Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1568 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    En dat in de buurt van Zwolle? Toch apart. Ga op 16 mei met de Morgan rondtuffen in Geldermalsen On Wheels.:D (zie thread)

Gr. Joost

2. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
  3. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Bizarre uitvoering. Lijkt wel een combinatie van een Novitec en een GT versie te zijn. Ik kijk uit naar het filmpje met het bijbehorende geluid ;)

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #39179 Hans, Mar 18, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ik heb vanmorgen hierin gevlogen!!!!!

En dan bedoel ik ook echt zelf gevlogen. Ik zat rechts en heb toch zeker een minuut of 20 het ding in allerlei bochten enzo gegooid. Verder de complete demo gehad. Totale vliegtijd: ruim een uur.

1200 pk voorop. Klimt harder dan een boeing 747. De acceleratie van de startbaan af was echt bizar.

Dit ding is echt niet normaal meer!!!

(Ja, ik heb het wel naar m'n zin hier)
    Image Unavailable, Please Login

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Haha, nou weet je ook hoe ik me (een beetje) voelde tijdje terug :D:D:D

Wat een ding, zeg. Ga je dit ook zelf bouwen?

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Geloof het of niet, maar dit zijn inderdaad zelfbouw kits.

En nee, die ga ik NIET bouwen. Hoeveel brandstof denk je dat zo'n 1200 pk gasturbine opslobbert per uur??? Ik wil het in ieder geval niet weten....

7. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc

Ziet er ook wel erg goed uit! En dat -met alle respect- voor een zelfbouwkit. Wat gaat dat kosten als je dat laat bouwen?

8. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Joop geweldige auto ook de goede kleur als ik toch eens rijk was.:)

9. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Cool vliegtuig Hans!!
    Vast gaaf om daar eens in te mogen vliegen. 1200pk man!

10. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Belastingdienst?

11. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    he Hans, wordt er ook nog een beetje gewerkt?
    Vervelend he, zzp'er zijn................;)

12. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    #39187 Michiel, Mar 19, 2009
    Gaaf Hans, mooie kist! Heeft idd de performance van een kleine jet...... Gaaf hoor, ben jaloers op je!! :D Al valt het in het niet bij mijn gaafste vlucht ever!! Veel plezier nog en spreek je wel weer! Mooie foto's mag je altijd posten of mailen! ;)

Michiel

13. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Dat is echt bizar! Daar ben ik echt jaloers op! Michiel!

14. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    #39189 RudyW, Mar 19, 2009
    Last edited: Mar 19, 2009
    Anders ik wel ;)

Zo'n auto voor de deur en er niet mee kunnen rijden met dit weer, dat moet toch een redelijke marteling zijn denk ik? :D.

15. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    D*mn Michiel, is that you? Vertel eens wat meer!

16. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1! Opbiechten!

@allen - zit hier met Harald een beetje gefrustreerd naar buiten te kijken - de 550 is nog niet klaar en de Griffith ook niet! En het weer is zo mooi! Grrrrrr......!!!! Nou ja, morgen dan maar.

Onno

17. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    #39192 Michiel, Mar 19, 2009
    Heb na mijn (burger-) vliegopleiding 4 jaar bij de Luchtmacht gevlogen op de Fokker 50 en 60 (zie foto). Veel van de vliegers op mijn squadron kwamen van de F-16 en zo kreeg ik de kans om een keer mee te vliegen in de backseat van een F-16 vanaf Vliegbasis Volkel. Ook als vlieger bij de Luchtmacht is dat heel moeilijk te regelen aangezien er dienstbelang aangetoond dient te worden en "voor de lol" niet echt in die categorie valt. Uiteindelijk betekende dit dat er toestemming gegeven moest worden door een kolonel die aan het hoofd staat van de jachtvliegoperaties. Dit duurde een week of 4 ivm drukte met uitzendingen etc. Op en mooie zomerdag in juni 2004 was het zover. Met 2 F-16's dogfighten boven zee. Het is net een Ferrari, je komt vrijwel nooit vermogen te kort, G-krachten van -2 tot +9, hoogtes varierend tussen 3 en 14 km. Zo gaaf. Al moet ik zeggen dat ik vwb het pure sturen, nog nooit zo'n makkelijk vliegtuig heb gevlogen.

