De Ferrari 550 maranello van Pininfarina Tifosi tijdens de Blauwvingerrally van 2008: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi, en een Delorean in het hoekje? Ik kwam deze nog tegen in de paddock op Spa tijdens de 24u. Je ziet ze al weinig en al helemaal in deze kleur. Ik was iets te laat, dus de foto is niet super. Dat excuus gebruik ik trouwens altijd Image Unavailable, Please Login
Hoop ik wel ja. Wilde nog wat andere dingen monteren maar door die kl@#!te TNT is dat weer teruggestuurd naar italie omdat ik op vakantie was. Dus even wachten nog.
Iets voor jou, Joost? http://www.autogespot.com/nl/item/8509/nu-voor-bizar-rijke-mensen-de-aston-martin-super-sport!.html
Laatste stand is dat er 70! gemaakt worden. NL dealers weten nog steeds niet of ze er 1 krijgen. Kans is natuurlijk groot, maar er is nog geen bevestiging. Hij bestaat echt. Maar met de GTO is het geheim houden niet helemaal gelukt. Daarom wordt er nu heel erg moeilijk gedaan. Ook telefoontjes worden ingenomen. Er komt een GTO motortje in. Kap kan dicht tot 120 km/u, daarboven gaat ie vanzelf open. Is dus eigenlijk de eerste cabrio die je dus rijdend boven deze snelheid kan openen.... Onderstel is op basis HGTE.
Denk het niet - het is metallic volgens mij, en ook iets lichter dan Pozzi. Lijkt me eerder Blu Sera. Ik wilde een vergelijkingsfoto plaatsen maar mijn harde schijf is net gecrasht. Harde schijf nummer 12 or 13 in 7 jaar, ben de tel kwijt... Word wel langzamerhand beter in backups.... Onno
Ben er nooit van beticht niet nieuwsgierig te zijn Robin: 'wat andere dingen'? Haha, EUR 7,5 miljoen voor een golfkarretje!!! Dank u. Juist wel, alleen niet met de kap er op! Wel wat voor Tonnie, die heeft wat met onpraktische auto's. R.I.P. harde schijf. Dit is volgens mij Sera: Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Moet ik eerst mijn beleggingen verkopen (die ik overigens niet heb) tegen een dump-prijs. Als het bedrag nou incl. belastingen was....
Mooi filmpje! Alleen jammer dat op 1:25 het schot in spiegelbeeld is Die gasten hebben meer mooie filmpjes Gisteren nog een gele 360 Modena gespot toen ik naar mijn werk fietsen
Heb toevallig net twee RAID1 configuraties van 1TB geïnstalleerd. Misschien iets voor jou. Heb het juist vanwege de foto's en zo gedaan. Valt bijna niet meer fatsoenlijk te backuppen.