blijven ophouden ik weet hoe het is, altijd afzeggers en laatkomers. Wat dat betreft kan ik gelijk de foto's weer eens laten zien met mijn silver account. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nog wat prachtig materiaal. excuses als je ze al hebt gezien, maar krijg er zelf geen genoeg van. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik doe mijn best Otto, maar het gaat me nog niet hard genoeg. Werksgewijs schiet het echter op dit moment ook nog niet op, dus de Zilvervloot is ook nog niet in zicht. Zal eens met meneer Biggs gaan praten... Gr. Martin
@Peter: Ik schrik me helemaal het apezuur bij het lezen van je post. gelukkig gaat het nu een stuk beter met haar. Beterschap. @Bob: Kan fotobuch wachten tot na mijn vakantie? Heb nu niet alles bij de hand voor betaling. @Bob2: Vandaag uit het zwembad gestuurd omdat ik BOBBommetjes aan het oefenen was. Vonden de badjuffrouwen niet leuk @Otto: Laat je niet gek maken. Mensen komen graag of niet. Blijf ze niet achterna lopen. Ze weten al maanden welke gegevens je nodig hebt. Als ze dat verzaken gewoon van de lijst skippen. (klinkt hard maar ik heb in het verleden veel evenementen georganiseerd en dat is de enige remedie) Succes, maak er een mooie dag van en vooral ook zelf genieten.
Stuur me ff een mailtje als je terugbent, dan verstuur ik hem nogmaals. Volgens mij blijft deze 2 weken geldig, dus hoe lang ben je in godsnaam van plan om weg te blijven Kijk maar of het nog lukt en anders verstuur ik hem opnieuw. No problemo... Wat raar... da's mij nou nog nooit overkomen... en ik doe dit nu al een jaar of 20... Dan mis je toch de finishing touch. Helaas heb ik geen zwembad om het je nogmaals voor te doen, maar wie weet komt het er ooit nog van. Gelukkig hebben we de foto's nog Image Unavailable, Please Login
@Parte Due Zien jullie hoe netjes het is daar?? Elisa wil graag dat als jullie daar bezig zijn geweest dat je alles weer terug zet.... Image Unavailable, Please Login
Wat is het mooi daar he Joost? Waarom denk je dat wij er weer heen gaan? Maar.. voor 2010 gaan we iets anders zoeken. Zal allemaal wel een beetje anders gaan want er willen een aantal mensen naar de Targa Florio volgens mij. Maar goed, zijn we na de jaarswisseling wel weer.
WOHOW, Targa Florio! Da's in Sicilie, een eindje puffen dus eer je daar bent. In elk geval een mooi reisje vanuit Autozug's laatste halte Verona!
Oh, is dat Henk? Gaan we op zoek naar een andere stek? Die trip combineren met de Targa Florio zal toch wel een heel grote uitdaging worden. Maar goed, zoals je zegt; daar hebben we nog wel; even de tijd voor. Jullie gaan eerst nog eens een fantastische trip maken.
100.000 vrouwen en jij komt met foto's van auto's.. ??? Laat eens zien! (Jij kan er ook niets aan doen dat die F NET uit beeld schoot. )
Franc, ik hoef niet naar de T.F, maar ik las spoorlings eens dat een paar vrienden daar heen zouden willen en zelfs meedoen. En Dei Grippi is te gek, maar misschien moeten we volgende keer iets afzakken naar het zuiden. M.a.w. trein tot Verona en dan naar Toscane / Florence. Prachtig gebied daar en ik denk dat het meerijden met de Mille Miglia een groot item zal worden volgend jaar. Maar hee, t.z.t komen we wel weer met de harde kern tot elkaar etc.
Genoeg onderkomens met 10 slaapkamers in Toscane die we kunnen afhuren. http://www.tuscany-villas.nl/10-bedroom-villas-tuscany.html
Eentje van uitgaan (op dinsdag!!) Rest komt nog wel. Vandaag even kijken hoe het in Kopenhagen is Image Unavailable, Please Login
Domeinen: De Ferrari 430 F1 Spider 2007 werd gegund voor 96.900 euro. Geen kenteken, geen sleutels. http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2009-08&kfrom=1&categorien[]=9&search=ferrari&images=1&pamount=25&meerfotos=2413
Veilingkosten ? Maar blijft weinig. Wel bpm en andere herrie. Komt toch 33K bpm bij etc. Hij zit nu al op 140K
En je weet niet wat je koopt. Zou er ook niet aan beginnen maar wel leuk om te volgen. Misschien iets voor verhuurbedrijf.
Plus 15% veilingkosten, plus de BPM is 145 K..... zonder sleutels...en Ferrari heeft op dit moment grote problemen met de sleutelleverancier schijnbaar. Was van een drugsbaron. Ik had hem bezichtigd. Boekjes zaten er ook niet bij. Een vriend van me had 50K geboden Dat had ik zelf ook wel willen bieden. Maar voor deze prijs koop ik er wel eentje ergens anders. Robin (terug van New York, Washington & La Manga....)
Heh heh donderdag 27 augustus 2009 Met arm in het gips 190 per uur op de motor PARIJS - Dat een motorrijder met 190 kilometer per uur langs een snelheidscontrole op de ring van Parijs reed, daar keken de Franse agenten niet erg van op. De verbazing kwam toen ze hem na een kilometerslange achtervolging langs de kant van de weg zetten: de man bleek een arm in het gips te hebben. Dat meldden Franse media donderdag. Volgens de Parijs politie hebben ze in de afgelopen vijf jaar niemand zo hard zien rijden over de ringweg, waar een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur geldt. (AD.nl)
Nieuwe foto's vrijgegeven van de 458 Italia: http://www.autoweek.nl/autonieuws/12442/Meer-beeld-Ferrari-458-Italia Wat een bak mannen en wat ziet hij er op snelheid lekker uit. Eindelijk ook een goed shot vanaf de voorkant Me happy!!!
Ja, het is echt geweldig jongens, oh oh oh... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Peter en Esther wij hopen dat het met Esther al beter gaat. Late reactie maar wij zitten in Texel. Jolanda en Onno.