Yep, heb er reeds van gehoord! Zal voor mij zowat de laatste Ferrari meeting zijn denk ik! Kan immers niet naar Deil, ga een rondrit doen in de Ardennen met nog enkele leuke wagens En, hoe voelt de Dino zich in zijn nieuwe thuis?
Heren... Ik krijg toch nog wel steeds een beetje PM's over de meeting, de boel staat niet stil... Hoop dat ik een beetje op jullie enthousiastelingen mag rekenen. (Meeting ? Zie post # 1062 op pag. 218)
Mmm.... Schumacher is nog druk aan het bouwen in Gland (CH), we hoeven nog niet langs te gaan... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die bouwvakkers die erbij staan geven je mooi een indruk van de grootte van die tunnels. Die zijn echt groot!
Miss kennen jullie deze al ... Ferrari's ...dat zijn toch die rode auto's met dat paard ??? . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vreemd, ik heb wel een abonnement lopen bij Autoland. Kost dan iets van 8,50 euro per stuk zonder verzendkosten (ik haal ze meestal 1x per jaar op, als ik toch in de buurt ben). Dus met verzendkosten moet het toch voor 10 euro per stuk wel lukken lijkt me. Groeten, Peter
Vreemd, ik heb wel een abonnement lopen bij Autoland. Kost dan iets van 8,50 euro per stuk zonder verzendkosten (ik haal ze meestal 1x per jaar op, als ik toch in de buurt ben). Dus met verzendkosten moet het toch voor 10 euro per stuk wel lukken lijkt me. Groeten, Peter
Vreemd, ik heb wel een abonnement lopen bij Autoland. Kost dan iets van 8,50 euro per stuk zonder verzendkosten (ik haal ze meestal 1x per jaar op, als ik toch in de buurt ben). Dus met verzendkosten moet het toch voor 10 euro per stuk wel lukken lijkt me. Groeten, Peter p.s. ik heb twee nummers dubbel: 46 en eentje begin 100 (102?)
Ok, Bob348 (zie foto) komt wederom naar de meeting. Ook nog iemand met een 348 die Gijs op Marktplaats zag staan (zocht matten) is van de partij, zal wel een stille lezer zijn nu... Image Unavailable, Please Login
Dit is een serieuze uitnodiging om je voor te stellen N.F.! Ik wil er niet een 348-club van maken, maar ben ook nog steeds benieuwd naar (de auto van) "traversale", probeerde hem al te bestoken met (voor mijn doen) vriendelijke PM's. Kocht zijn auto in dezelfde tijd als ik en Henk bij Munsterhuis, lijkt een heel mooi exemplaar. Slechts heel af en toe zie ik een bericht van zijn hand.
Oeps! Het ging niet zo lekker met de verbinding hier. Ik had het zelfs al opgegeven, maar het bericht is dus toch doorgekomen...excuses voor de spam! Groeten, Peter
hehe... nja, Mondial dus! Hoe voelt de Mondial zich in het nieuwe huis/garage? ik aas op pics!! Was effe mis, sorry, veel te weinig tijd de laatste tijd eigl en dan typ ik wel es iets verkeerd!
Nou, aangezien Roel zijn nieuwe woning niet laat zien doe ik het maar, hoop dat hij het me niet kwalijk neemt.... Image Unavailable, Please Login
Hallo Forumers, Ik kom even gedag zeggen. Bij een aantal forummers ben ik al bekend (oa Fumacher, McCoy) van andere forums. Ik hoorde de laatste tijd steeds vaker over dit forum en leek me wel de moeite waard om hier zo nu en dan eens rond te kijken. Ik zal mijn best doen om de nodige foto's aan dit forum toe te voegen. Groeten Peter http://peter.terpnet.nl
huh...er zijn nieuwe posts, maar ik kan ze niet zien :S Edit: na deze post kan ik pagina 227 wel openen. Welkom Peter! We horen maar weinig van je op UCP..... Zie je nog veel leuke auto's op straat en maak je er nog foto's van? Ga je a.s. zondag naar de Bavaria City Racing? Groeten, Vu
Hoi Peter. Welkom hier! Ik ben vooral bijzonder geïnteresseerd in foto's van klassiekers. Heb je misschien nog mooie Dino foto's?