Prachtig Gijs hahaha..... zo mooi hoe je het telkens weer formuleert en hier op het forum post Ik kreeg gelijk een glimlach toen ik het las
Ik zie ze nooit te koop. Kweet niet of een echte challenge auto van een team een gewild object is. Wellicht niet voor het gebruik dat de meeste van ons beogen. Of liever: over dat aspect praten we niet meer.
Uh ja ze zijn niet geheel hetzelfde als de cup cars in de Challenge races, maar ik ken mensen die een F355 Challenge in hun prive bezit hebben. Daar zitten dan wel 2 racestoeltjes in. Het dus geen CS versie ofzo. Ik meen ook dat er van F430 100 Challenge versies te koop zijn (inmiddels waren) voor prive bezit.
Niet over de meeting praten.... jongens toe nou... Hee, Michiel van de Brink (onze ster tekenaar / ontwerper) komt ook deze keer weer en komt samen met een vriend die OF zijn F40 meeneemt OF zijn Testarossa.... Gaat goed zo heren...
Ik dacht aan deze auto's: http://www.qv500.com/ferrari348p6.php In handen geweest van een race team. Wat zijn Cup-auto's?
Heb ff ook nog wat mensen aangesproken 348 eigenaar: niet veel zin maar ik zie die zaterdag en zal es flink aan z'n oren trekken 360 eigenaar: net terug uit vakantie en heeft nu hopeloos veel werk maar die zie ik zaterdag ook. Ook aan z'n oren trekken dus F430 eigenaar: geen antwoord. wss ook op vakantie 328 eigenaar: moet ik het adres nog ff van zoeken En Patriek, als je dit leest... ga jij nu of niet???
Ja bijvoorbeeld deze... Uh cup-cars, ja de Challenge races BTW ik ben helemaal gek van DEZE Ferrari. Wat een ervaring om hier mee over SPA te gaan. Image Unavailable, Please Login
en ik ben helemaal gek van deze F348 Ik denk nog vaak terug aan de rit met Bram Geweldig dat het was! Edit:hebben er mensen plannen om dit jaar naar Paleis het Loo te gaan? Het centrale thema is dit jaar Alfa Romeo, maar er zullen ook veel andere klassieke Italiaanse auto's aanwezig zijn. Ik ben iig wel van plan om te gaan. Image Unavailable, Please Login
Yes! I'll be there. Waarschijnlijk zal je me wel ergens rond de Autovisie-stand zien rondhangen of volg anders het kwijlspoor langs en over de vele klassiekers maar.
Zou je me miss kunnen vertellen welke auto's Autovisie meeneemt? Weet je miss ook al iets meer over de andere deelnemende klassiekers? De organisatie wilt nl niks erover kwijt
Geen idee, daar heb ik AV niet over gesproken. Er staan wel wat voorbeelden op de site: http://www.autovisie.nl/redactioneel/nieuws/archief/fotoboek_usa_expositie_t_/index.xml
Nou heren... ik zit nu nog bij te komen van al het geweld wat me vanavond heeft overvallen... Mijn maat Peter was hier met zijn nieuwe Gallardo Spyder want het was droog, hij had zijn kenteken binnen en "we hadden nog niet fatsoenlijk gereden". Het was al rond 20:30, dus aardig schemerig dus ik heb de videocamera niet meegenomen. Wat kun je met zo'n auto toch extreem doen, het is echt ongelofelijk, remmen op punten waar ik met mijn GSXR1000 nog moeite gehad zou hebben om op tijd de rotonde te kunnen halen zonder ongelukken. En een geluid uit die wagen als je hem intrapt, ongelofelijk dat dat door de keuring heen is gekomen in de div. landen. Echt heel hard.... Afijn, hier 3km vandaan is een stuk weg van 1,5km (off. 70/km/u) zonder afslagen en doodstil omdat het een bijna doodlopende weg is geworden door de aanpassingen voor de betuwelijn, waar hij uitstapte en mij een paar keer liet optrekken en remmen omdat hij het geluid wilde horen... Ik schakelde steeds bij 7000 met de flippers en vol gas zover mogelijk. Ik ben niet verder gegaan dan 230 daar omdat het al aardig donker was. Ik heb nog nooit zo geaccelereerd in een auto, wat een belevenis. En Peter maar lachen en met die duimen omhoog als ik weer voorbijvloog haha. Wat een wereld. Dit (download clip) is overigens dat (altijd stille) stuk weg voor het geval iemand "gevaarlijke bedenkingen" heeft. Ik rij hier met zijn 360spider exact 2 jaar geleden, je kunt mijn Boxster S nog in het uitloopvak zien staan. Dus... kan wel... http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=08C8D4422FE2F836&[email protected]
Wow Henk! Dat moet zeker gaaf voor je zijn geweest! Deed je het niet in je broek toen je naast Peter zat? Sommigen van ons weten immers hoe hij kan rijden.... Komt Peter ook weer naar de meeting? Ben na jouw omschrijving wel erg benieuwd geworden naar het geluid.
