Rare jongens die opel-liefhebbers.... gr., Gijs, die onlangs een nw m5 rechts inhaalde, waarbij opgestoken duimen over en weer werden getoond, waarna hij snoeihard werd zoekgereden door die m5 om daarna hem te mogen inhalen in de heinenoord tunnel opdat de bestuurder het hemelse geluide van de tubi kon beluisteren.
Tubi or not Tubi, that's the question (Shakespeare)! Matthijs, wanneer je wat auto's gaat bekijken is zo'n ding wel een pre!
Haha, alhoewel dat leuke dingen zijn, weet ik zeker dat ik met 230PK ook een heel eind mee kan komen met het verkeer En dan mag ik misschien geen 300+PK hebben, het blijft een Ferrari toch... En het klinkt alsnog als een Ferrari. ik heb al een tijd geleden begrepen dat er niets boven een Tubi-demper gaat, mocht er geen opzitten, komt er uiteindelijk heus wel een Ik zal mijn best doen Ik heb eigenlijk nog nooit een Tubi op een Mondial gehoord... Heeft er iemand een idee of ik daar geluiden van op internet kan vinden??
Ook hier weer geldt: vraag het aan Alex. Ik vroeg hem mij te bellen als hij een 348 met Tubi voor onderhoud had staan. Zo gezegd zo gedaan. Voor diverse auto's, niet voor een mondial, zijn filmpjes te vinden bij een leverancier/sponsor van Fchat (met dank aan Ton, die mij er eerder op wees): http://www.scuderiasystems.com/M-Media.htm Moet zeggen dat mijn auto anders klinkt (mooier) dan het filmpje doet vermoeden.
Ook hier weer geldt: vraag het aan Alex. Ik vroeg hem mij te bellen als hij een 348 met Tubi voor onderhoud had staan. Zo gezegd zo gedaan. Voor diverse auto's, niet voor een mondial, zijn filmpjes te vinden bij een leverancier/sponsor van Fchat (met dank aan Ton, die mij er eerder op wees): http://www.scuderiasystems.com/M-Media.htm Moet zeggen dat mijn auto anders klinkt (mooier) dan het filmpje doet vermoeden.
Hoi Zwoemba, Gaat de 22ste nog door? Ik zou eigenlijk naar Montreux gaan, maar helaas is dat voor mij afgelast, met dank aan de NS! Ik zou met de nachttrein naar München gaan en van daaruit met een vriend met de auto naar Montreux, maar gisteren was het chaos op de Nederlandse spoorwegen en mocht ik al blij zijn dat ik (met de auto!) het station van Arnhem kon bereiken, alwaar de nachttrein zou vertrekken. Die heb ik dankzij een storing nooit meer gezien... Erg balen, dat is in korte tijd al de vierde keer dat ik iets moet laten schieten (vrij rijden Zolder en Spa Ferrari Days vanwege mijn slechte rug en vanwege werk, en Le Mans Classic vanwege niet tijdig reserveren van kaartjes). Dus de 22ste heb ik alsnog tijd... Groeten, Peter p.s. ik vind de P4/5 van Glickenhaus mooi, maar ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. De luchthappers in de deuren zijn iets teveel 330 P4 en passen m.i. niet bij de rest. Ook de velgen vind ik wennen, maar de rest is echt geweldig!
Man, ik zou ZO graag gaan. Er komen er een hele hoop van op een ander forum. Probleem is dat m'n nonkel wss dan toch niet zal gaan... Als ik vervoer kan regelen zal ik er wel zijn, ja... Vanaf hoe laat ga jij?
Ik weet niet hoe laat, hangt af het programma. Is het echt door Eran georganiseerd? Ik kan niks vinden op www.skylimitevents.be. Is het alleen vrij rijden? PM eventueel voor details. Groeten, Peter
Ik denk dat je enkel in de namiddag vrij kan rijden. De voormiddag is naar mijn weten voor diegenen die de cursus volgen. 13u30 denk ik dat je op het circuit kan... but don't shoot the messenger
Kijk op de site onder Track Days -> Events. Overmorgen op Zolder; wil je de baan op ben je verplicht eerst de cursus te nemen, begint al rond 08.00 am. Daarna free driving per uur te betalen. Ik kom waarschijnlijk in de namiddag wel eens even kijken.
Dat zou leuk zijn! Tot nu toe heb ik het cursusdeel niet hoeven doen en heb ik toch altijd kunnen vrij rijden. Als er iemand mee wil rijden, dan kun je ter plaatse een kaartje kopen (of beter: een polsbandje). Wel een helm meenemen, want ik heb geen extra helm. Groeten, Peter
Ik hoop het ook! Van mij mag heel Ferrari rijdend België en Nederland komen Ik ben inderdaad met een Impreza. Ik hoop niet dat ik geband wordt voor het plaatsen van deze foto... Image Unavailable, Please Login
wow... een originele gt turbo! zelfs zonder brulpijp! Het zijn zeer leuke auto's, ik ben alleen bang dat dit type Impreza over een aantal jaar exact dezelfde status gaat krijgen als mijn Calibra nu heeft... 'Sjonniebak'. Dood en doodzonde toch hoe sommige (moet ik het toch zeggen, jongere) gasten het verpesten voor de liefhebbers... Je schaamt je bijna dood om in de auto te rijden die je leuk vind om verschillende redenen, waar je voorzichtig mee bent, waar je moeite voor doet om hem schoon en origineel te houden terwijl anderen je aan jou ergeren omdat ze zich aan jouw auto ergeren. Best jammer. Goed dat waren mijn frustraties even ontopic, iemand?
hint begrepen Ik wil het uurtje vrij rijden van drie uur pakken. Ik ben er uiteraard eerder (tussen twee en half drie). Tot morgen! Groeten, Peter p.s. ik voel niet dat ik in een sjonnie auto rij, mede juist omdat ik hem niet "gepimpd" heb (het gaat mij meer om de rally achtergrond bij deze auto). Wel motorisch wat aangepast, met groep N brulrietje van 96,5 DB
gaat er iemand van FC naar --> Proximus 24 Hours of SPA: 29-30/07/2006 Ik ben van plan om zondag te gaan met Ivo. Hopelijk zijn de MC12's niet uitgevallen. Grtzzzz Vu
Ik haak helaas ook af. Het weer is ineens omgeslagen en het regent behoorlijk. Met het profiel wat ik nog heb, is het nu niet verstandig om te gaan rijden. Niet eens zozeer voor mijzelf, maar vorige keer gleden ze ook al links en rechts de baan af. Het zit niet mee met de evenementen dit jaar... Groeten, Peter