummer te schouwen. Alleen zijn er vaak zogezegde bitsa auto's die geheel uit onderdelen opgebouwd zijn , die geen historisch chassisnummer hebben , en dat kan probleem geven , wat in principe logisch is. Deze Alfa is een originele 8c 2300 met matching motor waarvan de gehele geschiedenis in het Simon Morre boek beschreven staat, die naar Duitsland ging, en geloof het of niet in Duitsland geeft het meer problemen dan hier in Holland om zo een klassieker op kenteken te zetten, vandaar dat ik deze hier gekeurd heb.