Er waren echt even 2 momenten waarbij ik dacht dat hij het nooooit zou kunnen halen om zijn snelheid zo te verlagen dat hij de rotondes hier in de buurt rondom zou kunnen nemen ipv eroverheen.. Wat een remkracht en wat een G-lateral krachten zijn er mogelijk met zo'n auto. En geloof me jongens, ik ben heel veel gewend. Sommige van jullie hebben mijn clips gezien waarbij ik met mijn motor 500m over de 200 rij op het achterwiel. Echter, hij heeft het altijd onder controle en heeft nooit ongelukken gehad. Je moet echter niet bang uitgevallen zijn als hij er voor gaat zitten. En hij doet echt niks waarvan hij denkt dat het niet kan. Hij is verschrikkelijk zuinig op zijn spullen. Maar goed, dat hebben een paar van jullie aan den lijve ondervonden. Het probleem is gewoon als je zelf niks gewend bent weet je echt niet wat er gebeurd. Ik heb ook gehoord achteraf dat er een paar mensen waren op de meeting afgelopen keer die een beetje hun bedenkingen hadden over bepaalde skills onderweg met zijn RS4. Ik hoop niet dat iedereen het zo ervaren heeft. Tuurlijk komt hij naar de meeting, hij praat nergens anders over, hij vindt het net zo mooi als ik en daarom hoop ik ook weer op een flinke opkomst heren ! En je weet dat Munsterhuis zijn 430spider cancelde na een jaar... anders was het echt "onze" auto geworden. Maar goed, we hebben ook een Lambo forum op de site hier
Komt omdat die man letterlijk alles door een porsche-bril zag! Je kan toch wel bij één van de winkels die jullie beleveren een nummertjes automaat voor bij het oranje race monster regelen? Hoef je toch niet het aantal gegadigden voor een proefrit te doen afnemen door te proberen ons angst in te boezemen? (Prachtige verhalen trouwens Henk!) Ik heb nix abnormaals gezien de vorige keer. Voelde af en toe een jet-blast waarvan Bram (mijn jongere broertje) zei dat het waarschijnlijk een gele audi avant was. Kom trouwens niet aan met het verhaal dat hij zuinig is op zijn spullen, ik hoor steeds dat hij een tijdje duitse nummerplaten erop plakt. Ik heb daar nix tegen maar om nou te zeggen dat hij zuinig op zijn spullen is.
De auto wilt zn identiteit niet prijs geven..... Maarre Henkie, ik kan het filmpje niet downloaden Je moet een password invoeren.
Sorry, die yousendit loopt ook te vervelen met accounts aanmaken zie ik wel. Probeer deze, net gedaan. (Zeer hoge resolutie Xvid-avi). Het is wel een aardig filmpje, toen ik weer instapte liet ik mijn mobiele telefoon tussen de stoel glijden.... man, voordat ik weg was, heh heh... http://rapidshare.de/files/30440145/Peters360.avi
Wanneer wordt het nu weer eens goed weer... ik word er depri van, wil rijden verdorie... het is zo winter
Kijk eens aan.... nieuwe mensen met Ferrari, daar hebben we er meer van nodig. Vul even je profiel in met foto... dan weten we wat meer he...
Bij ons stonden er gister een zilvere 360Modena en F40 in Philippine. 2 Belgen. Het was MichaelT zijn spot dus ik laat de foto's aan hem over. (tenzij ze mislukt zijn, want het was al donker)