Peter & Esther Was wel even schrikken maar hopelijk mag ze alweer thuis zijn, toch? Hoe gaat het nu? Veel sterkte in ieder geval. Met Juul wel alles ok? Gr Fred & Wilma
Gisteren is ze uiteindelijk toch niet thuis gekomen maar ik heb haar net gesproken en ik kan haar zo ophalen. Juul gaat erg goed, doet alles wat je als kleine uk hoort te doen Nu hopelijk weer lekker genieten en hopen dat ze vlot hersteld. Bedankt allemaal voor de warme reacties!
Dus je mag komend weekend weer behangen? Of heb je de commode op een strategische plek neergezet (sorry voor de niet-papa's...)
Nou, het zacht bolletje met ouwe kaas was net verorberd...hihihi En daarbij heb ik hier geen behang tegen de muren, dus moeten dubbel voorzichtig zijn. Pfffff.... LOL
Daar ben ik voor afgekeurd Bob. :Margriet filter aan: Als ze weet dat je het kan........ :Margriet filter uit:
Kijk ik gisteren op nu.nl, zie ik dit... VU krijgt miljoenen van Europa Denk, krijg nou wat!! Voor PP3 nog een F?? Blijkt: http://www.nu.nl/wetenschap/2067580/vu-krijgt-miljoenen-van-europa.html
Mannen, ik krijg na herhaaldelijke mailtjes en PM's geen contact met Gairo (575 GTC). Heeft iemand een idee met wie hij meerijdt tijdens de PP3?
Vandaag naar de Ferrari dealer nabij Malmo geweest. Daar hadden ze een Koenigsegg staan. En dat klopte! Daarnaast stonder er ook nog een SLR, F40 en Gallardo Nera. Helaas maar 1 fototje van binnen en met telefoon gemaakt. (mochten geen pics binnen maken). Buiten ook nog een paar plaatjes geschoten! Morgen nog even naar Kopenhagen kijken of er iets te zien valt. Tot nu toe ook maar 2 Ferrari's in het wild gezien in Zweden....Maar de 100.000 vrouwen maken alles goed Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik denk dat hij nog ergens in een hoekje zit te schudden. Zag hem namelijk (Cor en Hans hebben dit ook gezien) afgelopen weekeinde tijdens Wings en wheels in een (niet geheel orginele) GTO meerijden...... Ook is het mogelijk dat hij zijn rijbewijs heeft gehaald en die rit in die 348 welke hij kado kreeg bij zijn "wereld pres(en)tatie" heeft verzilverd en met die bolide de grens is over gereden, om nooit meer terug te keren.....
Onze kok kookt er inmiddels weer lustig op los! Tuft een beetje rond in zijn Aston Martin cabrio (kan die auto's echt nooit uit elkaar houden, behalve de DBS). De Mille Miglia 2010 moet bij elkaar gespaard worden denk ik Gr. Martin
In dat geval snap ik hem! Maar dan zou hij ook de B-grens overgestoken kunnen zijn, en alsnog de PPMeeting n°3 kunnen meemaken! Nee, enige correctie is toch wel op z'n plaats. Enkelen onder ons hebben géén idee hoezeer ik achter sommigen aan moet blijven lopen, gewoon om die gevraagde gegevens te bekomen. Het merendeel heeft zich keurig en tijdig ingeschreven, maar (meer dan) een handje vol, stelt uit, laat niets horen, zegt dat ze reeds gemaild hebben, enz,enz. Mocht ik niet zo'n doorgedraaide, opgefokte freak zijn, ik had het al 100x opgegeven!
100.000 vrouwen, ook in het wild? Apropos, Martin moet jij niet eens kleur bekennen? Een rijke Playboy als jij moet nu eindelijk toch es met dat supermodel én die F eens tevoorschijn komen! Alles oppotten (geld en de rest....) kan toch niet blijven duren!
Ik heb Gairo al een sms gestuurd om contact met Otto op te nemen... één dezer dagen zal hij opduiken. Ik hoop voor volgende week woensdag