Marc, Je moet over 15 min in bed liggen....ten misnste dat zei je want iedereen mocht jou bellen tot 24 uur
Kan me dat niet voorstellen. Ook al is het niet zijn auto, hij mag als NL ingezetene niet in NL rijden met een buitenlands kenteken.
Nee Henk ik sliep in die gevangenis. Ze hebben me daar gegijzeld en ik moest elke dag druiven plukken. Gelukkig kon ik na 5 dagen ontsnappen! Image Unavailable, Please Login
Nee Marc. Site douane, laatste stukje : Wanneer moet u bpm betalen? U moet bpm betalen in de volgende gevallen: U laat een personenauto, motor of bestelauto in het Nederlandse kentekenregister registreren. Voor een bestelauto betaalt u bpm als deze op of na 1 juli 2005 voor het eerst in gebruik is genomen en u geen ondernemer bent of niet voldoet aan de ondernemersregeling. Bij aanschaf van een nieuwe auto wordt deze registratie meestal door de dealer, autoverkoper of de importeur gedaan. U gebruikt als inwoner van Nederland een auto of motor die niet is geregistreerd in Nederland. U gebruikt die auto of motor op de openbare weg in Nederland. Voor bestelauto's geldt dit alleen als de bestelauto in gebruik is genomen op of na 1 juli 2005. U voldoet niet meer aan de voorwaarden van de ondernemersregeling of gehandicaptenregeling. U voldoet niet meer aan de regeling taxivervoer of openbaar vervoer. U woont in Nederland en u wilt langer dan 14 dagen in Nederland rijden met een personenauto, motor of bestelauto met een buitenlands kenteken die u in het buitenland hebt geleend, gehuurd of geleaset.
Als het zijn auto is ben ik het helemaal met je eens, maar als het andermans bezit is....twijfel ik. Als Dirk er naast zit en ze worden aangehouden dan is er toch geen vuiltje aan de lucht? @Dirk: ik ga zo slapen, jaja.... Edit: Henk heeft het antwoord gegeven. Duidelijk, mijn laatste woorden voor vandaag... Tot woensdag!
Ja, aan me dikke bruine kop! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lijkt me beter heb geen cent meer in huis, omdat ik eerst langs zwitserland ben gereden! Ps, daar zakt je broek ook vanaf Image Unavailable, Please Login
Yeps, ik spring zo in een vliegmaschien Zit in hotel Zaltbommel, dus mocht je vandaag zin hebben in drankje ? Tot zo.... Mazzel XXX
Zou eerder denken dat je daar cash bent wezen halen... Spijtoptant... Gr. Martin ps: leuke vakantiekiekjes!
Ah! Het pittoreske Zaltbommel, hoe kom je dààr nou weer terecht!? Goede vlucht en a bientôt! Gr. Martin
De chauffeur komt om 8.45 ons ophalen en we vliegen om 10.45 Zijn omstreeks 13 uur in Rotterdam, en dan jumpen we in een taxi naar het hotel in het weelderige Zaltbommel
Zie je nou Gab, dat die Martin weet hoe het allemaal werkt , komt natuurlijk dat ie bij een bedrijf werkt waar ze staatssteun hebben gekregen en die poen staat ook al geparkeerd in CH.
He Gab, je hat natuurlijk ook wel een karretje bij je vriendje kennen kopen, had ik ook wat gehad. Image Unavailable, Please Login