Echt het mooiste wat er is op vlieggebied al zou ik er alles voor over hebben om een keer met een F-14 op een vliegdekschip te landen, maar dat zal helaas nooit gaan gebeuren. Dus nu alles ingezet op een (eigen) Ferrari en dat (passagiers-) debuut was afgelopen zomer in Hong Kong in een F355 Spider en tijdens PP2 met Hans in de Dino.

houdoe!

Michiel

18. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Gaaf Michiel!!!

Ennuh.....issermisschienookeenfilmpjeofvideootjevan,zo'nstiekumeweetjewel? Ssstttt........ ;)

Ciao, E.

19. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Nee, haha, daar was ik teveel van slag voor:D, ben blij dat ik wat foto's heb gemaakt....... Wel een filmpje van mijn laatste vlucht bij de Luchtmacht, gefilmd vanaf het strand op Curacao. (vanaf 20 sec begin je echt wat te zien, kwaliteit is niet echt super.)

http://www.youtube.com/watch?v=9KJIxALFPYg

20. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hang in there Onno! Je bent nu al zò ver gekomen.

Gr. Martin

21. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    hilversum - Het bericht dat Kroymans Corporation op de rand van de financiële afgrond staat, is als een bom in autoland ingeslagen. Veel managers uit de autobranche denken niet dat het bedrijf uit Hilversum, dat in 2007 nog een omzet van meer dan twee miljard euro noteerde, geheel 'kreukelvrij' de zware financiële klapper gaat overleven. De kans is namelijk groot dat voor een aantal bedrijfsonderdelen surseance zal worden aangevraagd. Mogelijk gaat dat morgen al gebeuren.

Directielid Ivo Manders wilde gisteren geen enkele mededeling doen en weigerde te bevestigen dat er momenteel met de banken over het voortbestaan van het bedrijf wordt onderhandeld. Volgens de topman zorgen de recente publicaties voor grote schade binnen het bedrijf.

BEDRIJFSONDERDELEN

Het is overigens niet uitgesloten dat voor bepaalde onderdelen faillissement wordt aangevraagd. Op deze manier zou de firma Kroymans onder bepaalde contracten, die nog enkele jaren lopen, uit kunnen komen zonder dat zij een grote schadeclaim aan de broek krijgt.

VAKANTIE

Eigenaar Frits Kroymans (69) heeft echter altijd gezegd dat hij zijn zaken netjes wil afronden. In hoeverre hij persoonlijk bij de financiële onderhandelingen betrokken is, is echter onduidelijk. Hij blijkt namelijk op vakantie te zijn en is onbereikbaar.

22. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik draai dan wel geen 2 miljard euro in een jaar, maar hou wel meer over :D. (sorry, Inkoppertje)

Maar zonde dat zo'n bedrijf met toch wel een aantal mooie merken (niet allemaal) in moeilijkheden is. Je zou er net een Ferrari hebben besteld en hebben aanbetaald! Dat kan zuur worden echter afhankelijk van de kleine lettertjes (die ik persoonlijk niet ken)
    Ik ken er op het moment maar 1 die een order heeft lopen (eigenlijk twee tegelijk) Zijn er nog meer? Marc, heb jij nog een Mega verrassing? Of ben je weer (met dit prachtige zonnetje, ik hoop ook morgen tijdens mijn vrije dag....:D ) aan het werk op een doordeweekse Donderdag in maart....

23. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands

zal Ferrari blij mee zijn.....niet dus..(en Munsterhuis...in positieve zin...)

24. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Heb marc net gebeld, kreeg zijn vrouw net aan de lijn, ze zijn nog niet klaar met tellen en dus is hij maar gaan helpen ;)

Triest nieuws, ben benieuwd hoe dit afloopt.

25. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Gewoon niks aan de hand, Frits is nie achtelijk, een paar bedrijfjes afstoten en weer verder met de kar.

Share This Page