hey allen! Ik weet niet hoe jullie dag was, maar die van mij was echt FANTASTISCH! Ik wil Henkie bedanken voor het organiseren van deze geweldige meeting! Je heb het weer geflikt want wat een succes Henkie! Ook wil ik je vrouw bedanken voor de gastvrijheid Verder Cor! Wat een auto en wat een geweldige rit! Vanuit je auto heb ik echt heeeeeeeel veel kunnen fotograferen! Je auto maakt echt een fantastisch geluid! Hopelijk heb ik je trommelvliezen niet beschadigd met het geklikkerdeklak van mn camera Peter! Je hebt me mn eerste rit in een Lambo gegeven! en wat voor 1! ONGELOOFLIJK! Je auto heeft zoveel trekkracht he! Ik kon mn hoofd niet eens van mn hoofdsteun krijgen toen je plankgas ging! Ik zal zo de thread met de foto's starten. Ik ben vrij tevreden met het resultaat Hopelijk vinden jullie de foto's ook goed Allemaal bedankt voor deze ongelooflijk SNELLE dag Hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer op het circuit of bij een volgende meeting Groeten van Vu aka Fumacher
Hoi hoi, Ik moet zeggen dat ook mijn dag gigantisch geslaagd was! Perfect weer, schitterende auto's en uiteindelijk zelfs nog even mee kunnen rijden (eerste keer ooit in Ferrari voor mij, en wat voor een ritje zeg... bedankt daarvoor Cor!!!). Ook ik wil graag Henkie en Inge bedanken voor de organisatie van deze zeer geslaagde dag en natuurlijk ook voor de gastvrijheid! Ik kijk uit naar al die mooie foto's en filmpjes die er gemaakt zijn. Ton heeft de burn-out al neergeplant op google-video zag ik alwel (in speciale meeting-post). Nogmaals iedereen bedankt die deze mooie ervaring mogelijk gemaakt heeft. En misschien (hopelijk!) nog tot een volgende keer... Gr. Maarten
Mensen... het was een ongelofelijke dag. Zullen we alle fotos etc op het meeting thread zetten ? Dan hebben de buitenlanders er ook wat aan. Bedankt voor jullie aanwezigheid. Kan niet wachten tot de volgende keer. EDIT: Ah... zie net dat Fu een nieuw picture thread geopend heeft, dan nemen we die
Ziet er geweldig uit jongens, ik hoop dat ik een volgende keer ook aanwezig kan zijn. En wat een geweldige collectie hebben jullie bij elkaar gekregen! Mijn bezoekje aan de Hellendoorn rally was een stuk minder gezellig aangezien die na de stage 3 volledig werd platgelegd na een fatale crash van een van de teams. Hierbij raakte de bestuurder gewond en kwam zijn vrouw om het leven. Trieste dag voor de Nederlandse rallysport dus.
Heren & Nikki, Wat een fantastische dag gisteren. Erg goed naar mijn zin gehad! Goed ook om nieuwe vrienden te maken. @Henkie & Inge Super geregeld allemaal heel blij dat jullie dit organiseren. Gijs
Hoi allemaal Wat een adrenaline dag !!!! Geweldig gewoon!!!! En natuurlijk dank aan Henk en Inge voor de gastvrijheid en versnaperingen. Volgend jaar weer? Vu, tuuten je oren nog ???? See or hear you Cor
Mijn oren hebben zich weer hersteld haha en mn haren hebben weer een een klodder gel gekregen Hoe gaat het met jouw oren?
jammere zaak vrijdagavond werd in knesselare (bij aalter) een F40 total loss gereden was de wagen van wijlen bob lallemant en werd gecrasht door een potentiele koper
Ongelooflijk wat een dag,weer een om nooit te vergeten. Henk en Inge hartelijk bedankt voor jullie grote inzet en gastvrijheid. Bedankt ook alle F-Chatters voor zo'n heerlijke rijdag en vooral onze Belgische vrienden die toch maar weer van uit alle uithoeken van Belgie kwamen met hun prachtige bolides. Ik ga nu heel de dag de foto's bekijken.Rob
Wat ik en Lieven ons nog afvraagden maar hebben vergeten te vragen: jouw nummerplaat is blauw? Is dat dan een oldtimerplaat of is het een 'oude' Nederlandse plaat?
Zwoemba, Dit is geen oltimerplaat, maar een oude Nederlandseplaat die ik eventueel kan omruilen voor een Gele plaat maar ik vindt de Blauwe beter passen bij het jaartal 1977 van de wagen.Rob
Kippevel, de hele dag.. Het geluid, de looks, de snelheid! Èn de geur van verbrand rubber Ik heb het echt ontzettend naar me zin gehad en ik wil daarvoor alle Ferrarichatters bedanken. Met veel mensen kennisgemaakt en veel verhalen gehoord. Maar vooral Henk en Inge ontzettend bedankt voor deze superdag! Nu ga ik weer foto's checken! Rob van Haaren
Iedreen bedank voor deze Superdag voor Henk en Inge bedank dat je me hebt opgehaald en weg heb gebracht naar het station geweldig dat we zo mooie opkomst hadden van over al vandaan !! ik heb al een paar foto's gezet in het picture thread . het wou niet echt opschieten want mijn carma stond fout en nu heb ik foto's van 2084X1536 met een groote tussen de 700kb en 1200 kb. dus dat wil nog wel even duren voor dat ik die foto's allemaal onlinn heb staan. en ook bedank dat ik niet in de achterbak moest geweldig zo rit met een Ferrari Bedank
308ROB: die nummerplaten geven de auto idd een klassieke look. Ik vind dat heel mooi! Ook de banden zijn apart! Die geven nog! een extra- beetje meer classic-look aan je auto Ik vind die foto leuk waarbij je je koplampen omhoog deed hehe
Hoi fu, De koplampen heb ik speciaal voor jou omhoog gedaan om een foto te maken. De banden zien er classic-look uit maar de wegligging in snelle haakse bochten is echt waardeloos de volgende zullen dan ook michelins zijn. De nummerplaat is erg goed want ik kan altijd mijn auto op de foto makkelijk terug vinden.Rob
goedenavond mannen, ik heb de foto's van deil gezien en ik moet zeggen dat ik wederom weer wat heb gemist
Rob, met alle respect. Ik denk dat het voornamelijk aan je velgen ligt. Ik denk dat je 14inch onder je originele auto hebt met banden van 70% hoog. Hij rolt over zijn wangen heen met zulke banden joh. Waarom informeer je niet of er zonder veel poespas een set 348 wielen onder kan? Die staan met zeer grote regelmaat te koop op ebay.de Nu zelfs weer 2 sets. Kosten vaak maar een paar honderd euro. Laat Gijs het maar bevestigen, die spit ook heel Ebay af
Thank you Henk for the wonderful day yesterday! We had alot of fun and it was nice to meet you all! I hope to meet you guys on other occasions and ofcourse on the next Deil-meeting! Had alot of cleaning to do today! Best regards and many thanx! Zerto Edit: Oeps, in het engels sorry jongens, automatisme