Oei, Peter - wat erg! Ben blij te horen dat het nu beter gaat en dat Esther misschien vandaag al weer thuis is. Wens haar beterschap van me. Onno
Miljaar, ik schrok me een ongeluk, Peter! Goed dat Esther herstellende is! Eenmaal thuis zal het allemaal veel sneller gaan! Beterschap!
Er zit een grens aan de kwaliteit/prijs verhouding, zeker op een circuit als de nurburgring. Al een gedacht aan de semi-slick toyo's? pure circuit banden heb ze daar veel gezien. @Peter, poeh dat is altijd schrikken, ik hoop dat alles nu naar omstandigheden goed gaat en dat jullie met het gehele gezin thuis kunnen rusten.
Mag je op de weg met de semi-slicks ? of setje meenemen ? Wat banden leeg of lek rijden betreft kan ik wel een boek schrijven. Minimaal 2 keer per jaar. Ook al prijs gehad met F. Rij al jaren op Michelin Pilot Sport bevalt wel. Alleen op F ligt iets anders. Pirelli geloof ik. Volgende keer gaan ze ook onder de F. @Peter/Esther, beterschap.
Esther, beterschap toegewenst en Peter zorg maar dat ze een lekker kopje thee krijgt op bed. Namens de "Theehuizen". Gr. Joost
Je mag daarmee op de weg Zitten onder andere ook op de Renault Megané R26.R en op vele lichtgewicht auto's; donkervoort, ariel etc..
Niet adviseerbaar voor in de regen. Het zijn echte circuitbanden. Zit er nog een reserveband in de f355 en latere modellen? Ik heb mezelf maar een noodkit samengesteld want aan een draagbare compressor heb je helemaal niks wanneer je er eentje flink lek rijd. back to ferrari business, wat zijn de voorspellingen op Spa? zouden ze meekunnen op een uitermate geschikt circuit voor het KERS systeem. laatste nieuwtjes: 2010 alonso en volgen jaar word er niet mee getankt gedurende race.
Esther & Peter, Alles komt goed, tranquilo... Wel jammer en vervelend, maar even door bijten. 't Is dat ik ver weg zit en er sowieso niks kan aan verhelpen, maar in elk geval sterkte voor jullie beiden, en voor de kleine spruit ook natuurlijk. Mijn Hart is bij jullie !!! Knuffels XXX
Nooit leuk om te horen Peter, gelukkig gaat het wel alweer beter............even volhouden, komt allemaal goed Sterkte en beterschap aan de wederhelft !
Semi slicks hebben volgens mij ook een redelijk zachte compound. Dat geeft bij de juiste weersomstandigheden veel grip, maar daardoor verlies je wel veel rubber van je banden. Die stukken vliegen er dan letterlijk af en kunnen zo de binnenkant van je wielkasten lelijk beschadigen..
@ Peter en Esther, heel veel sterkte! Hopelijk gaat het herstel spoedig en kunnen jullie volop genieten!
+1: al weer een beetje mobiel? Zo ja, niet te hard zeggen... manlief leest mee... ik neem tenminste aan dat hij de 'I want to break free' act dagelijks opvoert en het huis loopt te lappen (kuizen voor de zuiderburen )
Dat is effe schrikken dan, hopelijk is ze nu terug thuis. Veel beterschap voor Esther en geniet van jullie 'nieuw' gezinnetje. Groetjes, Heidi